Gjest Maneater Skrevet 22. februar 2011 #21 Skrevet 22. februar 2011 skulle til å si det samme! Verdt et forsøk!
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2011 #22 Skrevet 22. februar 2011 Har aldri hørt noen nevne det før om meg . Desuten er det uhøflig og stygt å slenge ut diagnoser til med- debbatanter i en debatt på nett . Kunn pga annerledes syn og erfaring . Hvilken diagnose har folk som deg da ???? Er vell det du burde spørre deg selv om , før du slenger ut sånt tøv hær ? Mine svar er seriøse .Og for å prøve å hjelpe TS med sitt kjedelige problem : ) Debbatanter? Det er mulig du er verdensmester i alt om sex, i hvert fall innbiller du deg det, men norskopplæringen i skolen gikk du tydeligvis glipp av. Det kan vel også være en grunn til at mange ikke tar deg seriøst. Dette er usaklig av meg, men den hemningsløse, megalomane skrytingen din tyder på at du ikke har bakkekontakt.
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2011 #23 Skrevet 22. februar 2011 Ikke rart jeg er mannegal : ) Verre enn mannfolka jo : ) Jeg ble bare født slik . Sikkert anatomisk og hormonelt .Som gjør folk forskjellige også adferdsmessig , og ikke bare utseendemessig .Når det gjelder sex : ) Du lider av mer enn mannegalskap, det er åpenbart for alle oss som har sett skriveriene dine gjennom flere år. 1
cecileg Skrevet 22. februar 2011 #24 Skrevet 22. februar 2011 Jo, det var litt slemt av meg å gjøre det - og også veldig off topic - men jeg spør fordi du har svært mange likhetstrekk. Du misforstår også mange helt grunnleggende sosiale koder - og det er en observasjon flere enn meg har gjort. Jeg sier det ikke fordi jeg er uenig, men fordi du helt tydelig ikke forstår selv når andre reagerer - og hvorfor. Det er forøvrig aldri noe som er sannhet. Ei heller TS sine seksuelle utfordringer - som forøvrig er helt normale. Det kan komme av at hun har noe høy væskeproduksjon, at partnerens penis ikke er helt samsvarende med hennes vagina, at hun ikke har trent særlig der nede. Men en ting er sikkert - det er ingenting unormalt ved at hun fikk orgasme når hun gjorde. TS har vel kanskje en av dem som trenger mye stimuli for å få nytelse, da Folk som meg har forøvrig diagnosen "litt for frekk i kjeften for sitt eget beste" - men jeg er jo i det minste fullstendig klar over det... Joda, noe er sannhet og lovmessig: Vann koker ved 100 grader og fryser ved 0 grader :gjeiper: (vet det er off -topic, men nerden i meg kunne ikke la være :-))
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2011 #25 Skrevet 22. februar 2011 Joda, noe er sannhet og lovmessig: Vann koker ved 100 grader og fryser ved 0 grader :gjeiper: (vet det er off -topic, men nerden i meg kunne ikke la være :-)) Ikke i mange tusen meters høyde, hvis jeg husker riktig fra fysikktimene på skolen .
womenwomen Skrevet 22. februar 2011 #26 Skrevet 22. februar 2011 Joda, noe er sannhet og lovmessig: Vann koker ved 100 grader og fryser ved 0 grader :gjeiper: (vet det er off -topic, men nerden i meg kunne ikke la være :-)) Jeg har ingen problemer med følsomheten selv om jeg også har høy væske produksjon - så følsomhet har nok ingenting med det å gjøre . Jo våtere jo bedre for min del . Mye mer behagelig å være våt enn tørr i hvertfall .God gli er alltid en fordel - men mindre mannen har en bitteliten micropenis : ) Da får også jeg problemer med følsomheten . Følsomheten er like bra likevell - selv om jeg er veldig våt . Eneste som kan redusere følsomheten , er hvis jeg ikke er kåt nok eller ikke er i stemning til sex der og da . Eller har drukket for mye alkohol . Men er man bare kåt nok , er følsomheten på topp . Da er allt deilig uansett . Kanskje TS rett og slett ikke er tennt nok når hun har sex , og derfor føler mindre ? Prøv da å bruk sexuelle opphissende fantasier under sex for å få opp følsomheten din og for å komme mer i humør til sex . Du må jo være like mentalt tennt som fysisk tennt for å nyte sex MAX , og få MAX utbytte av det . Men har du lav sexdrive og føler lite lyst under sex - vil du nok alltid slite med å nyte sex . For man må være kåt for å nyte sexen . Sån fungerer det . Jeg nyter heller ikke sex så mye om jeg ikke er skikkelig kåt . Selvfølgelig ikke ! P- piller kan redusere nytelsen ved sex - ettersom p-piller også gir lavere sexlyst , og man føler seg mindre kåt rett og slett . Prøv å slutt med hormonell prevensjon .
womenwomen Skrevet 22. februar 2011 #27 Skrevet 22. februar 2011 Du lider av mer enn mannegalskap, det er åpenbart for alle oss som har sett skriveriene dine gjennom flere år. Det er i hvertfall ganske DEILIG OG SPENNENDE å lide av mannegalskap : ) Så jeg lever fint med det .
Gjest Eurodice Skrevet 22. februar 2011 #28 Skrevet 22. februar 2011 Prøv å slutt med hormonell prevensjon . TS har skrevet at hun ikke bruker det. Du får lese nøyere før du svarer.
Gjest HunterLady Skrevet 22. februar 2011 #29 Skrevet 22. februar 2011 Menn får generelt sett mest nytelse under penetrering. Klart man kan oppnå vaginalorgasmer, men dette har mye med avslapning og psykiske faktorer å gjøre, og mange kvinner sliter med nettopp dette. Menn er enklere der. Men som du sier selv, så er du muligens litt klitorisfiksert og fokuserer mest på den slik at du ikke fåt tid til å kjenne etter på hva som foregår lengre ned. Men for all del, vær glad du får klitorisorgasmer. Finnes en del kvinner her til lands som aldri har opplevd en orgasme. Tragisk.
HopelessFear Skrevet 22. februar 2011 #30 Skrevet 22. februar 2011 Womanwoman, jeg begynner å lure på om du bare er en overkåt jomfru som kun koser deg med dildoer. Du snakker aldri om nærhet, bare om deg, hvor fint alt funker for deg, hvor deilig du er og syns "sex" er. Du veksler til og med på hva du skal prøve å si gjennom et innlegg. Du er en merkelig skrue som jeg har svært lite tro på, rett og slett fordi du virker way out of earth.
cecileg Skrevet 22. februar 2011 #31 Skrevet 22. februar 2011 Jo, det var litt slemt av meg å gjøre det - og også veldig off topic - men jeg spør fordi du har svært mange likhetstrekk. Du misforstår også mange helt grunnleggende sosiale koder - og det er en observasjon flere enn meg har gjort. Jeg sier det ikke fordi jeg er uenig, men fordi du helt tydelig ikke forstår selv når andre reagerer - og hvorfor. Det er forøvrig aldri noe som er sannhet. Ei heller TS sine seksuelle utfordringer - som forøvrig er helt normale. Det kan komme av at hun har noe høy væskeproduksjon, at partnerens penis ikke er helt samsvarende med hennes vagina, at hun ikke har trent særlig der nede. Men en ting er sikkert - det er ingenting unormalt ved at hun fikk orgasme når hun gjorde. TS har vel kanskje en av dem som trenger mye stimuli for å få nytelse, da Folk som meg har forøvrig diagnosen "litt for frekk i kjeften for sitt eget beste" - men jeg er jo i det minste fullstendig klar over det... Joda, noe er sannhet og lovmessig: Vann koker ved 100 grader og fryser ved 0 grader :gjeiper: (vet det er off -topic, men nerden i meg kunne ikke la være :-))
Gjest Blubberella Skrevet 22. februar 2011 #32 Skrevet 22. februar 2011 Joda, noe er sannhet og lovmessig: Vann koker ved 100 grader og fryser ved 0 grader :gjeiper: (vet det er off -topic, men nerden i meg kunne ikke la være :-)) Nå fikk jeg et snev av deja vu
Sophie-Ann Skrevet 23. februar 2011 #33 Skrevet 23. februar 2011 Er det rart at kvinner føler et ekstremt orgasme press med sånne kvinner som WW?? Det spiller da for f*** ingen rolle hvordan du får orgasmen, så lenge man koser seg???? Vi kvinner må slutte å jage etter den O så store Orgasmen, da kommer der hvertfall ikke. Slapp av og nyt, prøv å ikke tenke så mye, det mener jeg må være første skritt på vegen. 1
womenwomen Skrevet 23. februar 2011 #34 Skrevet 23. februar 2011 Er det rart at kvinner føler et ekstremt orgasme press med sånne kvinner som WW?? Det spiller da for f*** ingen rolle hvordan du får orgasmen, så lenge man koser seg???? Vi kvinner må slutte å jage etter den O så store Orgasmen, da kommer der hvertfall ikke. Slapp av og nyt, prøv å ikke tenke så mye, det mener jeg må være første skritt på vegen. Jeg har aldri presset noen til noe som helst . Jeg har kunn prøvd å gi råd og hjelp til de som spør etter det og ønsker det selv ang. dette temaet . Jeg kan ikke noe for at jeg får dette til lett og ikke dere . Så det er ikke min skyld at dere føler press : ) Det blir helt feil om dere ser det slik . Det går bedre med å ville enn å måtte , tygg på den : )
Gjest Blubberella Skrevet 23. februar 2011 #35 Skrevet 23. februar 2011 (endret) Jeg har aldri presset noen til noe som helst . Jeg har kunn prøvd å gi råd og hjelp til de som spør etter det og ønsker det selv ang. dette temaet . Jeg kan ikke noe for at jeg får dette til lett og ikke dere . Så det er ikke min skyld at dere føler press : ) Det blir helt feil om dere ser det slik . Det går bedre med å ville enn å måtte , tygg på den : ) Haha, ja det er jo alltid snakk om den superorgasmiske WW og alle oss andre stakkarene som ikke får orgasme eller bare en feil eller umoden form for orgasme. Med mindre du driver å spøker rundt i folks soverom, vet du null og nada om hvor orgasmiske folk er eller hvor stor sexlyst de har. I tillegg er du strengt tatt helt elendig på å gi råd til folk, siden du alltid fremhever alle dine "talenter" istedet for å prøve å sette deg inn i andres situasjon. Det nytter ikke å være selverklært sexgal og orgasmisk om man ikke evner å samhandle normalt med andre mennesker. Og tygg på hva da? Det var jo ikke akkurat noen åpenbaring eller dype ord du kom med der. Orgasmer kan fakes, men intelligens og empati lar seg vanskelig fake. Tygg på den du, Womenwomen. Endret 23. februar 2011 av Ylvina 2
womenwomen Skrevet 23. februar 2011 #36 Skrevet 23. februar 2011 Haha, ja det er jo alltid snakk om den superorgasmiske WW og alle oss andre stakkarene som ikke får orgasme eller bare en feil eller umoden form for orgasme. Med mindre du driver å spøker rundt i folks soverom, vet du null og nada om hvor orgasmiske folk er eller hvor stor sexlyst de har. I tillegg er du strengt tatt helt elendig på å gi råd til folk, siden du alltid fremhever alle dine "talenter" istedet for å prøve å sette deg inn i andres situasjon. Det nytter ikke å være selverklært sexgal og orgasmisk om man ikke evner å samhandle normalt med andre mennesker. Og tygg på hva da? Det var jo ikke akkurat noen åpenbaring eller dype ord du kom med der. Orgasmer kan fakes, men intelligens og empati lar seg vanskelig fake. Tygg på den du, Womenwomen. Hele tråden er et kjedelig tema for meg . Ettersom jeg ikke har problemer med det , hvorfor skal jeg gidde å bruke mer tid på slike tråder ? Gi dere masse bra råd og vink - men får bare kjeft tilbake og utakknemlighet . Jeg tror evnen til å få vaginal orgasme er medfødt . Ikke alle kvinner har G- punkt sier div. forskere . Er visst bare 1 av 4 kvinner som har G - punkt medfødt .Så mulig dere bare skal gi opp nå og glemme hele tråden . Det er sikkert håpløst for dere . Dere er sikkert født uten G-punkt hele gjengen som suttrer her inne : )
Gjest Runa Skrevet 23. februar 2011 #37 Skrevet 23. februar 2011 Er det rart at kvinner føler et ekstremt orgasme press med sånne kvinner som WW?? Ja! Folk må slutte å bry seg så jævlig om hva andre mener. Samme hva WW og andre skriver, bør ingen føle noe press!
Gjest Eurodice Skrevet 23. februar 2011 #38 Skrevet 23. februar 2011 Hele tråden er et kjedelig tema for meg . Ettersom jeg ikke har problemer med det , hvorfor skal jeg gidde å bruke mer tid på slike tråder ? Gi dere masse bra råd og vink - men får bare kjeft tilbake og utakknemlighet . Jeg tror evnen til å få vaginal orgasme er medfødt . Ikke alle kvinner har G- punkt sier div. forskere . Er visst bare 1 av 4 kvinner som har G - punkt medfødt .Så mulig dere bare skal gi opp nå og glemme hele tråden . Det er sikkert håpløst for dere . Dere er sikkert født uten G-punkt hele gjengen som suttrer her inne : ) Du hadde nok både klitorale og vaginale orgasmer allerede som nyfødt . Kan du fortelle meg, uvitende som jeg er, hva et G-punkt er, hvor det er beliggende i skjeden, hvem som oppfant begrepet? Og med det samme kan du jo opplyse om andre "bokstav"-punkter og kjertler i samme område?
Gjest Blubberella Skrevet 23. februar 2011 #39 Skrevet 23. februar 2011 Hele tråden er et kjedelig tema for meg . Ettersom jeg ikke har problemer med det , hvorfor skal jeg gidde å bruke mer tid på slike tråder ? Ja si det du. Du må gjerne slutte å svare hvis du er lei Og hvis du likevel gidder å svare mer, så svar på Belladonnas spørsmål. Det ser jeg frem til.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2011 #40 Skrevet 23. februar 2011 Jeg må være sinnsykt inteligent i forhold til dere andre Det tror jeg ganske så sikkert at ingen noen gang har mistenkt deg for, Womenwomen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå