venus_ Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Noen som har noen gode oppskrifter med kylling og peanøtt/peanøttsmør? Synes dette er så godt sammen og begynner å bli lei av kylling med ris og peanut satay sauce.
Sniktitt Skrevet 23. februar 2011 #2 Skrevet 23. februar 2011 Denne oppskriften er super super god http://havnesiden.blogspot.com/search/label/Kylling
Rosa Smurfen Skrevet 23. februar 2011 #3 Skrevet 23. februar 2011 Noen som har noen gode oppskrifter med kylling og peanøtt/peanøttsmør? Synes dette er så godt sammen og begynner å bli lei av kylling med ris og peanut satay sauce. Peanott og kylling er supergodt sammen! Stek 4 strimlede kyllingfileter, nar de er gjennomstekte har du i en rod lok, 12 sukkererter delt i to og en halv rod paprika. Stkes i to min, gronnsakene er best nar de er litt crunchy, ha sa i 1 ts rod currypaste, en liten boks kokosmelk, cayennepepper og kok et min. Ha sa i en neve støtede peanotter. Bland alt og server med ris. Fantastisk godt!
Frk. Belle Skrevet 23. februar 2011 #4 Skrevet 23. februar 2011 Jeg pleier å putte peanøttsmør (grov type som kun inneholder peanøtter og salt) i woken sammen med div.grønsaker, soyasaus og hot&sweet saus (sånn type dippsaus fra flaske). Vi pleier å ha den vegtarisk men funker nok fint med kylling også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå