Gå til innhold

Sex på arbeidsplassen?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det mange her som har hatt sex mens de har vært på jobb, på arbeidsplassen? Grunnen til jeg lurer er at en kamerat av meg flere ganger har fått oralseks av en kvinnelig medarbeider i matpausen.

Eneste tilfellet jeg har hørt om.

Syntes det høres helt topp ut jeg :D

Noen som har opplevd liknende?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, det må jo være en av de aller beste frynsegodene. Har vært heldig å få både litt oralsex og litt mer kjapp sex under arbeidstid. Ellers har det blitt noen ganger på arbeidsplassen etter arbeidstid som vært bra. Gjør jo uka litt kortere og arbeidet mye mer intressant...

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp! Har hatt sex på arbeidsplassen både i og etter arbeidstid. Finner de ti minuttene mer vel anvendt enn en røykepaus!

Skrevet

Sex på arbeidsplassen er en fin ting. Tenk hvor opplagt og blid man blir etter en orgasme!

Syns de burde opprette sexrom jeg, for de som ønsker å ha seg i lunsjpausen.

Skrevet

Et par jeg vet om, gift hver for seg, jobbet nattskift på en industribedrift. Kollegene hadde lagt merke til at de ble søkk borte en stund under nattskiftet. De kunne ikke begripe hvor de var, men hadde en anelse av at det foregikk noe, derfor ga de seg til å lete.

I et hjørne av fabrikkhallen, var det stablet opp en del kartonger, bakom der hadde de laget et "rede", med bobleplast som liggeunderlag. Der ble de fersket mens de pulte som kaniner, og maskinene dunket og gikk rundt i fabrikken.

..skikkelig romantisk...

:hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...