Gjest gutt19 Skrevet 22. februar 2011 #1 Skrevet 22. februar 2011 Hadde sex med ei venninne i helga på en fest. Hun var full og jeg var også noe bedugget.. Saken er at jeg har en liten kuk og det syntes hun tydeligvis var veldig morsomt å fortelle til kompisene mine i ettertid (som også var på samme fest). Hun hadde sagt det var flaut å ha sex med en som hadde så liten , men da skjønner jeg ikke hvorfor hun er å plaffrer i vei om at hun har hatt sex med en gutt med liten kuk? Hvorfor gjør hun det? Blir antagelivis aldri å ha kontakt med henne igjen og jeg klarer ikke ha et normalt forhold til kompisene mine etter dette heller.. de synes det er morsomt, men er faktisk et ganske sensitivt tema for min del og det skjønner ikke dem..
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #3 Skrevet 22. februar 2011 Vet du hva? Det der skal du ikke bry deg om i det hele tatt! Det å ha liten penis betyr ikke noe som helst, men for mange kan det være morsomt å gjøre narr av noen sitt utseende. Du kan fortelle dine kompiser hva du føler, enten det er gjennom mail eller sms. Det beste er naturligvis ansikt til ansikt. Det du håper på er at kompisene dine skjønner alvoret og heller støtter deg. Hvorfor denne dama absolutt har behov for å fortelle dette til andre vet jeg ikke. Det er tydeligvis morsomt med små peniser. Men det er likevel ikke grunn til å spre slike intime detaljer videre. Hun mangler rett og slett nestekjærlighet. Finnes ingen grunn til å fortsette å ha kontakt med jenta!
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #4 Skrevet 22. februar 2011 Vet du hva? Det der skal du ikke bry deg om i det hele tatt! Det å ha liten penis betyr ikke noe som helst, men for mange kan det være morsomt å gjøre narr av noen sitt utseende. Du kan fortelle dine kompiser hva du føler, enten det er gjennom mail eller sms. Det beste er naturligvis ansikt til ansikt. Det du håper på er at kompisene dine skjønner alvoret og heller støtter deg. Hvorfor denne dama absolutt har behov for å fortelle dette til andre vet jeg ikke. Det er tydeligvis morsomt med små peniser. Men det er likevel ikke grunn til å spre slike intime detaljer videre. Hun mangler rett og slett nestekjærlighet. Finnes ingen grunn til å fortsette å ha kontakt med jenta! Vet du hva? Til slike damer som har et behov for å være ekle, er det eneste som hjelper, nemlig å ta igjen med sammen mynt. Hører du henne si det, eller noen av kompisene dine komenterer det, sa sier du bare at du er helt normalt utstyrt, men at du aldri har vært borte i ei videre f.... Ikke pent, men sånne folk bør få tilbake med samme mynt. Litt sånn " himmel den dama var vid og slaskete, viste jo ikke om jeg var inne eller utenfor. Kunne like gjerne pult i lufta....." osv.... 8
Gjest Gjest Skrevet 22. februar 2011 #5 Skrevet 22. februar 2011 Déjà vu... Minner nesten om hukommelsestap dette her, av den dissosiative sorten. For øvrig kan symptomatologi med lette (ofte subjektive) hukommelsesvansker, være forbundet med depressive lidelser eller angstlidelser.
kaprifolen Skrevet 22. februar 2011 #6 Skrevet 22. februar 2011 Synes folka er tette og barnslige, dama er ei bitch, og at du kan heller slå tilbake med et litt påtatt ydmykt "at du ikke fikk den helt i gang", siden hun ikke klarte å tenne deg når dere først var i gang, og at det dessuten føltes som å vifte med pikken i et glass vann, og det hjalp ikke akkurat..... 6
Gjest SnakeOil Skrevet 22. februar 2011 #7 Skrevet 22. februar 2011 Du får bare ta igjen med samme mynt. Hun hadde små pupper og en diger, slafsete flaggermus, i og med at hun tydeligvis horer rundt i fylla osv osv, men tøm og røm osv. 2
Gjest -svime- Skrevet 22. februar 2011 #8 Skrevet 22. februar 2011 Hehe helt enig med de over, ta igjen med samme mynt! Tipper hun blir litt betenkt når hun får slengt i trynet at hun er vid og slaskete
Gjest Sommertid Skrevet 22. februar 2011 #9 Skrevet 22. februar 2011 Årh! Jeg blir så irritert av sånne mennesker som den dama der. Har vert på en fest selv der dama kom ut etter sexen å sa at fyren var liten. Jeg spurte henne slik at alle hørte det "sikker på at det ikke er du som er ganske vid da?" Da ble hun rød som en tomat og ble ganske stille etterpå Jeg synes slike folk fortjener en lærepenge
Gjest Jostein Skrevet 22. februar 2011 #10 Skrevet 22. februar 2011 Si bare som de sa på "Curb your enthusiasm": I don't have a small penis, she had a HUGE vagina... I mean HUGE!
Gjest MrsTux Skrevet 22. februar 2011 #11 Skrevet 22. februar 2011 Dropp denne "venninnen", og prøv å heve deg over denslags idiotsnakk. 4
Gjesten Skrevet 22. februar 2011 #12 Skrevet 22. februar 2011 Drit i henne og drit i hele saken. Mange kvinner foretrekker små peniser. Jeg personlig har aldri møtt en penis som var så liten at den ikke kunne tilfredsstille meg, så jeg tror bare du har vært borti feil damer 4
Gjest MikeWaters Skrevet 22. februar 2011 #13 Skrevet 22. februar 2011 Hadde sex med ei venninne i helga på en fest. Hun var full og jeg var også noe bedugget.. Saken er at jeg har en liten kuk og det syntes hun tydeligvis var veldig morsomt å fortelle til kompisene mine i ettertid (som også var på samme fest). Hun hadde sagt det var flaut å ha sex med en som hadde så liten , men da skjønner jeg ikke hvorfor hun er å plaffrer i vei om at hun har hatt sex med en gutt med liten kuk? Hvorfor gjør hun det? Blir antagelivis aldri å ha kontakt med henne igjen og jeg klarer ikke ha et normalt forhold til kompisene mine etter dette heller.. de synes det er morsomt, men er faktisk et ganske sensitivt tema for min del og det skjønner ikke dem.. Hadde kompisene dine vært noe som helst å samle på så hadde det vært henne de hadde fnyst og ledd av. Ang henne så er det nå slik at enkelte har et enormt markeringsbehov, og ofte blir usikkerheten ved livet og dets utfordringer møtt med hånflir, mobbing og generell destruktiv oppførsel. Du vinner mest i lengden ved å ta avstand fra det, og etterhvert vil du møte mennesker og klikker som også tar avstand fra slik oppførsel. 3
Gjest Hanne Skrevet 22. februar 2011 #14 Skrevet 22. februar 2011 Hadde sex med ei venninne i helga på en fest. Hun var full og jeg var også noe bedugget.. Saken er at jeg har en liten kuk og det syntes hun tydeligvis var veldig morsomt å fortelle til kompisene mine i ettertid (som også var på samme fest). Hun hadde sagt det var flaut å ha sex med en som hadde så liten , men da skjønner jeg ikke hvorfor hun er å plaffrer i vei om at hun har hatt sex med en gutt med liten kuk? Hvorfor gjør hun det? Blir antagelivis aldri å ha kontakt med henne igjen og jeg klarer ikke ha et normalt forhold til kompisene mine etter dette heller.. de synes det er morsomt, men er faktisk et ganske sensitivt tema for min del og det skjønner ikke dem.. Synd for deg, men du må være forsiktig når du har liten kukk. Ikke alle damer som godtar småtasser og nå fikk du erfare ei ærlig bitch av ei venninne. Ikke snilt av henne, men litt forstålig også, da er det bare de med store kukker som tør å nærme seg henne etterpå. ( et lite triks) 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #15 Skrevet 22. februar 2011 Hadde sex med ei venninne i helga på en fest. Hun var full og jeg var også noe bedugget.. Saken er at jeg har en liten kuk og det syntes hun tydeligvis var veldig morsomt å fortelle til kompisene mine i ettertid (som også var på samme fest). Hun hadde sagt det var flaut å ha sex med en som hadde så liten , men da skjønner jeg ikke hvorfor hun er å plaffrer i vei om at hun har hatt sex med en gutt med liten kuk? Hvorfor gjør hun det? Blir antagelivis aldri å ha kontakt med henne igjen og jeg klarer ikke ha et normalt forhold til kompisene mine etter dette heller.. de synes det er morsomt, men er faktisk et ganske sensitivt tema for min del og det skjønner ikke dem.. Jeg syns du skal le av det hun sier, ta igjen som alle sier. Ikke nødvendigvis like barnslig.. Men vær litt kjip. Lag kommentarer som at du syns det er litt kjipt at hun må gå til det steget, hun som hadde bh`n full av do papir som til og med ramlett ut mens hun prøvde å kle av seg uten å vise de lange hårene under armene. Hun burde nok kjøpe gressklipper skal hun klare å slå gresset der nede, hadde det ikke vært for at det var så åpent og jeg var hypp på å tøme meg hadde jaeg aldri funnet frem for å si det sånn. Kjipt når en har seg med noen, så tror du plutselig at du dypper deg i en 10 l bøtte med lunkent van.. hahahaq.. Men jeg gikk jo ikke å sa noe om det til alle. Syntes så synd på hun jenta, var jo en venninne. men skjønner at hun sa noe for at jeg ikke skal sladre.. ble bla bla.. Kom igjen, dere gutter kan også sladre og pynte på sannheten..
Gjest MikeWaters Skrevet 22. februar 2011 #16 Skrevet 22. februar 2011 ...., da er det bare de med store kukker som tør å nærme seg henne etterpå Ikke glem at du vil eliminere bort de med store kukker OG hjerne, men det er jo selvsagt ikke noe kriterie for mange å ha noe av interesse over navlen. 3
Gjest norah Skrevet 22. februar 2011 #17 Skrevet 22. februar 2011 Hva vinner han egentlig på å ta tilbake med samme mynt? Ingenting. Derimot vil nok endel andre jenter synes det er meget sjarmerende med en gutt som klarer holde kjeft om hva som har skjedd med andre damer på soverommet - og ikke lar seg affisere at sånt tull. Lønner seg å å se langsiktig på ting 4
Rayanne Skrevet 22. februar 2011 #18 Skrevet 22. februar 2011 (endret) Det beste er å ignorere det, men hvis noen spør deg direkte om sexen kan du slå det bort med å si noe sånt som at "nei, det var jo litt som å røre i en ti-litersbøtte med en wienerpølse" og trekke på skuldrene. Da tar du igjen, uten å være direkte kjip, og du demonstrerer at du ikke tar din egen penisstørrelse så høytidelig, og da faller grunnlaget for videre kommentarer bort. Dette vil få deg til å fremstå som ganske sporty, og da vil hun stå igjen som den kjipe, som sprer sånne rykter. Endret 22. februar 2011 av Rayanne 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2011 #19 Skrevet 22. februar 2011 Seriøst? Folk tror altså at TS er seriøs? TS er et troll som skriver her til stadighet om små peniser. Akkurat den episoden som TS skriver om er som tatt ut av Freuds teori om vagina dentata. Menn som er redde for å få penis (maskuliniteten sin, mannligheten sin, det de identifiserer seg med) kappet av av en kvinne. Trådstarter er ikke seriøs. Tråden er idioti som bygger på trolling. Og dere har alle sammen falt for det. *sukk*
aline Skrevet 22. februar 2011 #20 Skrevet 22. februar 2011 Ikke synk ned på hennes nivå, da viser du jo bare at du ikke er det spøtt bedre som menneske!! Å ta igjen med samme mynt, mot en som oppfører seg totalt dust, vil bare vise at du også er totalt dust, for det er jo nettop hennes dårlige oppførsel du da hermer. Hadde jeg hørt det, ville jeg vel heller kommentert noe om at du syntes det er trist at hun i utgangspunktet har ett behov for å snakke med folk om slikt, heve deg over hva hun faktisk sier og heller si klart ifra at du ikke har helt sansen for folk som gjør seg selv større ved å snakke negativt (og ikke minst privat) om andre mennesker. At du ikke synes det viser veldig gode personlighetstrekk, og at det heller ikke er veldig gode venner dersom de faktisk ler med henne! Vær ærlig, si ifra om at dette faktisk er oppførsel du synes er lavmåls. Du kan jo alltids spør henne hva hun ville syntes om du sank ned på hennes nivå, hvordan hun ville følt det om du gikk rundt og sa at hun var vid og slarkete der nede, bare for å prøve å vise henne hva konsekvensen er for deg av at hun gjør som hun gjør, men gjør det også klart at du aldri vil si noe slikt, fordi det rett og slett er ufint å snakke om slike ting med andre. Hev deg over og vis dem at du er bedre, ikke ved å synke ned, men ved å bare VÆRE bedre!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå