Gå til innhold

Hvilken matvare butikk handler du mest på

fa  

85 stemmer

1. 1. fa

• Rimi
      5
    • Rema
      24
    • Prix
      7
    • Kiwi
      24
    • Meny
      9
    • Joker
      0
    • Andre
      16

Fremhevede innlegg

Gjest Valiant
Skrevet (endret)

Hvilken matvare butikk handler du mest på

jeg handler mest på prix men det er fordi den er nærmest. Kiwi handler jeg nest mest på

på tredje plass er meny.

Endret av Valiant
Videoannonse
Annonse
Gjest Canis lupus
Skrevet (endret)

Meny. Fordi de har alt jeg trenger, er best oversiktlige, har et veldig bra utvalg av alt og har ikke så gale priser.

Handler så og si aldri på andre butikker.

Endret av Canis lupus
Skrevet

Kiwi, fordi jeg bor rett bak en Kiwi-butikk. Dessuten er det vel en av de billigste butikkjedene?

Trenger jeg noe de ikke har på Kiwi så kjøper jeg det på ICA, som også er i nærheten.

Gjest Uglefot
Skrevet

Obs! Stormarked. Jeg står der klar med handlevogna kl 0857 hver lørdag morgen og ræææææææser inn portene når de åpnes. "Unna vææææææægen!"

• Liker 3
Skrevet

Kiwi, fordi det er den nærmeste butikken med godt utvalg, i tillegg kommer de ganske bra ut prismessig. Rema er visst billigere, men den nærmeste remabutikken er ganske liten og har bare standardvarene. Ellers handler jeg mye krydder og frukt på en innvandrersjappe i nærheten, fordi prisene er lave og kvaliteten er god.

Skrevet

Jeg handler mest på Meny for der får jeg det jeg trenger. Kjøper mye First Price.

Rema 1000 er ikke så billig synes jeg. Var senest innom der fredag og gikk ut igjen kun med to poser med ferdigblandet mel til brød. De har Møllerens mel.

Synes ellers prisene ikke er så lave som de skryter av.

Spar er en dyr butikk, med mindre en kjøper tilbudsvarene.

Skrevet

Jeg handler på Rema 1000, av den enkle grunn at den ligger nærmest der jeg bor.

Gjest Mahareth
Skrevet

Den eneste butikken jeg aldri handler i er rema 1000.

Skrevet

Meny. De har alt og jeg kjenner de som jobber der(der jeg handler)

Skrevet

ICA, Rema og Ultra. Ica og Rema fordi de er nærmest, men jeg går aldri ut derfra uten å være irritert over elendig frukt- og grøntutvalg og -kvalitet og generelt elendig vareutvalg.

Er dette en flervalgspoll?

Skrevet (endret)

Jeg handler på Kiwi. Det kryr av Kiwi butikker her, en hel haug. Akkurat for meg så er ikke Kiwi nærmest, men den nærmeste butikken har et helt forferdelig utvalg i frukt og grønt, så nei takk. :daane: Da blir det heller Kiwi! :)

Edit: Noen ganger handler jeg også på Rema, men det er enda lengre unna meg. :lol:

Endret av Krizzy
Skrevet

Nei!

OK. Da ble det "andre".

Skrevet

Kiwi, rett og slett fordi jeg kjører forbi en Kiwibutikk på vei til/fra jobb og da er det lettvint å stikke innom der. Har jo Meny, Rema 1000, Rimi, Spar og Bunnpris i området, men det er litt mer tungvint. Er det noe spesielt jeg skal ha eller en spesiell anledning hender det jeg stikker innom Smart Club eller Ultra om jeg har mulighet.

Skrevet

stort sett REMA1000, pga største butikken i nærheten og ligger i nabobygget til jobben..

men skal vi (meg og sambo) handle inn stort, evt for hele uka og har god tid foretrekker vi uten tvil ICA, men er for langt å kjøre for et brød liksom :gjeiper:

Skrevet

Jeg bor fortsatt hjemme, og foreldrene mine har "storhandel" hver lørdag, de går på Coop Mega. Jeg går derimot på Kiwi når jeg handler.

Skrevet

Kiwi, men det pga. det er den butikken som er nærmest både meg og jobben. Liker egentlig ikke Kiwi, men lettvindt da :P

Skrevet

Jeg handler mest på Obs!. Gjør unna en basishandling en gang i uka. Småtterier vi plutselig kommer på at vi trenger + egg/kylling handles på Rema 1000 og "rare" ting handles på Meny eller Ultra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...