Gå til innhold

Slik ser den perfekte kvinne ut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så om du putter denne dama blant 100 helt tilfeldige mennesker fra gata (i forskjellige aldre, raser, kroppsvekt osv.) i et rom, så tror du ikke hun ville vært blant de 5 vakreste? Da ser du mange flere pene mennesker på gata enn det jeg gjør. Jeg synes faktisk de fleste mennesker ikke er noe særlig pene, men enten stygge eller middelmådige. Noen få er pene. Likevel er jeg ikke halvparten så kritisk som du er til utseende, mht puppe- og pannemåling.

Nå er jo skjønnhet ofte ganske subjektivt. Ikke at jeg er uenig med deg, i min verden er hun definitivt veldig vakker og hadde helt sikkert vært ganske høyt opp på lista over de peneste blant hundre helt tilfeldige mennesker på gata. Men jeg er åpen for at andre er genuint uenige.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest HunterLady
Skrevet

Så om du putter denne dama blant 100 helt tilfeldige mennesker fra gata (i forskjellige aldre, raser, kroppsvekt osv.) i et rom, så tror du ikke hun ville vært blant de 5 vakreste? Da ser du mange flere pene mennesker på gata enn det jeg gjør. Jeg synes faktisk de fleste mennesker ikke er noe særlig pene, men enten stygge eller middelmådige. Noen få er pene. Likevel er jeg ikke halvparten så kritisk som du er til utseende, mht puppe- og pannemåling.

Bare hundre? Ja, da tror jeg hun ville vært blant de 5 vakreste. Nå er ikke jeg særlig god i prosentregninger, men selv om hun hadde vært i topp 5 blant 100, så er vel ikke det 5% av verdens befolkning? :gjeiper:

Og nok en gang, siden du ikke ser ut til å forstå, dama er ikke stygg! Men du må fatte og forstå at i et forum hvor en bestemt person ska diskuteres utseendemessig, så vil det komme kritikk uansett om det er snakk om Angelina Jolie liksom! Slik er det bare.

Jeg synes hun hadde stygge pupper.. Sorry. Kan ikke noe for det.

Skrevet

Bare hundre? Ja, da tror jeg hun ville vært blant de 5 vakreste. Nå er ikke jeg særlig god i prosentregninger, men selv om hun hadde vært i topp 5 blant 100, så er vel ikke det 5% av verdens befolkning? :gjeiper:

Ok, du vet ikke at prosent betyr "av hundre". Hmm... kommentar overflødig. Og du tror verdens befolkning er vakrere enn Norges befolkning.

Jeg vet ikke hvem dama er, men fant denne videoen da jeg googlet henne. Jeg synes hun har helt fine pupper, og kan ikke se noen boobjob der, som du påstår. Men det kan jo hende det er gjort en meget god boobjob, hvem vet. :)

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ok, du vet ikke at prosent betyr "av hundre". Hmm... kommentar overflødig. Og du tror verdens befolkning er vakrere enn Norges befolkning.

Jeg vet ikke hvem dama er, men fant denne videoen da jeg googlet henne. Jeg synes hun har helt fine pupper, og kan ikke se noen boobjob der, som du påstår. Men det kan jo hende det er gjort en meget god boobjob, hvem vet. :)

Kan heller ikke skjønne at de skulle være falske. ikke er de så himla unormalt store heller

Skrevet

Operasjon, bilderedigering osv. Hørt om disse tingene? Sånne bilder er like falska som rævva til Kim kardashian!! pleaseeee dere må ikke tro på alt dere ser.

Det finnes noen som er eksepsjonelt vakre , ja, men de fleste i kjendisverden er helt vanlig mennesker på gata! Folk blir jo lurt trill rundt.

kan vi ikke f eks ta den fantastiske rumpa til jessica alba som et eksempel?

Jessica 1

jessica 2

Forskjell ? Etter min mening ja!

På sånne bilder , velger man ut de aller fineste ! samtidig som man står i en god vinkel.

bilderedigering og operasjon er også mye brukt

har aldri sagt at det ikke er pene mennesker i denne verden , men ikke tro på alt dere ser.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jo, visste vel egentlig det ;)

Men hva er vitsen med å diskutere dette egentlig? Jeg synes ikke puppene var spesielt fine, enten de er naturlige eller falske.

Gjest HunterLady
Skrevet

Kan heller ikke skjønne at de skulle være falske. ikke er de så himla unormalt store heller

Fordi du tror alle silikonpupper er store???

Finnes de med silikon som bruker 75 B f.eks. Ikke alle ender opp som Tine Valle vettu.

Gjest HunterLady
Skrevet

Operasjon, bilderedigering osv. Hørt om disse tingene? Sånne bilder er like falska som rævva til Kim kardashian!! pleaseeee dere må ikke tro på alt dere ser.

Det finnes noen som er eksepsjonelt vakre , ja, men de fleste i kjendisverden er helt vanlig mennesker på gata! Folk blir jo lurt trill rundt.

kan vi ikke f eks ta den fantastiske rumpa til jessica alba som et eksempel?

Jessica 1

jessica 2

Forskjell ? Etter min mening ja!

På sånne bilder , velger man ut de aller fineste ! samtidig som man står i en god vinkel.

bilderedigering og operasjon er også mye brukt

har aldri sagt at det ikke er pene mennesker i denne verden , men ikke tro på alt dere ser.

Du har mange gode poenger, men rumpa til Jessica Biel er og forblir deilig. Synes rumpa var fantastisk på begge bildene. ;)

Skrevet

Du har mange gode poenger, men rumpa til Jessica Biel er og forblir deilig. Synes rumpa var fantastisk på begge bildene. ;)

Jessica Alba heter hun :)

Gjest HunterLady
Skrevet

Jessica Alba heter hun :)

Haha, okey, leste feil jeg.

Men uansett, gjelder på Alba også. Fantastisk rumpe! :)

Skrevet

Dette er alba :) Jaja smaken er som baken ;) Og takk for det.

Jeg tar meg selv bare i å irritere hvordan folk påstår at '' ååå den kjendisen er så utrolig naturlig'' Men så er de jo så lite naturlig som det går ann å bli , men ingenting galt ved det, bare litt synd at så mange jenter og gutter for et litt fortrengt syn på virkeligheten..

Skrevet

Syns denne dama slettes ikke ser så værst ut: her og her

Kødder du? Hun var jo dirkete mindre pen i tryne :O Heller ikke noe spes fin kropp.

Skrevet

Jeg er jente. Men hey... hadde jeg vært gutt og litt eldre ville jeg bokstavelig talt løpt ut på banen for å be Allison Stokke ut på middag. Heitere jente finner man ikke altså.

http://i56.tinypic.com/21dloqv.jpg

http://i51.tinypic.com/mw8f45.jpg

Img-tags fjernet

Bond, mod

Flott dame!

Hun hadde definitivt lurt meg til sengs. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...