Gå til innhold

hvor stor klitoris?

Fremhevede innlegg

Skrevet

nå er jeg faktisk seriøs: hvor stor er klitten når den stimuleres når du onanerer og/eller når du har sex??

Videoannonse
Annonse
Gjest Miranda, 28
Skrevet

Som en større drue - og henger utenfor de ytre kjønnsgreier.

Fargen er ikke veldig delikat - og hudfolden/omrpdet rundt er rynket/skrukket!

I grunnen ikke spesielt festlig.

Kvinnens underliv er jo mannens penis i miniatyr.

Gjest HunterLady
Skrevet

Den er liten. Muligens som en mindre ert når den er fylt opp, og en bitteliten ert når den ikke er stimulert.

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Den er liten. Muligens som en mindre ert når den er fylt opp, og en bitteliten ert når den ikke er stimulert.

Samme her.

Skrevet (endret)

Min er vel på størrelse med et pepperkorn til vanlig, og på det absolutt største - som en halv ert. "Forhuden" svulmer opp mye mer enn selve klitoris.

Endret av Antlers
Skrevet

En klitoris under halvannen cm er fullstendig uaktuell... :ironi:

Nei, kvinnekjønn kommer i alle fasonger og størrelser. Og klitoris er veldig fascinerende. Noen ser man knapt, mens andre er såpass store at man fint kan sutte på dem. Ingen har hatt en slik form eller størrelse som har gjort at jeg har dumpet dem av den grunn.

Skrevet

En klitoris under halvannen cm er fullstendig uaktuell... :ironi:

Nei, kvinnekjønn kommer i alle fasonger og størrelser. Og klitoris er veldig fascinerende. Noen ser man knapt, mens andre er såpass store at man fint kan sutte på dem. Ingen har hatt en slik form eller størrelse som har gjort at jeg har dumpet dem av den grunn.

hvor stor vil du si at en stor klitoris er?? "at man fin kan sutte på den" gjelder også for de minste...

Skrevet

hvor stor vil du si at en stor klitoris er?? "at man fin kan sutte på den" gjelder også for de minste...

Nei, de aller minste kan man ikke sutte på. I allefall ikke etter min definisjon av sutting. Da blir det mer å dra leppene over. For meg er det ikke noe vits eller poeng å sette klitoris i bås når det gjelder antall mm. Det er lite fruktbart, akkurat som med penisstørrelser. Den største jeg har vært borti var sikkert rundt 2 cm.

• Liker 1
Gjest HunterLady
Skrevet

Nei, de aller minste kan man ikke sutte på. I allefall ikke etter min definisjon av sutting. Da blir det mer å dra leppene over. For meg er det ikke noe vits eller poeng å sette klitoris i bås når det gjelder antall mm. Det er lite fruktbart, akkurat som med penisstørrelser. Den største jeg har vært borti var sikkert rundt 2 cm.

HOLY SHIT!

Kanskje du bør ringe Guiness å registrere henne??

• Liker 1
Skrevet

HOLY SHIT!

Kanskje du bør ringe Guiness å registrere henne??

Nei, etter sigende er denne liten i forhold til verdens største klitoris (Opp mot 10 cm).

Gjest HunterLady
Skrevet

Nei, etter sigende er denne liten i forhold til verdens største klitoris (Opp mot 10 cm).

My mistake. Har ikke oversikt over alle rekordene slik som deg. :)

Skrevet

Holy s... Nesten større enn selve vulva? Det tror jeg når jeg får se det. For det er _digert_ Hadde vært kjekt å hatt en sånn en, fin koseplass.

Skrevet

Holy s... Nesten større enn selve vulva? Det tror jeg når jeg får se det. For det er _digert_ Hadde vært kjekt å hatt en sånn en, fin koseplass.

Det må vel være snakk om hele (den synlige) lengden, "forhud" inkludert? :klo:

Skrevet

Jeg har alltid vært litt små irritert/frustrert for at klitoris har vært så liten. Akkurat det er nok ikke et problem om den er 10cm, for å si det sånn. :fnise:

Skrevet

før tråden min blir helt pervertert: det er ikke ekstremitetene jeg er interessert i!!!! bare interessert i ekte kvinner, ikke she-males!!!!

er en stor klitt(når den er erigert)like stor som "Multivitamin Pharma Nord" tablettene liksom?? http://www.pharmanord.no/produkter/energi-og-immunforsvar/multivitamin-pharma-nord

ummm, mulig språk eller gramatikk-feil fra min side, riktig setningsbygging: "er en stor klitt(når den er erigert/svulmet opp)like stor som en "Multivitamin Pharma Nord" tablett" liksom" :-)

eller bare halvparten så stor som en slik tablett?? greit å ha en universell referanse og ikke noe som kan variere veldig i størrelse som f. eks en ert... :-)

Skrevet

Min er hvert fall rundt en halv cm/kanskje noe mindre enn det. Jeg har ikke målt med linjal, for å si det sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...