fionel Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 I går startet jeg på antibiotika ( Apocillin) Har halssbettenelse,øyebettenelse og øyekattar. i stad hadde jg så vondt at jeg kastet opp! Og er nå veldig redd for at jeg har ødelagt hele antibiotika kuren :S
PepsiMax Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Spørs hvor lang tid det har gått mellom du tok den og du kastet opp. Nå er vel lege kontoret stengt, men dette får du nok svar på om du ringer apoteket også!
fionel Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2011 hadde gått seks og en halv time ca ja, men jeg har ingen stemme, så får nok ikke ringt noen. Tenkt ejeg skulle sjekke her inne først, eventuelt sende mamma en sms og be hun ringe
Tullepia Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 hadde gått seks og en halv time ca ja, men jeg har ingen stemme, så får nok ikke ringt noen. Tenkt ejeg skulle sjekke her inne først, eventuelt sende mamma en sms og be hun ringe Hvis du kastet opp seks og en halv time etter at du tok medisinen, så skal medisinen være tatt opp i kroppen. Fortsett kuren som vanlig. Er du usikker ringer du et apotek (ikke be mammaen din ringe apoteket/legen, hun kjenner ikke alle detaljene og kan derfor få et ufullstendig svar.)
fionel Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2011 Hvis du kastet opp seks og en halv time etter at du tok medisinen, så skal medisinen være tatt opp i kroppen. Fortsett kuren som vanlig. Er du usikker ringer du et apotek (ikke be mammaen din ringe apoteket/legen, hun kjenner ikke alle detaljene og kan derfor få et ufullstendig svar.) Men jeg har absolutt ingen stemme, klarer ikke lukke opp munnen min pga hevelse i spiserøret. Så da må evntuelt mamma ringe
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Etter så lang tid er det ikke noe problem. Det bør helst gå en time, etter det er du sikker. Om du fortsetter å kaste opp og er usikker så ring legen din.
fionel Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2011 Etter så lang tid er det ikke noe problem. Det bør helst gå en time, etter det er du sikker. Om du fortsetter å kaste opp og er usikker så ring legen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå