sussanne Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Jeg bor i Oslo og hadde veldig lyst til å ta meg en tur for å se på VM denne og neste uken. Men med billettprisene på 350-800 kr, blir det for dyrt for en student I går fikk vi vite at det er fortsatt 80 000 billetter igjen! Hva er det arrangørene tenker i hodene sine? Dump prisene slik at folk har råd til å heie på Norge under ski-VM! 1
I Grosny Skrevet 21. februar 2011 #2 Skrevet 21. februar 2011 Jeg bor i Oslo og hadde veldig lyst til å ta meg en tur for å se på VM denne og neste uken. Men med billettprisene på 350-800 kr, blir det for dyrt for en student I går fikk vi vite at det er fortsatt 80 000 billetter igjen! Hva er det arrangørene tenker i hodene sine? Dump prisene slik at folk har råd til å heie på Norge under ski-VM! Er det mulig å stå langs løypa litt uti skogen uten å kjøpe billett?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Må si meg enig i det! Billettprisene er i stiveste laget. Spesielt på dager da dagspass ikke selges, slik at om man ønsker å se to øvelser så må man betale minst 2 ganger 305 kroner. Vil man ha bedre plasser, må man betale 5-600 ganger 2. Sitter selv på gjerdet og venter. Kunne godt tenkt med å se ett par øvelser, men har ikke mange hundrelapper å svi av på det. Så det blir vel å følge med på storskjerm ett sted...
Michelin Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Er det mulig å stå langs løypa litt uti skogen uten å kjøpe billett? Det har jeg også lurt på.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Det har jeg også lurt på. Jo, men man ikke i selve Holmenkollen. Den tidligere såkalte "Gratishaugen" er omdøpt til "VM-haugen" siden man nå må betale for å stå der. Sleipt siden det har vært gratis der i alle år! 1
sussanne Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2011 Må si meg enig i det! Billettprisene er i stiveste laget. Spesielt på dager da dagspass ikke selges, slik at om man ønsker å se to øvelser så må man betale minst 2 ganger 305 kroner. Vil man ha bedre plasser, må man betale 5-600 ganger 2. 305 er ekskl. billettgebyr! Skandale... 80000 ledige plasser!
Strix Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Idiotisk at de ikke kan selge dagspass til alle dager! Synd med tradisjonsrike gratishaugen som forsvinner også, kan man ikke ta vare på noen tradisjoner lengre? 2
Rayanne Skrevet 21. februar 2011 #9 Skrevet 21. februar 2011 (endret) Er det mulig å stå langs løypa litt uti skogen uten å kjøpe billett? Ja, det er det. Aftenposten har flere ganger trykket ett kart som viser de beste gratisplasseringene, så hvis du leter igjennom de siste ukenes aviser på biblioteket finner du oversikten. Endret 21. februar 2011 av Rayanne
Virvel Skrevet 21. februar 2011 #10 Skrevet 21. februar 2011 Ja, det er det. Aftenposten har flere ganger trykket ett kart som viser de beste gratisplasseringene, så hvis du leter igjennom de siste ukenes aviser på biblioteket finner du oversikten. Jeg har linket til kartet rett over her.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #11 Skrevet 21. februar 2011 Og så klager de på at det muligens ikke blir den folkefesten vi er vant til. Pussig det ja, når det er blitt en business istedet. Hvordan har det seg at billetter til slike ting blir dyrere og dyrere jo flere sponsorer som bidrar mer? Man måtte ikke ha god råd for å være publikum før i tida..
Gjest Rampunge Skrevet 22. februar 2011 #12 Skrevet 22. februar 2011 Syntes også prisene er helt latterlige. Jeg kunne gjerne tenkt meg og tatt med hele familien opp i Holmenkollen. Men 3-800 pr stk blir litt i overkant. Regner med at vi kommer til å sjekke ut hvordan det er å stå i skauen. Føler ikke vi har så dårlig råd heller, men det blir for drøyt! En weekendtur til London med hotell er billigere. 1
per78 Skrevet 22. februar 2011 #13 Skrevet 22. februar 2011 Skjønner dere godt.. Dårlig av arrangørene. Men hvor kan må få sett det på storskjerm i Oslo sentrum?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå