Kardinal Skrevet 11. september 2011 Forfatter #41 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Trenings uke 37: Vi har en konkuranse på jobb: "Hvert skritt teller", dvs at vi har på oss en skritt teller og skriver ned hvor mange skritt vi har gått til dagen. Den som har gått mest til jul, får en gave. Den siste gaveutdelingen var det en time med fotbehandling. Det har jeg lyst på!! Da har jeg som mål å gå minst 10 000 skritt daglig. Mandag: - 1 times gå tur Tirsdag: - Styrke Onsdag: - Rockering 5 min + gå tur (jobbet 12 timer, så hadde ikke tid til trening) Torsdag: - Kondis/Intervall Fredag: - Styrke Antall skritt: Mandag: 15044 Tirsdag: 10789 Onsdag: 11203 Torsdag: 13687 Fredag: 10243 Lørdag: 12589 Søndag: 11376 Endret 25. september 2011 av Badekar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardinal Skrevet 25. september 2011 Forfatter #42 Del Skrevet 25. september 2011 Ble ikke noe trening i uke 38, hadde det så sinnsykt travelt. Jobbet 4-5 timer overtid 3 dager den uka. Jeg må nok si at jeg klarer ikke å gå på trening etter at jeg har jobbet 12 timer.. Men men, uke 39 skal bli bra! Mandag: - Styrke Onsdag: - Kondis/Intervall Torsdag: - Styrke Fredag: - Kondis/Intervall Søndag: - Kondis/Intervall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardinal Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #43 Del Skrevet 23. oktober 2011 Jadda jadda.. Ny uke, nye muligheter er det ikke det man sier? Uke 43: Mandag: - Rolig kondis Onsdag: - Styrke Torsdag: - Kondis Fredag: - Kondis Lørdag/Søndag: - Styrke Antall skritt: Mandag: Tirsdag: Onsdag: Torsdag: Fredag: Lørdag: Søndag: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardinal Skrevet 20. november 2011 Forfatter #44 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Jaja, på tide å børste støv av denne dagboka ja!!!! Har vært "litt" fraværende for å si det mildt og denne gangen er grunnen god: Jeg er nemlig gravid Da har jeg ikke bare meg selv å tenke på, så det blir jo ekstra motivasjon Syns jeg var flink igår da! Istedenfor å gå på butikken å kjøpe snop, kjøpte jeg masse masse frukt og det var nam nam. Mandag: Tirsdag: - Gått en times tur Onsdag: - Torsdag: - Gått på tredemølle Fredag: - Endret 27. november 2011 av Badekar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kardinal Skrevet 27. november 2011 Forfatter #45 Del Skrevet 27. november 2011 Uke 48: Mandag: - Trene på treningsstudio Tirsdag: - Gå lang tur Onsdag: - Hviledag Torsdag: - Trene på treningsstudio Fredag: - Gå en lang tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå