Gjest Linda sofie Skrevet 25. februar 2011 #61 Skrevet 25. februar 2011 Åja så bare fordi hun ikke har hengepupper så må de automatisk være falske da? Tydeligvis :gjeiper:
Gjest HunterLady Skrevet 25. februar 2011 #62 Skrevet 25. februar 2011 Ja hun er heit men gi meg heller Lisa Stokke..... Hver sin smak ja!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #63 Skrevet 25. februar 2011 Åja så bare fordi hun ikke har hengepupper så må de automatisk være falske da? Mer eller mindre. Så store pupper har mye tyngde, så huden strekker seg naturlig nok litt og det ville vært synlig i en slik bikini. Gjerne link meg bilder av ekte pupper som sitter fast på den måten der. Hengepupper og litt heng er to forskjellige ting også.
Gjest HunterLady Skrevet 25. februar 2011 #64 Skrevet 25. februar 2011 Angående puppene hennes: Ja, de er falske! Det lyser jo! Ikke var det en spesielt bra boobjob heller.
Gjest Valiant Skrevet 25. februar 2011 #65 Skrevet 25. februar 2011 (endret) Er det ikke litt idiotisk og snakke om hun har ekte eller falske bryster ? Tross alt ingen her inne kan vite det. Endret 25. februar 2011 av Valiant
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #66 Skrevet 25. februar 2011 Puppene til hun dama i det første innlegget henger jo sammen på midten? En mindre dramatisk versjon av det Pamela Anderson hadde en gang (før hun fiksa på det óg. .)
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #67 Skrevet 25. februar 2011 Dere tar feil alle sammen! Dette er den peneste av dem alle: Mariana Davalos: Sånn rumpe skulle jeg ønske jeg hadde.
Gjest HunterLady Skrevet 25. februar 2011 #68 Skrevet 25. februar 2011 Er det ikke litt idiotisk og snakke om hun har ekte eller falske bryster ? Tross alt ingen her inne kan vite det. Nei, det synes jeg ikke. Synes det er direkte idiotisk å ikke diskutere det!
Gjest Linda sofie Skrevet 25. februar 2011 #69 Skrevet 25. februar 2011 Er det så viktig om hun har silikon eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #70 Skrevet 25. februar 2011 Sånn rumpe skulle jeg ønske jeg hadde. Mhm! Jeg óg.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. februar 2011 #71 Skrevet 25. februar 2011 Mer eller mindre. Så store pupper har mye tyngde, så huden strekker seg naturlig nok litt og det ville vært synlig i en slik bikini. Gjerne link meg bilder av ekte pupper som sitter fast på den måten der. Hengepupper og litt heng er to forskjellige ting også. Ikke nødvendigvis. Ikke syns jeg de så så store ut heller. Jeg har d cup og de henger ikke. Hadde hun hatt silikon hadde hun hatt en kløft som tilsa at hun hadde push up bh på seg, selv uten bh og det har hun ikke.
Gjest HunterLady Skrevet 25. februar 2011 #72 Skrevet 25. februar 2011 Ikke nødvendigvis. Ikke syns jeg de så så store ut heller. Jeg har d cup og de henger ikke. Hadde hun hatt silikon hadde hun hatt en kløft som tilsa at hun hadde push up bh på seg, selv uten bh og det har hun ikke. Incorrect. Mange med silikon som ikke har kløft utenom når de har på seg push-ups. Jeg har ikke kløft om jeg bruker slik bh som hun på bildet.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 25. februar 2011 #73 Skrevet 25. februar 2011 Incorrect. Mange med silikon som ikke har kløft utenom når de har på seg push-ups. Jeg har ikke kløft om jeg bruker slik bh som hun på bildet. OIm det er tilfelle, ville ikke det være en bra boobjob om de ser naturlige ut?
Gjest HunterLady Skrevet 25. februar 2011 #74 Skrevet 25. februar 2011 OIm det er tilfelle, ville ikke det være en bra boobjob om de ser naturlige ut? Alt ettersom hva man definerer som bra. Du har jo disse anatomiske implantatene (dråpeformet) som gir en naturlig look. De er litt dyrere enn runde proteser, men ikke mye dyrere. Det ser likevel ut som at de fleste foretrekker runde proteser, de som ser mest unaturlig ut. Hvorfor det mon tro? Kanskje fordi mange ikke liker tanken på at de skal se naturlige ut. Men om man synes slike pupper som hun har er fine, og det viser seg at de er falske, så er det en bra boobjob. Om den som skal dømme ikke liker den formen på puppene, så er det jo en dårlig boobjob. Øyet som ser!
