AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Tenk at menn har styrt ting i århundrer, men av likevel så går damene med klær i alle land. Ganske merkelig. Også har man jo disse diktatorene som bestemmer alt. De kunne jo fått alle damene til å gå naken. Må være ganske dum om man ikke tar en slik mulighet. Hva i all verden tenkte de med opp i gjennom historien? Ble jeg Norges diktator så vet jeg godt hva jeg først hadde gjort.
HopelessFear Skrevet 22. februar 2011 #2 Skrevet 22. februar 2011 En slik lovfestning ville ha gått under seksuell trakassering. Det er ikke uten grunn at vi ikke har det. I tillegg så ville sykehuset hatt for mye å gjøre på vinterstid. 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Ble jeg Norges diktator så vet jeg godt hva jeg først hadde gjort. Sørge for at alle damer fryser ihjel? 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 En slik lovfestning ville ha gått under seksuell trakassering. Det er ikke uten grunn at vi ikke har det. Var det noe med ordet "diktator" som gikk deg hus forbi?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 Sørge for at alle damer fryser ihjel? Å, det jeg tenkte jeg ikke på. Ja, det ville jo vært syn. Stakkars menn da som ikke får tømt seg. Men det er jo mange andre land som det er varmt i. Vi er jo ikke akkurat født med klær.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Men jeg kunne jo gjort det sånn at de måtte gå naken når de var inne. Mange går jo med ytterklær når de er ute som de tar av seg når de går inn. Damer kunne tatt av alt. Kanskje mens de vrikket litt sexy på rumpa og sånn.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #7 Skrevet 22. februar 2011 Å, det jeg tenkte jeg ikke på. Ja, det ville jo vært syn. Stakkars menn da som ikke får tømt seg. Men det er jo mange andre land som det er varmt i. Vi er jo ikke akkurat født med klær. Du får bli diktator i et varmt land istedet da, vet du. God tur 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #8 Skrevet 22. februar 2011 Du får bli diktator i et varmt land istedet da, vet du. God tur Da må jeg nok stille meg i kø. Men kan jo prøve på Egypt da. Det er sikkert lettere å ta nå. Da skal jeg bygge meg en ny sphinx. Mulig rive den gamle. Eller, nei, jeg bygger heller bare vidre på den, bytte ut hode med mitt og sånt.
Kosemose Skrevet 22. februar 2011 #9 Skrevet 22. februar 2011 Går ut i fra at trådstarter er en mann, så; Enig med deg TS, du er et levende bevis på at noen menn er innmari dumme. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #10 Skrevet 22. februar 2011 Ikke alle bor i land der det er 30 plussgrader året rundt vet du. Så da hadde det etter en vinter fort blitt ensomt for oss menn her opp i kalde nord...
Larsern Skrevet 22. februar 2011 #11 Skrevet 22. februar 2011 Sørge for at alle damer fryser ihjel? Å, det jeg tenkte jeg ikke på. Ja, det ville jo vært syn. Stakkars menn da som ikke får tømt seg. Men det er jo mange andre land som det er varmt i. Vi er jo ikke akkurat født med klær. Ikke alle bor i land der det er 30 plussgrader året rundt vet du. Så da hadde det etter en vinter fort blitt ensomt for oss menn her opp i kalde nord... Hvem har sagt at kvinner skal bevege seg ut av huset?
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #12 Skrevet 22. februar 2011 Hvem har sagt at kvinner skal bevege seg ut av huset? Men da er jo litt av poenget borte. Hvis man bare kan se den kvinnen man bor sammen med naken, noe man ofte gjør likevel. Bortsett fra når man har kamerater på besøk da.
Antlers Skrevet 22. februar 2011 #13 Skrevet 22. februar 2011 Tenk så lite spennende det hadde blitt når alle gikk rundt nakne hele tiden. Det må da være bedre å overlate noe til fantasien, slik at det er spennende å se klærne falle
HopelessFear Skrevet 22. februar 2011 #14 Skrevet 22. februar 2011 Men da er jo litt av poenget borte. Hvis man bare kan se den kvinnen man bor sammen med naken, noe man ofte gjør likevel. Bortsett fra når man har kamerater på besøk da. Så en skal tolerere å bli runket til av en gjeng med hjerne døde kåtinger? Hvor blir det av likestilling og egne grenser for sin kropp? 1
Skywalker Skrevet 22. februar 2011 #15 Skrevet 22. februar 2011 Nok et flott og spennende tema her på Kvinnegiuden.. 2
Spiralis Skrevet 22. februar 2011 #16 Skrevet 22. februar 2011 Det er jo en del stammesamfunn hvor folk går nesten nakne både menn, kvinner og barn.... Tror ikke mennene der går rundt med konstant ståkuk og sikler så veldig. Der damene går nakne så blir vel nakenhet en del av hverdagen og ikke noe mer. Jeg personlig setter jeg mer pris på å ha en naken dame sammen med meg i senga enn 10 000 nakne damer ute på gata. Tror TS er litt sultefora. Som kvinner så kommer vi menn i både dumme og smarte utgaver. 2
Ella_Grey Skrevet 22. februar 2011 #17 Skrevet 22. februar 2011 Dersom du noen gang skulle oppnå å bli diktator ville jeg heller anbefale deg å få et privat harem. Er man først blitt diktator så er det liksom ingen vits i å dele på godene. -tenker nå jeg dumme, dumme menn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå