Gå til innhold

Er havregryn greit for uggen mage?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Magen min syntes ikke noe om at jeg fikk mensen i går, og den holder på ennå. Orker ikke gå i detaljer, men det er eksplosivt! :( Og når det er så bråkete og jeg må så ofte, tør jeg ikke spise, men noe må jeg vel få i meg etterhvert. Vi har ikke knekkebrød eller biola i hus, men tenkte kanskje havregryn er tingen? Hjelp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen min syntes ikke noe om at jeg fikk mensen i går, og den holder på ennå. Orker ikke gå i detaljer, men det er eksplosivt! :( Og når det er så bråkete og jeg må så ofte, tør jeg ikke spise, men noe må jeg vel få i meg etterhvert. Vi har ikke knekkebrød eller biola i hus, men tenkte kanskje havregryn er tingen? Hjelp :(

Hvis du tåler ibux vil jeg anbefale deg å ta en. De kan hjelpe på slike problemer i forbindelse med menstruasjon.

Ellers må du passe på å spise sunt og drikke nok vann/saft. Spis grovbrød som gir magen noe å jobbe med. Havregryn fungerer nok fint hvis du ikke har annet i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havregryn pleier å regulere magen min fint når den ikke er samarbeidsvillig i hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...