Gå til innhold

Husvask

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vasker gulv hver 14. dag. Støvsuger en gang i uka, bruker feiebrettet på kjøkkengulvet og i gangen daglig. Bad en gang i uka eller etter behov. Støvtørking på barnerommet hver uke, ellers i huset hver 14.dag. Tørker kjøkkenbenken og stuebordet daglig.

Det blir ikke tid til mer etter jobb og det er ikke skittent her, skal også lage middag, rydde, bake brød, klesvask, innkjøp, se barne-tv med barnet, tegne/male/plastelina eller leke litt, lese for barnet, være på lekeplassen eller ute i snøen og ake sammen. Pluss besøk av barn og voksne og andre ting som er viktigere enn å ha det støvfritt til enhver tid.

Hvordan har dere tid til barnet og sosial omgang, hobbyer, trening hvis dere vasker så ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan har dere tid til barnet og sosial omgang, hobbyer, trening hvis dere vasker så ofte?

Det tar ikke så lang tid å vaske huset dersom man ikke lar møkka legge seg :gjeiper: jeg opplever ikke å måtte forsake noe sosialt eller samvær med barna fordi jeg liker ha det rent og pent rundt meg - tvert imot, jeg føler meg mye mer vel når jeg og ungene kan gjøre hva vi vil og vite at vi kommer hjem uten å ha dårlig samvittighet for at jeg ofret husvasken..

Det blir nesten som å bytte sengetøy og tannbørste - noen gjør dette regelmessig, andre ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...