Gå til innhold

Fokus på brystene

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Når man har en samtale med noen, er det vanlig å se dem i øynene. Men når jeg snakker med menn, så mister jeg ofte blikkontakten med dem, og oppdager da at de stirrer/ser på brystene mine...Jeg har str 65E, og jeg begynner å bli litt lei alt fokuset på dem. Jeg kler meg heller ikke utfordrende, men heller anstendig. Det går jo ikke ann å skjule bryster i denne størrelsen heller....

Noen flere som har opplevd dette, og kan komme med noen råd?

Mulig jeg har truffet på feil type menn, men de gangene jeg har funnet noen som jeg er interessert i, viser det seg at vedkommende bare liker kroppen og brystene mine, og ikke bryr seg om personen jeg er...Mange i vennegjengen(av begge kjønn) sier at jeg har en kjempefin personlighet, at jeg er lett å like, og at jeg er ei kjempegrei jente..Men man begynner nesten å lure på om det er noe galt med personligheten min...Jeg har god selvtillit men man begynner som sagt å lure..Jeg er forresten 21 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er i hvertfall ikke noe å få dårlig selvtillit av!

Se deg om etter menn som har selvkontroll nok til å se deg i øynene, og bruk tid til å bli godt kjent med en mann før du blir sammen med ham.

Skrevet

He he... Kjenner meg igjen.Har og fått mye fokus på puppene oppgjennom årene. Bare bøy deg ned, fang blikket og si; Hallo! Eg er her oppe!!!! ;)

• Liker 2
Skrevet

Uff, jeg vet følelsen. Jeg har samme cup-størrelse som deg, litt større i omkrets dog, men det er klart og tydelig at puppene er noe av det som strekker seg lengst ut på kroppen min, og sikkert det som folk legger først merke til :fnise:

Det er ikke bare menn som stirrer, det er kvinner også. Jeg er blitt så vant til det at jeg som regel driter i det, men noen ganger hvis jeg prøver å fortelle noe som jeg virkelig vil få sagt og idioten bare fortsetter å stirre på puppene mine klapper jeg han i hodet og sier "hallo, øynene mine er her oppe!". Det er litt morsomt, da blir de overrasket.

Skrevet

Eller hva med å krysse armene litt "diskre" over puppene, slik at vedkommene merker hva han stirrer på, og så smile litt lurt når du får blikkkontakt igjen før du fortsetter å snakke. Da slipper du å gjøre så stor sak ut av det, men mannen oppfatter at han er fersket og blir litt flau. Forhåpentligvis nok flau til at han jobber litt med å holde fokus på rett plass nestegang.

Og det er gjerne ikke allverdens trøst, men vi er flere som har det problemet, ja. :fnise:

Skrevet

Kjøpe en av disse kanskje.. Naja, passer kanskje ikke så bra i jobbsammenheng men har faktisk sett noen damer gå rundt med noe lignende på fritiden.

Skrevet

Ha ha, selv har jeg bittesmå pupper og bryr meg ikke om andres pupper, men hvis noen har så store pupper at de f eks ikke kan se ned på sine egne føtter, da er det vel såpass forbløffende at man kan komme til å glane...:) men så store pupper har jeg aldri sett! Dere som

skriver over her har vel vanlige store pupper, og ligger ikke lenket til seng/stol pga voldsom byrde?

Skrevet

Ha ha, selv har jeg bittesmå pupper og bryr meg ikke om andres pupper, men hvis noen har så store pupper at de f eks ikke kan se ned på sine egne føtter, da er det vel såpass forbløffende at man kan komme til å glane...:) men så store pupper har jeg aldri sett! Dere som

skriver over her har vel vanlige store pupper, og ligger ikke lenket til seng/stol pga voldsom byrde?

Bryr meg ikke om store pupper, og ser lite på de.

Jeg hadde sett mere på dine...vi er forskjellige :-)

Skrevet

Ta det sdom et kompliment.

Men det er ikke sikkert at de gjør det med vilje. Er ikke alle som liker å se folk i øya så de ser ned, opp eller hva det nå er og da kan de stirre på puppene uten at det er det de mener.

Skrevet

Så kle deg på en annen måte da. Jeg glor jeg og dersom jeg ser et par som er overdimensjonerte eller tydelig fake.

Skrevet

Nå er ikke mine pupper såå overdimensjonert (eller fake på noen måte) med størrelse 75D, og det er selvfølgelig ikke alle som stirrer heller. Min erfaring er vel også at det er flest unge menn (tenåringer og tidlig i tyveårene) som ikke har kontroll på blikket sitt, de fleste lærer med tiden.

Gjest Lillekanin
Skrevet

Begynn å gå med burka :fnise:

Neida.

Jeg har selv 70 F og ja de er store. Selv tenker jeg fint lite på de, men merker jo folk glor. Greia er at om jeg går med store overdeler ser jeg jo DIGER ut,selv om jeg er normalvektig. Men om du bruker noen fine skjerf/sjal/tubeskjerf/sjal haha så dekker du jo litt til puppestellet om du er komfortabel med det:) Mener ikke å si du bør dekke deg til altså,men du skjønner sikkert hva jeg mener. Evt kan du jo bare be de slutte å glo :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...