seilice Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Etter at jeg så Zombieland har jeg hatt lyst å prøve en slik amerikansk "snack cake", Twinkie. Vet noen om det går an å få tak i dette i Norge? Jeg vurderte å kjøpe over nettet, men ble over 300 kr for en eske twinkies som i Amerika koster ca 50 kroner... Har veldig lyst å prøve
Vulpes Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 Jeg aner ikke hvor du kan få kjøpt det. Hvis du har mulighet til å bli kjent med noen fra USA, kan du jo smiske deg til at de kjøper en for deg og sender i posten, også setter du over penger. Jeg har også sett Zombieland, men har ikke særlig lyst til å smake av den grunn... De ser jævlig ekle ut i mine øyne, ser for meg at det smaker fett syntetisk drit :gjeiper: 1
Gjest idakaroline Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 For og si det sånn - Twinkies smaker ikke godt! Det smaker plastikk med krem på og er fulle av fett. Det er ikke ordentlig krem som er inni en gang! Jeg kjøpte meg dette på en godteributikk i England etter at jeg hadde sett det på tv. Jeg hadde som deg så lyst til å smake dette. Jeg tok en bit og resten gikk i søpla! Jeg sendte også hjem noen Twinkies til en venn av meg, og han sa at han hadde brekt seg etter å ha smakt det. Det er absolutt ikke verdt å betale 300 kroner for det, for det smaker så absolutt ikke godt!
seilice Skrevet 18. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2011 Haha, ja en venninne av meg kjøpte noen på Ultra (som er blitt om til Meny her i området, og derfor selger ikke twinkies mer) og hun sa også det smakte ekkelt! Men det nytter ikke å høre at andre ikke synes det er godt, jeg er så nysgjerrig selv! Bare MÅ smake Men tror egentlig jeg må leggen den ballen død, for det virket som om Ultra var mitt eneste håp, (bortsett fra å betale 300kroner, som ikke akkurat er aktuelt) men den ble som sagt nettopp om til Meny.
Eske Skrevet 18. mars 2011 #5 Skrevet 18. mars 2011 Du kommer til å være glad den dagen du kommer over Twinkies i en butikk (gjerne i utlandet, jeg kjøpte i England på "Urban Candy" ellernoesånt) og kommer på at du ikke gadd bruke 300 kroner på dem
Gjest Fikira Skrevet 18. mars 2011 #6 Skrevet 18. mars 2011 Bare pris deg lykkelig for at du ikke har fått prøve. Fikk en når jeg var i usa...det...smakte....FYSJ. ..FYSJ..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå