Lissi Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Lillesøster har verdenes skjønneste 1 åring. Her en dag ble jeg med for å hente i barnehagen som er i en kjellerleilighet i et privathus,og mot meg slår den verste muggsopplukta. Nå er jeg blitt allergiker og astmatiker nettopp fordi jeg har bodd i kjellerleilighet! Hva kan man gjøre og hvor skadelig er det å ha småbarn i en slik leilighet? Vi har astma i familien. Det er flere enn meg som har reagert på dette, også min søsters svigermor.
Fluffe Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Kan ende som meg. Allergisk. Ring barnehagen og krev de gjør noe.
Lissi Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2011 Kan ende som meg. Allergisk. Ring barnehagen og krev de gjør noe. Ja jeg sa til søstra mi at jeg hadde tatt ungen ut av barnehagen på dagen!
jolie Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Kontakt kommunelegen om barnehagen ikke tar tak i problemet selv. At dere kan lukte den betyr at det er mye mugg der. 1
Fluffe Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Håper alle barna blir tatt ut fort. HELE delen jeg gikk på skole måtte rives pga muggsopp på skolen. Mange år siden men jeg har blitt kjempe allergisk pga dette Masse lykke til
Lissi Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2011 Ja jeg er superskeptisk! Lurer på om jeg skal ta en tur innom der.. Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre dette! Har ikke barn der. Søstra mi vil ha problem med å si fra om dette. Men hun er selvsagt bekymret.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå