HopelessFear Skrevet 21. februar 2011 #1 Skrevet 21. februar 2011 Jeg har begynt å få en forkjærlighet for seksuelle leketøy. Har til nå bare prøvd vibrerende leketøy, men jeg stortrives med dem. Kjøpte denne for ikke så veldig lenge siden. Tror den kommer til å havne blant favorittene mine, for den er veldig god, til tross for at det kun er en hastighet. Av dildoer, så må det være denne jeg liker best. Sånn passe stor og veldig god justerbar motor. Hva er dine favoritter?
Gjest Blubberella Skrevet 21. februar 2011 #3 Skrevet 21. februar 2011 Bortsett fra det opplagte svaret "MENN!" over her, så liker jeg alt i hardplast som vibrerer hardt. Helst trinnløst så jeg kan styre farta etter situasjonen. Jeg hadde lenge en trofast liten rød, hissig en som kostet bare 149,- eller noe. Den ble brukt i mange år til den gikk i stykker Nå har jeg en sånn her: http://www.mantarini.com/components/com_virtuemart/shop_image/product/UNIHORN_VIBRATOR_4b379e7924058.jpg Den vibrerer som en helt og gjør jobben hver gang! Eneste aber er det der unødvendige "velvet touch"-belegget som flasser av... Den tåler tydeligvis ikke vibratorrens.
spinnwild Skrevet 21. februar 2011 #4 Skrevet 21. februar 2011 Anbefaler deg å teste ut leketøy i silikon, mye bedre kvalitet og enklere å holde rene over lengre tid. Personlig likte jeg ikke den klit.stimulatoren du linket til, jeg sverger til min lille Pocket Rocket ellers har jeg en rabbit, med over ti ulike rytmer/pulseriger til vibreringen. Kan ikke linke for husker ikke orginale navn, og gidder ikke lete gjennom halve nettsiden jeg tror den kan være på... Har en stor dildo i naturtro materiale med sugekopp, som jeg brukte mye før jeg fikk kjæreste. Nå for tiden går det i små vibratorer og små analplugger (også disse helst med vibrasjon), enkelt og greit fordi kjæresten har mer enn nok penis for meg Vil påpeke at en dildo ikke har motor for den vibrerer ikke, det er VIBRATORER som vibrerer - uansett om den ser ut som en penis eller ikke, det har ingenting å si. 1
Gjest lano Skrevet 21. februar 2011 #5 Skrevet 21. februar 2011 Skulle ønske jeg hadde sånne dingser... Vet ikke hvor jeg skal få tak i de engang,- bor langt utpå landet:(
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #6 Skrevet 21. februar 2011 Skulle ønske jeg hadde sånne dingser... Vet ikke hvor jeg skal få tak i de engang,- bor langt utpå landet:( Men du har internett? Dildodama..?
spinnwild Skrevet 21. februar 2011 #7 Skrevet 21. februar 2011 Jei ny sexshop side for meg selv bruker jeg hovedsakelig club4shop og kondomeriet (leter på internett og går til butikken for å handle - slipper frakt ) søk sexleketøy e.l. på google, så får du opp en drøss med norske nettsexshopper De aller fleste sender i diskre pakker
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2011 #8 Skrevet 21. februar 2011 Jei ny sexshop side for meg selv bruker jeg hovedsakelig club4shop og kondomeriet (leter på internett og går til butikken for å handle - slipper frakt ) søk sexleketøy e.l. på google, så får du opp en drøss med norske nettsexshopper De aller fleste sender i diskre pakker hehe jeg har sett "dildodama" på fotballtrening med sønnen sin (på 9-10) i mindre diskret jakke med full logo bakpå... stakars gutt Men pakkene hun sender er helt diskret ja. Står hennes personlige navn på de, ikke dildodama. Det vet jeg fordi jeg har vært på posten når hun har hentet returnert pakke.
HopelessFear Skrevet 21. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2011 Vil påpeke at en dildo ikke har motor for den vibrerer ikke, det er VIBRATORER som vibrerer - uansett om den ser ut som en penis eller ikke, det har ingenting å si. Jeg bruker den som oftest uten vibreringen, så det blir på en måte en dildo.
spinnwild Skrevet 21. februar 2011 #10 Skrevet 21. februar 2011 Jeg hadde en yndlingsvibrator (som jeg brukte som dildo, men den er fortsatt en vibrator). Men den ble liggende igjen hos en av mine ekser, og ble ikke med i flyttelasset den var som en gjennomsnittlig penis (i størrelse) med litt penisform (hovedsakelig markert hode), og denne er den som hadde lettest for å gi meg sprutings ellers hadde jeg også en lilla massasjestav som også forsvant i samme slengen, men den likte jeg ikke, for han skulle hele tiden "styre" den, og lærte seg aldri hvordan han skulle gjøre det for at det skulle bli godt til meg (fikk hovedsakelig vondt)... savnet dem ikke før nå.
Gjest Kine_89 Skrevet 21. februar 2011 #11 Skrevet 21. februar 2011 Jeg hiver meg på... :gjeiper: jeg har denne! FeelzToys - Fonzie G-spot og klitoris Vibrator utrolig fornøyd! vibrere og står på denne
Gjest maria22 Skrevet 24. februar 2011 #12 Skrevet 24. februar 2011 Jeg har denne! Stor og deilig, og kan festes der man måtte ønske. Anbefales for alle son liker litt størrelse
Gjest AbNorna Skrevet 24. februar 2011 #13 Skrevet 24. februar 2011 Jeg har denne! Stor og deilig, og kan festes der man måtte ønske. Anbefales for alle son liker litt størrelse Her på KG blir nok ikke 17 cm lengde og 15 cm omkrets ansett som "litt størrelse"... 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #14 Skrevet 28. februar 2011 Vi har mange forskjellige sex leketøy hjemme. Forskjellige vibratorer, liten dildo som vibrerer, ren vibrator, dingser for å sette på pikke, cock ring, liten dildo, medium dildo og svær dildo(john holmes dildoen) Hun/vi bruker alle leketøyene jevnlig. Og de har istedet for å være truende blitt et krydder i sexlivet. Et tips er å bli slikket mens man bruker dildo. Det liker dama mi allefall j***** godt =)
elvital Skrevet 28. februar 2011 #15 Skrevet 28. februar 2011 (endret) feilpost Endret 28. februar 2011 av elvital
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2011 #16 Skrevet 28. februar 2011 Har en magic massager. Den er fantastisk.. (dog stor og lite pen, men funker som et uvær )
Xaphan Skrevet 1. mars 2011 #17 Skrevet 1. mars 2011 http://www.kondomeriet.no/?did=9765104 Jeg har denne og er veldig fornøyd. Akkurat passe størrelse og bra vibrering. Har også en Squeel/slikkemaskin. Den er helt OK, bruker den sjeldent.
HopelessFear Skrevet 1. mars 2011 Forfatter #18 Skrevet 1. mars 2011 Har også en Squeel/slikkemaskin. Den er helt OK, bruker den sjeldent. Syns den ser veldig skummel ut, men jeg har veldig lyst på en sånn.
Gjest stubby Skrevet 1. mars 2011 #19 Skrevet 1. mars 2011 Har en stubby smartvibe. Jeg trodde seriøst jeg hadde kommet til himmelen første gang jeg prøvde den, etter mange år med billige, harde plastgreier!
Chiyo Skrevet 1. mars 2011 #20 Skrevet 1. mars 2011 (endret) Jeg har en klitoris vibrator, men det vibrerer ikke lenger. Men har veldig lyst på en dildo. Men jeg vil ha en en pen en i en kul farge. Liker denne fordi den er gjennomsiktig. http://www.kondomeriet.no/produkt/brilliant-dildo/9765533 Hehe. Vet at de ikke er hvordan den ser ut som teller, men jeg er veldig kresen på sånt. :gjeiper: Endret 1. mars 2011 av Chiyo
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå