Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Skrevet
enkefru skrev (På 26.10.2025 den 8.20):

Forsidebildet er bare nydelig! 
Flott eiendom, kjører ofte forbi der fant jeg ut… kommer ikke like godt frem at det er et svært industribygg like ved (selvsagt), men en fin plass

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=423243918

Woooooow 😍 (irriterende rotete annonse da, hater når bildene hopper frem og tilbake mellom rom, gjør det vanskelig å få et godt inntrykk)

Anonymkode: 3aaec...330

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjønner liksom ikke helt grunnen til at denne boligen skal selges: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=407861038&ci=2

Jeg tenker litt på alt som er gjort på barnerommene. Man må liksom ha to barn for å bo der. 

Anonymkode: 43b81...172

Det er jo tusen grunner til at man selger. Kanskje de har mista jobben, eller skal flytte, eller samlivsbrudd eller hva som helst. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Skjønner liksom ikke helt grunnen til at denne boligen skal selges: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=407861038&ci=2

Jeg tenker litt på alt som er gjort på barnerommene. Man må liksom ha to barn for å bo der. 

Anonymkode: 43b81...172

Jeg har ikke barn, og hadde glatt bodd der. Det ene rommet hadde blitt gjesterom og det andre (med innebygde senger) hadde blitt dyrerom og oppbevaring 😂

Anonymkode: 3aaec...330

• Nyttig 1
Skrevet

Et typisk hus jeg aldri hadde satt mine føtter i. Å bo på en sterkt opplyst scene i alle rom = neitakk. :( 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Blåttvann skrev (På 6.11.2025 den 8.23):

https://www.finn.no/433372657

Hvorfor ligger det så dyre hus akkurat her?? Ser det ikke mye mygg nede ved Mjøsa? Og så har du E6 som nærmeste nabo!??

Hvor mye de hører E6 er jeg ikke sikker på, det er en stor voll, skog og bebyggelse mellom huset og E6 der. Nå er vel ikke eiendommer ved Mjøsa spesielt billige uansett. 

Anonymkode: 45ade...0aa

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor mye de hører E6 er jeg ikke sikker på, det er en stor voll, skog og bebyggelse mellom huset og E6 der. Nå er vel ikke eiendommer ved Mjøsa spesielt billige uansett. 

Anonymkode: 45ade...0aa

Hadde jeg hatt 20mill så har man et hav av muligheter og jeg hadde aldri bosatt meg der?? Er det ikke mye mygg der? Og du har begrenset med plass rundt deg når boligfeltet er innkapslet av E6? Hm...

• Liker 3
Skrevet
Blåttvann skrev (18 minutter siden):

Hadde jeg hatt 20mill så har man et hav av muligheter og jeg hadde aldri bosatt meg der?? Er det ikke mye mygg der? Og du har begrenset med plass rundt deg når boligfeltet er innkapslet av E6? Hm...

Huset var veldig fint, da, og utsikten var magisk, så det blir nok solgt. Vi hadde nok valgt å gå på visning dersom vi skulle flytte til området. Jeg kjenner ikke området, men jeg vet at E6 bråker MYE, også selv om det er litt avstand. Har ikke hørt at mygg er et stort problem ved Mjøsa. 

Anonymkode: 17014...4d0

• Liker 3
Skrevet

Men ikke tatt seg råd til asfalt i gårdsplassen... 

Skrevet
mariie skrev (2 minutter siden):

Men ikke tatt seg råd til asfalt i gårdsplassen... 

Jeg vil mye heller ha singel enn asfalt på gårdsplassen (og har det også). Jeg både synes det er finere å se på, det er mye enklere når snøen smelter eller det kommer mye regn. Ikke alle slike valg er pga økomoni. 

Anonymkode: 09cec...909

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Huset var veldig fint, da, og utsikten var magisk, så det blir nok solgt. Vi hadde nok valgt å gå på visning dersom vi skulle flytte til området. Jeg kjenner ikke området, men jeg vet at E6 bråker MYE, også selv om det er litt avstand. Har ikke hørt at mygg er et stort problem ved Mjøsa. 

Anonymkode: 17014...4d0

Bråk er en ti g, men luftforurensingen må være stor. Har en venninne som bor så langt unna e18 at hun ikke hører den, men fremdeles må tørke av utemøblene et par ganger om dagen…

Anonymkode: ebd02...684

• Liker 1
Skrevet
shorty skrev (1 time siden):

Jeg, for min del, har store problemer med å se hva det er som gjør denne beliggenheten så fantastisk. Skog, hogstfelt og bittelitt solgløtt til et jorde.

Ser ut som beliggenheten til annenhvert hus i i utkanten av et tettsted på østlandet. Trivelig nok sikkert, men relativt ordinært. 

Gi meg utsikt til fjord, innsjø og/eller fjell, så snakker vi. Eventuelt panoramautsikt over bugnende jorder i alle retninger (ala Ringerike og østover). 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...