Gjest Seniorita Skrevet 21. april 2011 #61 Del Skrevet 21. april 2011 Igår tok jeg akupunktur for å prøve å sette igang fødselen, men det eneste jeg endte opp med var kraftige mensen smerter og sterke kynnere. Jeg skal prøve å få tak i noen som kan gjøre det på meg idag også. Får bare håpe at ikke alle har ferie nå. Idag er det den store dagen, altså termin dagen!! <3 God påske til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 21. april 2011 #62 Del Skrevet 21. april 2011 Skal krysse fingrer og tær for at ungen kommer snart God påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 21. april 2011 #63 Del Skrevet 21. april 2011 Lykke til, håper gullet bestemmer seg for å komme ut snart :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 21. april 2011 #64 Del Skrevet 21. april 2011 Håper du slipper å gå mange dagene før klumpen finner veien ut! God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 21. april 2011 #65 Del Skrevet 21. april 2011 Hei Tusen takk. Har tatt akupunktur idag også, men foreløpig er det verken kynnere eller rier. Nå venter vi bare i spenning! God påske til dere og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 22. april 2011 #66 Del Skrevet 22. april 2011 1 dag overtid nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 25. april 2011 #67 Del Skrevet 25. april 2011 Blir det noe baby? Er så spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 25. april 2011 #68 Del Skrevet 25. april 2011 Ja, her var det stille :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 25. april 2011 #69 Del Skrevet 25. april 2011 Venter i spenning :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 26. april 2011 #70 Del Skrevet 26. april 2011 Har du født nå, siden det har vært så stille her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 26. april 2011 #71 Del Skrevet 26. april 2011 Hei. Så gøy å se at dere intreserer dere. Det gjør dagboken verd å skrive! Nå er jeg 5 dager overtid. Riene har fortsatt ikke kommet tilbake. Foreløpig bare kynnere og mensen murringer. Jeg føler alt er prøvd for å få henne ut! Kjørt på humpete veier, gått i trapper og bakker. Hatt sex, spist sterk mat osv. Tror jeg har ei sta lita jente i magen! Så her sitter jeg med nesten 2 cm åpning og venter og venter. Hun beveger seg hver dag, og jeg merker at det blir trangere og trangere der inne. I et par dager så "lakk" jeg. Jeg lurer litt på om det var forstervann?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 26. april 2011 #72 Del Skrevet 26. april 2011 Hun har det bra i magen din den frøkna der Håper det skjer noe snart. Du lengter vel voldsomt til å få se henne nå kan jeg tenke meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 26. april 2011 #73 Del Skrevet 26. april 2011 Spennende Håper hun finner veien ut, snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 3. mai 2011 #74 Del Skrevet 3. mai 2011 Nå må det vel ha skjedd noe? Venter spent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 3. mai 2011 #75 Del Skrevet 3. mai 2011 Ja NÅ må det jo ha skjedd noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 3. mai 2011 #76 Del Skrevet 3. mai 2011 :popcorn: Baby??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. mai 2011 #77 Del Skrevet 10. mai 2011 Plutselig fant jeg tre i samme slengen som er gravide og like gamle som meg Håper du har født nå, og at alt går bra med dere alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 2. juni 2011 #78 Del Skrevet 2. juni 2011 28. April skjedde det!! Det ble ei lita jente. Svart hår på hodet, mørkeblå øgne, 49cm lang og 3530g!! Hun er nydelig! Riene varte nesten 19timer og pressriene varte i 40min. Hun var helt blå når hun kom ut, men fargen endret seg fort til det normale. Hun skrek nesten ikke når hun ble født, bare noen småskrik. Det var en fantastisk følelse å få henne opp på brystet. Kunne se henne, ta på henne, høre henne og lukte henne. Har aldri hatt så sterke følelser for noen. Min lille baby. Siden dagen hun ble født hat hun sovet flere timer iløpet av natten. Dagen hun ble født sov hun hele 3 timer. Og dagen før vi reiste hjem, sov hun opptil 5 timer om natten. Her hjemme er det lengste hun har sover i strekk om natten er 7 timer!!! Dagene har vært hærlige etter at hun ble født. Det er såklart litt tungt, men det er absolutt verd det!! Nå skal jeg ikke bli mamma, nå er jeg mamma! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 2. juni 2011 #79 Del Skrevet 2. juni 2011 Gratulerer såå mye :D Håper alt er bra med dere, og at dere koser dere mega max :D *misunelig* hehe Har lille prinsessa fått navn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seniorita Skrevet 3. juni 2011 #80 Del Skrevet 3. juni 2011 Tusen takk. Ja, her i huset koser vi oss som bare det!! Idag er hun 1mnd og 6 dager. Tiden har gått fort! Planen var at hun skulle hete Linea, men det er så utrolig mange som heter det nå fortiden, så vi gikk for navnet Nathalie. :kgbaby: Hvordan går det med din voksende mage, da? Vet du hva det blir? Er du mye dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå