Gå til innhold

Slik ser den perfekte kvinne ut

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trolleri trollera :D

Du burde lese historien om gutten som ropte ulv !

Videoannonse
Annonse
Gjest Sommertid
Skrevet

mange sjalue kvinner her kan jeg se. Og homoseksuelle menn kan jeg se

Hvorfor er kvinner sjalu bare fordi de ikke har de samme preferansene som deg?

Jeg er veldig fornøyd med min egen kropp og sier ikke at andre mennesker er stygge(ikke det at jeg sa denne damen var stygg) bare fordi jeg egentlig vil se sånn ut selv. De fleste vokser av seg den oppførselen på barne/ungdomsskolen.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor er kvinner sjalu bare fordi de ikke har de samme preferansene som deg?

Jeg er veldig fornøyd med min egen kropp og sier ikke at andre mennesker er stygge(ikke det at jeg sa denne damen var stygg) bare fordi jeg egentlig vil se sånn ut selv. De fleste vokser av seg den oppførselen på barne/ungdomsskolen.

Hva har dette med din kropp å gjøre ?

jeg sier at det er slik den perfekte kvinne ser ut. Jeg sier ikke at alle kvinner ønsker og se slik ut. Kanskje på tide at dere kvinner slutter og ta alt så personlig!

• Liker 1
Skrevet

Enig, denne dama er perfekt. Synd med bikinien, den er alt for slapp.

Skrevet

Google kom opp med svaret: The perfect female body

Herregud jeg sier at DET ER DEN PERFEKTE KVINNE OG SLIK SER HUN UT. Gud hvor vanskelig er det for dere og forstå dette. Alle som sier noe annet tar feil

Skrevet

Herregud jeg sier at DET ER DEN PERFEKTE KVINNE OG SLIK SER HUN UT. Gud hvor vanskelig er det for dere og forstå dette. Alle som sier noe annet tar feil

I alle dager, ikke ta dette så seriøst da. Er jo litt interessant å se hva menn synes men det betyr jo ikke så mye praksis, mye annet som er viktigere når en skal finne noen å være sammen med. At hun ikke tar slike debatter alt for seriøst for eksempel.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jeg skal være helt ærlig. Dama var søt, men hun har for høy panne (Tyra Banks opplegg) og for lange pupper. Pluss at bikinien satt ikke bra på henne! Finn samme dama i klær som passer! ;)

Skrevet

Du er homo du ikke sant.

Om det ikke skal mer til så greit......

Gjest Linda sofie
Skrevet

Hun var søt og hadde en helt grei kropp :)

Skrevet

Jaha? Og hvor har du det fra..?

On-topic: Slettes ikke verst hun der.

Jeg jobber med mennesker i "gjeldende" bransje og hører ofte menn si det. For å være ærlig syns jeg ikke det er noe tiltrekkende med tynne menn selv.

Å nei, det er ingen trøst fordi jeg er feit! Har former på rette stedene og mannfolka står i kø for å få seg litt...! Så det så!

Bare synd jeg ikke har meg uten å være glad i noen..

Gjest Sommertid
Skrevet

Hva har dette med din kropp å gjøre ?

jeg sier at det er slik den perfekte kvinne ser ut. Jeg sier ikke at alle kvinner ønsker og se slik ut. Kanskje på tide at dere kvinner slutter og ta alt så personlig!

Jeg svarte den personen som sa at vi er skjalu bare fordi vi ikke synes dama er verdens vakreste. Derfor skrev jeg om min kropp. Jeg skulle frem til at jeg absolutt ikke er sjalu til tross for at jeg ikke synes dama er verdens vakreste...

Gjest Eurodice
Skrevet

photo_18.jpg

Så nå vet dere det.

Og din oppfatning er den ultimate og gjelder for alle?

• Liker 1
Skrevet

mange sjalue kvinner her kan jeg se. Og homoseksuelle menn kan jeg se

Sjalusi har ingenting med saken å gjøre. Men merkelig det der, hvordan vi alltid blir anklaget for å være sjalu hvis vi ikke er enig i TS' hovedinnlegg. Kan vi ikke bare ha et annet syn på hva som er vakkert, eller i dette tilfellet "perfekt"? Jeg synes dette er den perfekte kvinne, den vakreste jeg noen gang har sett, ville det ikke være mer naturlig at jeg var sjalu på henne? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Smaken er som baken, ja. Søt jente, men vil ikke si hun er den perfekte kvinne. Jeg heller mer til Kate Beckinsale da.

Skrevet

Og din oppfatning er den ultimate og gjelder for alle?

Det stemmer min oppfatning er ultimat og gjelder for alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...