Gå til innhold

X-en min flørter med min mor

Fremhevede innlegg

Skrevet

X-en min var utro med en dame som var 15 år eldre enn han. Han tenner også på bestemorsex, altså damer på 60-80år.

Nå har han tatt kontakt med min mor, kaller henne søt,sexu, at hun er pen, spør hvorfor hun vil være singel og sier inndirekte at han vil ha henne. Min mor har sagt til han flere ganger at hun ikke er intr. Han er for det første altfor ung, og for det andre x-en min. Han tar likevel ikke hintet.

Hvordan hadde du følt det dersom x-en din flørtet med din mor?

Hvor "normalt" er det for mannfolk på 30år å tenne på damer som er 20-30år eldre enn seg selv?

Jeg kjenner at jeg blir kvalm av tanken på at han sitter og drar løken til damer som er MYE eldre enn han. :forvirret: Ikke at det er noe problem siden det er slutt, men.. Han påsto i tillegg at det var MIN skyld at han tente på eldre damer. Følte meg mye verdt da, ja :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Rapunsel
Skrevet

Det er ikke alle menn som er fokusert på at dama skal være ung babe selv om mange er det.

Jeg tror mat menn som er opptatt av eldre kvinner har en forestilling om at det har mye erfaring og er villig til å gjøre det meste.

Kanskje syntes han at du var for lite løssluppen og eksperimentell som for mange kommer med alderen.

Gjest Rapunsel
Skrevet

Det er ikke alle menn som er fokusert på at dama skal være ung babe selv om mange er det.

Jeg tror mat menn som er opptatt av eldre kvinner har en forestilling om at det har mye erfaring og er villig til å gjøre det meste.

Kanskje syntes han at du var for lite løssluppen og eksperimentell som for mange kommer med alderen.

Skulle være;

...tror at menn...om at dehar...

Skrevet (endret)

.

Endret av runekki
Skrevet

Det er nok relativt "normalt". For det er utrolig mange flotte og velholdte damer på ±50 år der ute.

Ikke bare holder de seg godt men de har jo i tillegg ett lass med erfaring, og vet godt hva de liker. Noe mange av oss menn finner attraktivt.

Skrevet

Det er nok ikke så uvanlig, men han burde holdt seg for god til å prøve seg på din mor. Det er jo bare ekkelt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...