Gjest SmurfeLurfen Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Hei! Er med og svarer på spørsmål fra TNS Gallup av og til. Har bruker på hjemmesiden deres og testene er fra 10-20 min. Men i det siste har jeg fått spørsmål om sigarettpakker og øl merker. Hva jeg liksom synes om logoene deres. Hvorfor spør de egentlig om dette? Og hva skal det brukes til? Om det viser seg at Prince merke f.eks. blant sigaretter, er mest populært. Da vil jo kanskje andre tobakkselskap lage sine design etter hva folk svarer og dermed kanskje selge mer. Og det er jo motsatt av hva det norske samfunn ønsker. Eller skal det brukes til noe annet? Bare lurer jeg..
loppekasse Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Sikkert av samme grunn som de har spurt om design på melkekartonger. Jeg er nemlig med der jeg også og har fått tatt den røykpakke-undersøkelsen.
Gjest SmurfeLurfen Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Sikkert av samme grunn som de har spurt om design på melkekartonger. Jeg er nemlig med der jeg også og har fått tatt den røykpakke-undersøkelsen. Mulig jeg er litt korttenkt, men hva var grunnen egentlig? Var ikke blitt med på TNS undersøkelser da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå