AnonymBruker Skrevet 20. februar 2011 #1 Skrevet 20. februar 2011 Ja,overskriften sier vel sitt. Noen som har ringt hjelpe tlf til IKS og vil si litt om hvordan det var? Må man si veldig mye? må man liksom legge ut hele historien?
PepsiMax Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Dytter denne da jeg også har lurt på dette...
Skravla Skrevet 24. februar 2011 #4 Skrevet 24. februar 2011 Ja,overskriften sier vel sitt. Noen som har ringt hjelpe tlf til IKS og vil si litt om hvordan det var? Må man si veldig mye? må man liksom legge ut hele historien? Nei, det må du ikke. Men når du har problemer så må du si nok om den til at de kan hjelpe deg. Men om du synes det er vanskelig så hjelper de fleste til med noen spørsmål. Det er ofte enklere å svare på spørsmål enn å fortelle alt selv. Lykke til med telefonen. IKS-jentene er erfarne og gode samtalepartnere.
pantora Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Du sier bare akkurat det du vil... Kjempeflotte jenter i andre enden
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #6 Skrevet 24. februar 2011 Har dere ringt dit selv? Hvordan var det?
pantora Skrevet 24. februar 2011 #7 Skrevet 24. februar 2011 Jeg har ikke ringt dit, men er innom hver gang jeg er i Oslo, og kjenner jentene der ganske godt.. Veldig snille og hyggelige, og de som har telefonvakt er dyktige og forståelsesfulle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå