catwar Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 I det siste har den eine puppen min klødd så voldsomt! Det er så irriterande, og intenst! Ikkje den andre. Har vaska bh'ane med samme vaskemiddel i all tid, så har ikkje nåke med det å gjere. Nåken andre som har hatt det samme problemet?
Antlers Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Det kan faktisk være sopp. En venninne hadde dette problemet, og hun fikk krem fra legen til å smøre på, men den hjalp heller lite. Problemet forsvant etter kort tid når hun fulgte et gammelt kjerringråd. Ta litt eddik på en bomullsdott og stryk på huden for å lindre kløen. om du synes ren eddik blir for sterkt kan du blande eddik, salt og varmt vann for så å vaske området med denne blandingen. Vannbad med denne blandingen er veldig effektivt, men litt vanskelig når det er puppen det er snakk om, kanskje.
catwar Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2011 Sjekke litt ut på Google om det er nåken andre som har det problemet, men sjansen er stor for at eg prøve meg på eddik ja! Takk for tipset
catwar Skrevet 22. februar 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2011 Nei, ingenting som viser. Ikke noe utslett eller sår eller noe.. Det er det som er litt merkelig. Det bare klør :-/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå