Gjest Donna Skrevet 27. oktober 2003 #1 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg har rotet med noe - for da jeg skrudde på maskinen i dag - så kom den gamle outlook ekspress frem ...og det kom masse nye mailer. Men så kom det opp en rute hvor jeg måtte velge om jeg ville ha den eller den nye Outlook som ble installert på maskinen for en måned siden - og som har vært den som har blitt brukt i mellomtiden . iallefall så valgte jeg den nye - MEN DA FORSVANT DE NYESTE MAILENE !!!!- og jeg hadde jo ikke åpnet de - og nå aner jeg ikke hvilke tråder som har fått nye svar eller noe ... jeg har trykket Send/recieve flere ganger - og restartet - men de mailene er borte !!! Hva søren skal jeg gjøre for å finne de igjen?? Hvor er de??? jeg blir så fortvilet - for det er jo alltid noe galt med denne pc'en her ....
Mrs. B Skrevet 27. oktober 2003 #2 Skrevet 27. oktober 2003 Hvis det bare var mailer fra KG er det ikke så stor fare. Du kan klikke på linken "Egne innlegg" til høyre her så får du opp alle innleggene du abonnerer på.
Gjest Donna Skrevet 27. oktober 2003 #3 Skrevet 27. oktober 2003 Det er det som er så dumt for jeg kikket ikke nøye hva som var kommet ... borte vekk er de .....men jeg fikk meldin om svar nå ..... POKKERS maskin !!! :evil:
14062003 Skrevet 27. oktober 2003 #4 Skrevet 27. oktober 2003 Jeg forstår det slik at du brukte Outlook Express tidligere, men har gått over til Outlook nå. For å se de gamle mailene åpner du da Outlook Express - og vips så (håper jeg) er det gamle mailene der.
Gjest Donna Skrevet 27. oktober 2003 #5 Skrevet 27. oktober 2003 Nei det er ikke så lett - for det er bare den nye som åper seg når je trykker på begge ...... ...de henger vist sammen på et vis ..............men siden de gjør det forstår jeg ikke hvorfor mailene ble borte .....
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #6 Skrevet 27. oktober 2003 Nei det er ikke så lett - for det er bare den nye som åper seg når je trykker på begge ...... ...de henger vist sammen på et vis ..............men siden de gjør det forstår jeg ikke hvorfor mailene ble borte ..... Start utforsker, og søk igjennom hele C-disken etter "msimn.exe"; det er navnet på selve Outlook Express-filen. Hvis du finner flere, så start dem én etter en, til du finner den rette. Deretter kan du eksportere mailene.
Fauna Svecica Skrevet 27. oktober 2003 #7 Skrevet 27. oktober 2003 Hva er det du utsetter maskinen din for?
Gjest Anonymous Skrevet 27. oktober 2003 #8 Skrevet 27. oktober 2003 bruk imap istedenfor pop3, så slipper du slikt tull...
-zloty Skrevet 28. oktober 2003 #9 Skrevet 28. oktober 2003 Åpne Outlook så finner du nok mailene der Og bruk ekspress kun til Newsgrupper!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå