Kjøkkenfrue82 Skrevet 21. februar 2011 #1 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei, jeg er en glad husfrue til en tilfrets mann. Jeg har valgt å ta på meg jobben med å tilfretstille hans behov når han kommer hjem fra sitt arbeid, både sexuelt og gjennom mat Jeg forstår meg ikke på Kvinner som ikke ser sin rolle i samfunnet som mannens tjener og hans "Leketøy" for andledningen <3 ^^ Personelig liker jeg når han kjefter på meg og forteller meg hva jeg ska gjøre med han for å gjøre ham tilfrets. Mvh KjøkkenFrue82 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 21. februar 2011 #2 Del Skrevet 21. februar 2011 Så flink du er til å skrive norsk, Anna 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøkkenfrue82 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2011 Person angrep! Neida bare tuller, jeg er ikke norsk, faktisk finsk og har ikke noe bra grammatikk. Beklager hvis dette irriterer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 21. februar 2011 #4 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg må innrømme at jeg har sett nordmenn skrive verre norsk enn deg. Synes ikke du var så ille, jeg! til KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjøkkenfrue82 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg må innrømme at jeg har sett nordmenn skrive verre norsk enn deg. Synes ikke du var så ille, jeg! til KG! Tusentakk for din omtanke og støtte :D <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 21. februar 2011 #6 Del Skrevet 21. februar 2011 Person angrep! Neida bare tuller, jeg er ikke norsk, faktisk finsk og har ikke noe bra grammatikk. Beklager hvis dette irriterer deg. Hadde ingenting med gramatikken å gjøre, men mer med innholdet (les: Anna Anka m.m.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 21. februar 2011 #7 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei, jeg er en glad husfrue til en tilfrets mann. Jeg har valgt å ta på meg jobben med å tilfretstille hans behov når han kommer hjem fra sitt arbeid, både sexuelt og gjennom mat Jeg forstår meg ikke på Kvinner som ikke ser sin rolle i samfunnet som mannens tjener og hans "Leketøy" for andledningen <3 ^^ Personelig liker jeg når han kjefter på meg og forteller meg hva jeg ska gjøre med han for å gjøre ham tilfrets. Mvh KjøkkenFrue82 Hvis du bygger livet ditt rundt en annen person på den måten, kommer du til å gå på en skikkelig smell før eller siden, men lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 21. februar 2011 #8 Del Skrevet 21. februar 2011 Hei, jeg er en glad husfrue til en tilfrets mann. Jeg har valgt å ta på meg jobben med å tilfretstille hans behov når han kommer hjem fra sitt arbeid, både sexuelt og gjennom mat Jeg forstår meg ikke på Kvinner som ikke ser sin rolle i samfunnet som mannens tjener og hans "Leketøy" for andledningen <3 ^^ Personelig liker jeg når han kjefter på meg og forteller meg hva jeg ska gjøre med han for å gjøre ham tilfrets. Mvh KjøkkenFrue82 Så flott at du har funnet et liv du trives med. Bare litt synd at du ikke klarer å sette deg inn i andre folks valg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 1. mai 2023 #9 Del Skrevet 1. mai 2023 Lurer på hva hun gjør i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesmeta Skrevet 1. mai 2023 #10 Del Skrevet 1. mai 2023 Ingenting er vel bedre enn at du er fornøyd👍 Det finnes ingen fasit på hva som gir mening i livet til folk, det er individuelt og ikke så mye å diskutere. Det som er riktig for deg er ikke nødvendigvis riktig for meg, og motsatt, og det er helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesmeta Skrevet 1. mai 2023 #11 Del Skrevet 1. mai 2023 Oj, så gammel tråd 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mai 2023 #12 Del Skrevet 20. mai 2023 Lurven skrev (På 1.5.2023 den 20.52): Lurer på hva hun gjør i dag Lager sikkert lasagne siden det er lørdag😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. juli 2023 #13 Del Skrevet 9. juli 2023 Frøkenfryden skrev (På 20.5.2023 den 12.32): Lager sikkert lasagne siden det er lørdag😁 Eller taco eller pizza 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå