Gå til innhold

Hopper og hyler du?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hopper og hyler hvis jeg ser en stor edderkopp veldig nærme meg

meg, igjen: :daane:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg gjør nok ikke det jeg heller, men det hender jeg knurrer og tramper når jeg blir sint ;)

Skrevet

men det hender jeg knurrer og tramper når jeg blir sint ;)

Let me guess. Da er det alltid en smarting som presterer å si "å, så søøøt"

... :balltre:

• Liker 1
Skrevet

Let me guess. Da er det alltid en smarting som presterer å si "å, så søøøt"

... :balltre:

Haha, det har hendt noen ganger, ja. Det er noe av det verste jeg vet. Blir jo bare mer irritert av det :kjefte:

Skrevet

En del av jentene i klassen min (høgskolenivå) er slik (fortsatt?). WIIIH, WOOOOh, hyyyyl. Drives me nuts :P

Skrevet

En del av jentene i klassen min (høgskolenivå) er slik (fortsatt?). WIIIH, WOOOOh, hyyyyl. Drives me nuts :P

Åh, har de også albuer :)

Skrevet

Jeg hopper og hyler når jeg ser fotball, men det er det :gjeiper:

Skrevet

Nei, langt i fra! Jeg reagerer ikke sånn som jentene i diverse realityshow. Er ikke det litt "fjortis" da? Det hender likevel at jeg kan klappe i hendende eller vifte med dem hvis jeg blir skikkelig positivt overraska eller oppskaka på en god måte.

Skrevet

Nei, jeg hopper og hyler ikke når jeg får gode nyheter.

Skrevet

Hehe. Nei, kunne ikke falt meg inn. Eller kanskje jeg ikke har opplevd/fått noe "stort" nok? Siden jeg ser jenter hoppe og hyle hele tiden ^^

Skrevet

Jeg kan godt hoppe og hyle litt ved gode nyheter, men da overdriver jeg. Har noen venninner som er veldig "jentete" (hopper og hyler) så gjør det helst sammen med dem. Jeg har muligens flere "personligheter" som jeg bruker alt ettersom hvem jeg er sammen med, men det plager ikke meg - eller dem. :)

Skrevet

jeg har hoppet av glede en gang. Men jeg husker ikke hvorfor.

Skrevet

Dette er et fenomen som jeg har betraktet med forbauselse på avstand - på tv. Har alltid tenkt at dette er en Amerikansk raritet. Der over starter det meste her i verden, og når noen ser at noen gjør det på populære serier (Oprah el.l.) er de antagelig redde for å ikke ha "fått med seg" det nyeste nye av fiksfakserier på oppførselsfronten...og dermed setter de i gang med å hoppe, kvine og vifte med hendene...og så sprer bølgen seg.

Det rare er at de som gjør det ikke ser ut til å tenke seg om før de integrerer den besyndelige oppførselen. Det ser temmelig åndsforlatt ut fra mitt ståsted. Hva er galt med å bli vanlig glad for en ting, på gammelmåten? :klo:

• Liker 1
Gjest Heloise
Skrevet

Hoppe og hyle? Aldri! Aldri gjort heller. Eneste jeg kommer i nærheten er å brøle når jeg er forbanna :)

Skrevet

samlet flokk reagerer likt, alene ville de sikkert ikke gjort det.

Skru av kamera og alle lys så glemmer man å bli så opprørt.

Skrevet

altså, nå får dere slutte å være så fordømmende da, bare fordi noen har en oppførsel som for dere ikke faller naturlig!! :P

Jeg kan hoppe og hvine om jeg får rett type gode nyheter, det er ikke fordi jeg har sett noen gjøre det på tv, og det har ikke noe med gruppementalitet å gjøre, jeg kan helt fint hoppe og hvine alene, uten at noen rundt meg gjør det.

På lik linje kan jeg hoppe opp og ned som sinnataggen om jeg gjør noe feil, trampe og "knurre" kan jeg også..

Folk er forskjellige, noen av oss er mer fysiske en andre, det har ikke noe med amerika å gjøre, eller tv, men det KAN være at de som er i den settinger på tv, lett har en fysisk væremåte i utgangspunktet. ;)

jeg har aldri vært på tv, og har ingen behov for det heller, men jeg har deltatt i store konkurranser der jeg må fysisk klare å ta oppmerksomheten til dommerne, og jeg har og vurderer å gjenta å delta/lage show, fysisk bevegelse, noe som er en stor del av livet mitt.

Det er mye fysisk som ikke faller naturlig for endel andre, som allikevel er dønn ærlig og naturlig for meg, selv om andre kanskje synes det ser falskt ut eller ville følt det falskt om det var de selv som skulle gjøre det.

Gjest Passing by
Skrevet

Tror nok "vanlige" folk som er på tv er ganske høye på adrenalin, så de reagerer kanskje litt annerledes enn de normalt ville gjort.

Det tror jeg også i tillegg til litt massesuggesjon, og så vil ikke de andre vise seg mindre entusiastisk enn resten og så blir det hoppe og hylekor.

Jeg skulle gjerne fått en telefon fra lotto for å sjekke ut hvordan jeg reagerer, hadde kanskje blitt et par hyl da ja.

Skrevet

Lotto-mega-gevinst eller ikke; jeg har aldri vært en hopper og jeg begynner ikke med det, uansett grunn. Sånn er det med den saken. ;)

Skrevet

Har alltid syntes at slike hyle-hoppe og hvine jenter er vanvittig patetiske å se på. Det virker både barnslig, tilgjort og veeeldig "jentete". :murvegg:

Gjest stillness
Skrevet

Nei,ikke på den måten.Hoppet og uttrykt en eller annen form for glede har jeg gjort hvis jeg har fått en veldig god nyhet :)

Av en eller annen grunn så pleier jeg ofte å klappe i hendene på en litt tilgjort måte og ja det ser teit ut,men jeg tenker ikke over det når jeg blir veldig glad for noe :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...