Gå til innhold

Lille / lavendel fargede blomster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg er ingen blomsterdame, langt derifra...Men jeg skal ha tema lilla og trenger derfor noen blomster som er i lilla farge og lurer på hvilke? .... jeg kan bare komme på klematis, men disse er jo ikke enkle å plukke?? syriner, men de blomstrer ikke i begynnelsen av august og det er det jeg kommer på av blomster med lilla/lavendel farge....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den siste siden var jo knall :=)Tusen takk!

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg litt? Jeg er ingen blomsterdame, langt derifra...Men jeg skal ha tema lilla og trenger derfor noen blomster som er i lilla farge og lurer på hvilke? .... jeg kan bare komme på klematis, men disse er jo ikke enkle å plukke?? syriner, men de blomstrer ikke i begynnelsen av august og det er det jeg kommer på av blomster med lilla/lavendel farge....

Hva med Eustoma (Lisianthus), Fresia, Veronica, Delphinium, Liatris, Germini, Gerbera, Aconitum, Hortensia, Limonium, Statice, Anemomer, Lavendel ( butterfly ), Superpetunia, Spansk Margeritt, Scilla, Muscari. Mange av disse fåes i lilla fargenyanser og lyseblå/lavendel farger...bare og velge...hilsen en som har peiling :lur:

Skrevet

Det finnes lilla roser :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Det finnes lilla roser :rodmer:

jeg skal ha lilla rose i brudebuketten min, de er bare fantastisk fine :)

tror den heter et eller annet med ocean..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...