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2011 #75 Skrevet 25. februar 2011 Jeg synes noen er utrolig kritiske her. Selv om dere ikke synes denne dama er den vakreste i verden (det synes jo ikke jeg heller), så tilhører hun klart den 5 prosenten av de vakreste i verden. Ser ikke helt poenget med å se med et så kritisk øye på en dame som har både fint ansikt og fin kropp. Det får meg til å undres om dere ser veldig perfekte ut selv. Jeg synes rett og slett det høres kynisk og latterlig ut å kritisere såpass fine bryster som de på bildet. Tenk på deg selv om 20 år, Hunter Lady, da har du nok ikke like perfekte bryster som i dag. Om du har et like kynisk syn på utseende da som nå, tipper jeg ikke sex vil stå høyt på programmet ditt.
Gjest Perkele Skrevet 25. februar 2011 #76 Skrevet 25. februar 2011 Perfekt er patent viss-vass, noe som er noe helt annet enn fordekt viss-vass. Er det beste bilde av sjelen kroppen? Hvilket eventuellt fysisk sølibat er en utstilling for offentlig visning? Perfekt er en tvangstrøye for allmuen, det beste er vel egentlig å bli elsket uten å bli beundret IMHO.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2011 #77 Skrevet 25. februar 2011 Jeg synes noen er utrolig kritiske her. Selv om dere ikke synes denne dama er den vakreste i verden (det synes jo ikke jeg heller), så tilhører hun klart den 5 prosenten av de vakreste i verden. Ser ikke helt poenget med å se med et så kritisk øye på en dame som har både fint ansikt og fin kropp. Det får meg til å undres om dere ser veldig perfekte ut selv. Jeg synes rett og slett det høres kynisk og latterlig ut å kritisere såpass fine bryster som de på bildet. Tenk på deg selv om 20 år, Hunter Lady, da har du nok ikke like perfekte bryster som i dag. Om du har et like kynisk syn på utseende da som nå, tipper jeg ikke sex vil stå høyt på programmet ditt. Den perfekte kvinne finnes ikke ! En eller annen feil finner man uansett om man leter .
Gjest HunterLady Skrevet 25. februar 2011 #78 Skrevet 25. februar 2011 Jeg synes noen er utrolig kritiske her. Selv om dere ikke synes denne dama er den vakreste i verden (det synes jo ikke jeg heller), så tilhører hun klart den 5 prosenten av de vakreste i verden. Ser ikke helt poenget med å se med et så kritisk øye på en dame som har både fint ansikt og fin kropp. Det får meg til å undres om dere ser veldig perfekte ut selv. Jeg synes rett og slett det høres kynisk og latterlig ut å kritisere såpass fine bryster som de på bildet. Tenk på deg selv om 20 år, Hunter Lady, da har du nok ikke like perfekte bryster som i dag. Om du har et like kynisk syn på utseende da som nå, tipper jeg ikke sex vil stå høyt på programmet ditt. Øhhhm. Jeg har uttalt at hun er søt. Aldri sakt at dama er stygg. Selv om jeg nevnte at hun har høy panne og lange pupper, så er jo ikke det ensbetydende med stygg!! :gjeiper: Hun er ikke min smak, men for all del ikke stygg! Jeg har ikke et kynisk syn på utseendet. Da har du misforstått meg veldig. Men 5% av verdens vakreste??? Den er jeg ikke enig i.
Gjest Bond Skrevet 25. februar 2011 #79 Skrevet 25. februar 2011 Tråden ryddet for selvmordstanker og avsporinger Bond, mod
Gjest Gjest Skrevet 26. februar 2011 #80 Skrevet 26. februar 2011 Øhhhm. Jeg har uttalt at hun er søt. Aldri sakt at dama er stygg. Selv om jeg nevnte at hun har høy panne og lange pupper, så er jo ikke det ensbetydende med stygg!! :gjeiper: Hun er ikke min smak, men for all del ikke stygg! Jeg har ikke et kynisk syn på utseendet. Da har du misforstått meg veldig. Men 5% av verdens vakreste??? Den er jeg ikke enig i. Så om du putter denne dama blant 100 helt tilfeldige mennesker fra gata (i forskjellige aldre, raser, kroppsvekt osv.) i et rom, så tror du ikke hun ville vært blant de 5 vakreste? Da ser du mange flere pene mennesker på gata enn det jeg gjør. Jeg synes faktisk de fleste mennesker ikke er noe særlig pene, men enten stygge eller middelmådige. Noen få er pene. Likevel er jeg ikke halvparten så kritisk som du er til utseende, mht puppe- og pannemåling.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå