Gå til innhold

Til dere som kan FrontPage

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg driver å lager meg en ny hjemmeside igjen, men noe er fullstendig galt.

Jeg får ikke til å hyperlinke. Eller rettere sagt så får jeg til å hyperlinke, men den fungerer ikke i det heletatt. Har forsøkt å bruke hjelperen der inne og alt slikt, men jeg kan ikke forstå hva som er galt.

Er det noen av dere som har en anelse om hva som gjøres feil? Kan det være innstillingene noe sted som står feil?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Kan være adressen som er feil, sjekk at den er riktig

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå tester jeg bare linkene i Preview, og da reagerer ikke noe som helst.

Når jeg går inn på Hyperlink-menyen eller hva jeg skal kalle det, står hyperlinken registrert og alt sånt, men som sagt så virker den ikke..

Gjest Madam Felle
Skrevet

Den siden linken går til må være eksiterende. Så kan du prøve å vise i Forhåndsvise i leser. Da skal siden komme opp om den fungere vel og merke

Gjest Anonymous
Skrevet

Hm, siden linken skal gå til er eksisterende. Jeg bruker som sagt Preview, eller da forhåndsvisning som du kaller det, men det skjer ingenting, så det er tydelig at den ikke fungerer. Har forsøkt å lage flere nå, men det samme skjer hver gang.

Kan ikke fatte og begripe hva jeg gjør feil :x

Gjest Madam Felle
Skrevet

Hei

Under menyen "fil" ligger det noe som heter forhåndsvisning i leser har du prøvd denne?

Eller du kan sjekke en link i Front page ved å holde nede Ctrl knappen og føre musepilen over linken den skal da forandre seg til å bli en hånd med pekefinger over linken.

Du kan markere linken og høyreklikke for å sjekke at adressen er riktig.

Litt vanskelig å hjelpe uten å kunne se hvordan det ser ut.

vil tro at det er en feil i adressen.

Har du lastet opp noen filer på nettet? Så kan jeg gå inn å se på hva du har gjort ved å redigere den i Front Page.

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk skal du ha kjære deg.

Når jeg forhåndsviser den i browseren, fungerer utrolig nok linken.Hvorfor gjør den da ikke det når jeg kun bruker Preview-knappen?

Når jeg holder ctrl nede, viser musepekeren en hånd når jeg fører den over linken ja.

Har ikke lastet noe opp på nettet ennå. Tenkte jeg skulle starte helt fra Scratch igjen, for jeg var ikke så altfor fornøyd med den gamle.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Den fungerer mest sannsynlig i nettleseren fordi at du da er på internett. Noe som du kanskje ikke er i Preview. trur eg :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Grunnen til at jeg stusset litt over det var at forrige gang jeg lagde hjemmesiden i FrontPage, kunne jeg teste linkingene i Preview..Men men, nå har jeg ihvertfall sett at linkinga fungerer, så da er jeg fornøyd.. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har jeg lagt ut den nye hjemmesiden min, og linkene fungerer på nett også, gudsjelov.

Den ble litt for mye grå, men..

Gjest Anonymous
Skrevet

trykk på den www-knappen min..

Syns den er litt for grå, så jeg kommer nok til å forandre litt på fargene, også er det to bilder som ikke vises..Jaja, bra jeg har noe å gjøre :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...