Gjest Lillekanin Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Må le litt, for hele greia er så sinnsykt smålig... I går var jeg og sambo ute en tur, en times tid. Vi bor i et rolig rekkehusområde hvor jeg har inntrykk av at det er lite subb som reker rundt...da vi kom tilbake ser vi at søppeldunken vår for restavfall er BORTE! Det har rett og slett vært noen her og TATT den mens vi har vært ute en tur...vi tok en tur i nabolaget for å se om noen hadde to restavfallsdunker, men så kom vi på at om en stjeler vil man sannsynligvis skjule den, så regner med at kødden som har tatt den har satt den inn i en bod...ringte kommunen og får nå snart, så det er ikke noe problem. En annen ting, er jo at søppeldunken vår var smekkfull med masse deilig søppel, så forstår ikke hvordan noen kan ha hatt glede av den... Flere som har opplevd liknende?! Jeg skjønner jo nå jeg må låse søppeldunken med hengelås+kjetting evt sette den i boden min. Ingen andre gjør det her, men dette var enormt provoserende og ikke minst SMÅLIG!!!
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 I all verden, stjeler folk det også? Søppeldunker? Nei, det har jeg ikke opplevd.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Jeg skjønner jo nå jeg må låse søppeldunken med hengelås+kjetting evt sette den i boden min. Du har m.a.o. ikke noe betydelig ønske om at den skal tømmes?
Antlers Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Du har m.a.o. ikke noe betydelig ønske om at den skal tømmes? Det går da fint an å trille den ut på tømmedag
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Det går da fint an å trille den ut på tømmedag Så flott at det går fint an å avtale med tyvene at de holder seg unna på tømmedag
Gjest Lillekanin Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Herregud selvfølgelig vil jeg den skal tømmes! Men hos oss har vi en ordning med at vi triller ut dunkene selv på tømmedagen. Ja, det er kjempesært, spesielt i og med at søppeldunken var full. Folk gjør så mye rart!
Gjest Lillekanin Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Jepp,det er sant. Det er jo fritt fram for å ta de tomme søppeldunkene på tømmedagen. Da er jeg på jobb og kan ikke overvåke alt som skjer her...snakka akkurat med ei jeg kjenner som bodde her før og JA, det har visst skjedd her flere ganger...sopekoster har også blitt borte...Ja det blir vel til å låse inn dunkene! Blir jo Roy Narvestad her snart
Gjest ¤Vamp¤ Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Hehe det har jeg til gode å oppleve. Hvem i all verden er interessert i å stjele en søppeldunk full av søppel?
Gjest Lillekanin Skrevet 21. februar 2011 #9 Skrevet 21. februar 2011 Et nek med spesielle interesser Passe sært ja...
kaprifolen Skrevet 22. februar 2011 #10 Skrevet 22. februar 2011 Ei venninne av meg fikk sin frastjålet på tømmedagen. De spraylakkerte husnummeret i neonspray på hele den nye dunken! :haha:
leirbål Skrevet 24. februar 2011 #11 Skrevet 24. februar 2011 Ts. kanskje det er en som er veldig nysgjerrig på dere, og tror han eller hun kan finne ut mye ved å gå gjennom søppelet deres?
Gjest Lillekanin Skrevet 24. februar 2011 #12 Skrevet 24. februar 2011 Ja for all del, det er mye interessant jeg skjuler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå