Gå til innhold

kontakt over nettet (første e-post)


kamikazekaninen

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en liten "fjortisforelskelse" i en på nettet... Jeg har veldig lyst til å ta kontakt med han, men aner virkelig ikke hva jeg skal si. Vil jo ikke virke som jeg er en random raring... Hva kan jeg skrive, eller kanskje viktigere; hva skal jeg ikke skrive? Tenkte bare en linje eller to for å si at jeg synes han virker som en flott fyr som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde at en fyr tok kontakt på den måten. Han tok utgangspunkt i en felles interesse og skrev en hyggelig men kort melding til meg. Tror det er greit at du ikke skriver for mye i første meldinga, så er det litt opp til ham å følge opp hvis han vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har en liten "fjortisforelskelse" i en på nettet... Jeg har veldig lyst til å ta kontakt med han, men aner virkelig ikke hva jeg skal si. Vil jo ikke virke som jeg er en random raring... Hva kan jeg skrive, eller kanskje viktigere; hva skal jeg ikke skrive? Tenkte bare en linje eller to for å si at jeg synes han virker som en flott fyr som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med.

Utifra det du skriver her så får jeg inntrykket av at dere aldri har hatt noen kontakt?

Har du en liten "fjortisforelskelse" utifra at du har sett bilder av ham da eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har aldri hatt noen kontakt. Så han en del rundt omkring på skolen før, men nå har han flyttet. Hørt en del ting om han her og der gjennom bekjente og sånt. Så føler at det er litt "fjortis" siden det strengt tatt er en person jeg ikke møtt direkte. Men fremdeles ett eller annet som gir meg en god følelse jeg ikke bare klarer å overse... Hadde han fremdeles bodd her ville det vært lettere. Har liten erfaring med å ta kontakt over nett, så vanskelig å vite hvordan jeg burde gå fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har aldri hatt noen kontakt. Så han en del rundt omkring på skolen før, men nå har han flyttet. Hørt en del ting om han her og der gjennom bekjente og sånt. Så føler at det er litt "fjortis" siden det strengt tatt er en person jeg ikke møtt direkte. Men fremdeles ett eller annet som gir meg en god følelse jeg ikke bare klarer å overse... Hadde han fremdeles bodd her ville det vært lettere. Har liten erfaring med å ta kontakt over nett, så vanskelig å vite hvordan jeg burde gå fram.

Hvis han ikke bor i nærheten så bør du tenke deg om mer enn en gang til før du bruker tid på han.

Avstandforhold er aldri noen løsning i lengden (for relativt normale mennesker).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...
Den 19.2.2011 at 23.57, kamikazekaninen skrev:

Hei

 

Jeg har en liten "fjortisforelskelse" i en på nettet... Jeg har veldig lyst til å ta kontakt med han, men aner virkelig ikke hva jeg skal si. Vil jo ikke virke som jeg er en random raring... Hva kan jeg skrive, eller kanskje viktigere; hva skal jeg ikke skrive? Tenkte bare en linje eller to for å si at jeg synes han virker som en flott fyr som jeg kunne tenke meg å bli bedre kjent med.

Hvordan gikk det?

Den 23.2.2011 at 7.56, Steinar40 skrev:

Hvis han ikke bor i nærheten så bør du tenke deg om mer enn en gang til før du bruker tid på han.

 

Avstandforhold er aldri noen løsning i lengden (for relativt normale mennesker).

Fornuftig råd! :hjerte:

Anonymkode: 3bec5...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...