Gå til innhold

gave til pappa, ca 200 kr?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere kreative mennesker!

Jeg trenger forslag til gave til pappa, som koster ca 200 kr.

Har ingen anelse om hva jeg kan gi han. Han er 55 år, har diabetes (men veldig glad i sjokolade!), glad i friluftsliv, glad i å slappe av ;) Har båt, liker å gå på ski, liker å sykle, liker å lese. Det var det jeg kom på nå. Såvidt jeg vet så har han alt som trengs til interessene sine =/

Har dere noe som helst forslag til hva jeg kan gi han? Det må kunne sendes i posten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikkekopp i tre

Bok om natur/friluftsliv (kanskje du finner noe fint på Mammutsalg)

Sportsundertøy

Gode sokker

Skrevet

Hansker som er laget til å brukes når man fisker! Jeg vet ikke om han liker å fiske, men de egner seg bra til mange typer båtbruk. Det er slike hansker som har tre fingre som man kan brette tuppen av, og så sørger de for at vannet som kommer inn på hendene ikke byttes så mye ut, slik at varmetapet blir mindre. Her er den typen de selger hos Mekk.

Skrevet

Hva med superundertøy, flasketaske, skihansker, en ny lue, småutstyr til fiske, sneisepinne...?

Skrevet

Gavekort til bokhandel eller platebutikk o.l.?

Skrevet

Hva med sammenleggbar turkopp, knivsliper, fiskesluker, ulvangsokker, superundertøy, en bok med byttelapp, ullsokker, vanter/hansker, en genser eller skjerf? Hvis du ikke vet hvilken størrelse han bruker er skjerf et sikkert kjøp, men hvis du har med byttelapp og du kjøper fra en butikk som også finnes der han bor, tror jeg han kan bytte likevel.

Skrevet

Hei dere kreative mennesker!

Jeg trenger forslag til gave til pappa, som koster ca 200 kr.

Har ingen anelse om hva jeg kan gi han. Han er 55 år, har diabetes (men veldig glad i sjokolade!)

Det finnes en type sukkerfri sjokolade som selges i helsekostbutikker: Cavalier. Anbefales! Det går også an å få kjøpt sukkerfri sjokolade i noen dagligvarebutikker. Har blant annet sett det på Meny: Sukkerfritt. Det merket synes jeg ikke er like godt, flere av typene er for søte.

Er faren din glad i å gå på kino? Hva med et gavekort på kinobesøk?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...