Teriyaki Skrevet 3. juni 2011 #81 Del Skrevet 3. juni 2011 Gratulerer så mye med lille jenta di! Er vel herlig å ha henne på utsiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 3. juni 2011 #82 Del Skrevet 3. juni 2011 Gratulerer så mye med den lille, friske jenta di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 3. juni 2011 #83 Del Skrevet 3. juni 2011 Godt å høre :D Kan tenke meg tiden går fort ja. Går fort i godt lag Ååå, Linea (Linnea) er det fineste navnet jeg vet, og hadde selv gått for det om jeg hadde fått jente om det ikke hadde vært for så mange som heter det :S Såå, kanskje om 10 år om vi får ei lita jente da Nathalie er også nydelig- et av mine favorittnavn det og<3 Men her har vi alt ei lita snuppe med det navnet Med meg går det bare bra Jeg er fortsatt i fin form, merker ikke noe til hele graviditeten jeg :D Magen er litt rar ser du. Den kan gå fra å være DIGER til å bli innovermage" på to sek De som ikke vet jeg er gravid ser det ikke, de andre ser det Koselig. Vet ikke om det er jente eller gutt enda, var på ul 18 mai men de tror babyen er litt mindre, så vi skal tilbake for endelig termin i slutten av mnd Spennende <3 Kose deg masse masse med prinsessa <3 God klem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
therese91 Skrevet 19. juni 2011 #84 Del Skrevet 19. juni 2011 Hei:D Har lest hele dagboken din:) Gratulere med lisje jenta di:D gammel hun er nå? Vi prøver sjølv få barn men blei en ''stopp'' i veien pgn av mensen blei borte etter p-pille slutt, men tror har fått tilbake Eggløysing så vil tro vi er på igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 25. juli 2011 #85 Del Skrevet 25. juli 2011 Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Først må jeg takke for gratulasjonene. Dere er herlige! Så må jeg jo spørre hvordan det går med dere og den voksende magen? Teriyaki - Du venter en sønn? Mener at jeg har sett "lille sønnen i magen min" therese91 - Lykke lykke til!! Håper at det har gått den veien du ønsker!?? benni - Nå er jeg spent på å høre hvordan det går med den voksende magen!?? Teita - Hvor langt er du på vei nå? Har hun/han kommet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 25. juli 2011 #86 Del Skrevet 25. juli 2011 nima - Hvordan går det med deg og graviditeten? Har hun/han kommet? chico - Hvordan går det med din lille? :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 26. juli 2011 #87 Del Skrevet 26. juli 2011 Jeg har det fint Får en jente om litt under tre måneder. Er i uke 28 nå. Hvordan er det med dere? Får vi lese noen fødselshistorie her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå