AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Dette blir pinlig å spørre om siden jeg er en godt voksen jente.. men jeg er jo anonym her så slenger det bare ut... Hvor nøyaktig er klitten?? Det jeg tror.. Vis man tar hånden nedover magen og ned til underlivet, er det da det første du treffer?? den rosa greien som står ut altså?? neders på den rosa greien kommer jo urinen ut, så da tenker jeg på toppen liksom.?? Noen her på kg har beskrevet at klitten blir så stor som en drue når de blir stimulert:O Jeg har ingenting der nede som blir så stort som en drue så ble plutselig usikker... Har noen en tegning av et underliv og vise til som forklarer hvor klitten er..? tegning altså, vil gjerne slippe å se et ekte bilde...
Antlers Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Her er en tegning - til og med i sorthvitt http://www.herclitoris.com/vulvar1.gif 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Jeg vet ikke helt hva du mener med "den rosa greia", men urinen kommer ikke ut at skjeden, altså det nederste "hullet" før analåpningen. Urinen kommer ut av et bittelite hull, som på tegningen til Antlers er markert som "Urethra".
Yme Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 (endret) Det er unormalt at en klitt blir stor som en drue. Jeg vil tro at en gjennomsnittlig klitt er litt mindre enn en lillefingernegl, å den sitter over urinrøret, omtrent der fitteleppene dine møtes. Her er en tegning - til og med i sorthvitt http://www.herclitoris.com/vulvar1.gif Haha! Det der så ikke pent ut... Høl, sprekker og gap! Hadde jeg sett en sånn der utstyrt med 4 bein... grøss... Endret 22. februar 2011 av Yme 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Uff dette er pinlig.. Men nei skjønte ikke tegningen..:O Ikke sånn jeg ser ut nedentil:O Og jeg som trodde jeg så nogenelunde normal ut der nede..
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #7 Skrevet 22. februar 2011 Klitorisen din er noe av det første du treffer når du fører hånden rett ned fra magen, ja, men kan godt hende du har en klitorishette (hudfold som ligger som en hette over klitorisen) som dekker den til. Egentlig er det bare å kjenne rundt der, og når du treffer noe som er ganske/veldig følsomt, vet du at du har klitten. 1
Yme Skrevet 22. februar 2011 #8 Skrevet 22. februar 2011 Fra navlen og ned til rumpehølet vil du møte på ting i denne rekkefølgen: Klitt, urinrør, knullehull. Mulig du er et genetisk avvik, men jeg er ganske sikker på at det sitter sånn der på deg også, selvom det ikke er klin likt som på tegningen. 2
Antlers Skrevet 23. februar 2011 #9 Skrevet 23. februar 2011 Haha! Det der så ikke pent ut... Høl, sprekker og gap! Hadde jeg sett en sånn der utstyrt med 4 bein... grøss... Den er ikke faaaarlig, bare man trår vaaaaarlig, men man kan jo, men man kan jo, aldri være trygg...
Gjest Sommertid Skrevet 23. februar 2011 #10 Skrevet 23. februar 2011 (endret) Her er et bilde til. Tegnet, med farge. Her er et til, men dete er ekte vare, bare så du er obs på det Edit: Du er mest sansynlig like normal som alle andre der nede. Kvinner ser like forskjellige ut som menn både i størrelse og fasong Endret 23. februar 2011 av Sommertid 2
Antlers Skrevet 23. februar 2011 #11 Skrevet 23. februar 2011 (endret) Her er et bilde til. Tegnet, med farge. Her er et til, men dete er ekte vare, bare så du er obs på det Edit: Du er mest sansynlig like normal som alle andre der nede. Kvinner ser like forskjellige ut som menn både i størrelse og fasong Det første bildet så veldig...abstrakt ut. Kunne fint hengt på veggen et sted uten at jeg hadde tenkt over hva det skulle forestille Edit: Uten teksten da, selvsagt xD Endret 23. februar 2011 av Antlers
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #12 Skrevet 23. februar 2011 Er det ikke urinrørs åpningen de viser på det ekte bildet?? Alltid trodd at klitten var over der igjen jeg :O
Gjest Sommertid Skrevet 23. februar 2011 #13 Skrevet 23. februar 2011 Det første bildet så veldig...abstrakt ut. Kunne fint hengt på veggen et sted uten at jeg hadde tenkt over hva det skulle forestille Tengte at det kanskje ville hjelpe å få de fra en litt annen vinkel. Kanskje ikke min lureste tanke
Gjest Sommertid Skrevet 23. februar 2011 #14 Skrevet 23. februar 2011 Er det ikke urinrørs åpningen de viser på det ekte bildet?? Alltid trodd at klitten var over der igjen jeg :O Det som det er ring rundt på det ekte bildet er klitorisen. Det står så på bildet også. Urinrøret er under den og det "svære hølet" du ser nederst er der penisen skal inn
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #15 Skrevet 23. februar 2011 Og hva søren er klitoris hood? og glans klitoris ?? Blir mer og mer forvirret nå jeg
Antlers Skrevet 23. februar 2011 #16 Skrevet 23. februar 2011 Tengte at det kanskje ville hjelpe å få de fra en litt annen vinkel. Kanskje ikke min lureste tanke Vel, siden det kvinnelige kjønnsorgan kommer i alle størrelser, fasonger og farger, er det sikkert mange som tusler rundt med en abstrakt en også 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #17 Skrevet 23. februar 2011 Og hva søren er klitoris hood? og glans klitoris ?? Blir mer og mer forvirret nå jeg Hood = hette, altså klitorishette, hudfolden over klitoris (størrelsen på denne varierer). Glans klitoris er et teknisk navn på klitorisen. Unnskyld at jeg spør, men hadde du ikke seksualundervisning på barneskolen, ungdomsskolen eller videregående? 5
Gjest Sommertid Skrevet 23. februar 2011 #18 Skrevet 23. februar 2011 Og hva søren er klitoris hood? og glans klitoris ?? Blir mer og mer forvirret nå jeg Klitoris hood er huden som er over klitoris (nesten som forhuden på en penis), glans klitoris er selve klitorisen. Har lett etter bilder med norsk tekst til men var ikke så lett å finne. Rett før jeg bestiller meg en plansje og pekestokk her Vel, siden det kvinnelige kjønnsorgan kommer i alle størrelser, fasonger og farger, er det sikkert mange som tusler rundt med en abstrakt en også Så sant, så sant 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #19 Skrevet 23. februar 2011 Av ulike grunner husker jeg svært lite fra skoletiden- spesielt undervisningen.. Kan virkelig ikke huske at vi har blitt vist en tegning/bildet av underlivet vårt som forklarer hvor de ulike tingene er..
Gjest Sommertid Skrevet 23. februar 2011 #20 Skrevet 23. februar 2011 (endret) Wiki link Kanskje du lærer noe mere av denne linken? Hvis du ser på bildet til høyre der har du hooden som nr 1, klitorisen som nr 2 og urinrøret som nr 3. Føler jeg ble litt i overkant engasjert her. Endret 23. februar 2011 av Sommertid 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå