AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Dette er kanskje litt ekkelt, men nesen min renner (snørrete) HELE vinteren. I månedesvis altså. Vanligvis er det bare litt renning, ikke kjempeforkjølet og snørrbombe liksom, så når jeg er hjemme og kjenner at det begynner å renne litt, tar jeg en q-tips og fjerner det. Enkelt og greit. Det har aldri vært noe problem før nå. Men nå for et par dager siden gjorde jeg nettopp dette, også begynte jeg plutselig å blø neseblod fra den ene neseboret. Jeg har aldri blødd neseblod i hele mitt liv! Dette forundret meg litt, men jeg tenkte ikke så mye over det, men nå, noen dager senere har ikke problemet gitt seg. Hvis jeg blir litt snørrete og må gjøre noe med det, kommer blodet. Det har ikke vært noe stort problem å få stoppet det, bortsett fra denne siste gangen, nå bare renner og renner det og vil ikke stoppe. Så jeg lurer altså på hva som kan være grunnen til blodet? Jeg ville vel vært klar over det hvis jeg hadde et sår i nesen? Og kan dette være farlig på noen måte?
Gjest Mk Skrevet 20. februar 2011 #2 Skrevet 20. februar 2011 Irriterte slimhinner etter at du har pusset nesen.Prøv å blåse så lite som mulig en stund framover og heller tørke det som kommer ut av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #3 Skrevet 20. februar 2011 Irriterte slimhinner etter at du har pusset nesen.Prøv å blåse så lite som mulig en stund framover og heller tørke det som kommer ut av seg selv. Takk for svar Men det er jo egentlig nettopp det jeg gjør. Det er derfor jeg pleier å bruke q-tips (ofte kleenex også), nettopp fordi jeg ikke vil blåse. Det er derfor dette blodet er så uforståelig
Gjest Mk Skrevet 20. februar 2011 #4 Skrevet 20. februar 2011 Tror nok du bare må la være å putte noe som helst inkl q-tips opp i nesen.Det blir som å plukke på en rue,og såret vil ta lang tid for å gro.Bruker du nesespray?Dette kan nemlig forverre sitasjonen. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #5 Skrevet 20. februar 2011 Jeg bruker ikke nesespray, men jeg skal følge rådet ditt og la nesen være i fred en stund
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå