Kattugla Skrevet 27. august #10121 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hadde vært finere om det var noe lysere. Fikk litt hyttestil-følelse. Anonymkode: 283ac...95e Enig, det ser på en måte strøkent ut, men samtidig for «cookie cutter» og ribbet for personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. august #10122 Del Skrevet 27. august Hva synes folket om denne: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=367968854 ? Er huset til en influenser (står om vedkommendes salg av huset i Varden). (Kan si at nabolaget er meget stille og bra og så har man Ibsens Venstøp rett borti gaten ^^, ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #10123 Del Skrevet 27. august Peanut skrev (20 minutter siden): Hva synes folket om denne: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=367968854 ? Er huset til en influenser (står om vedkommendes salg av huset i Varden). (Kan si at nabolaget er meget stille og bra og så har man Ibsens Venstøp rett borti gaten ^^, ) Totalt uinteressant og billig hus. Som alt annet i Skien. Hvorfor skriver du ikke bare at det er Eveline Karlsen sitt, først som sist? Anonymkode: e2bcb...7eb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. august #10124 Del Skrevet 27. august (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker said: Totalt uinteressant og billig hus. Som alt annet i Skien. Hvorfor skriver du ikke bare at det er Eveline Karlsen sitt, først som sist? Anonymkode: e2bcb...7eb Tenkte jeg skulle la være med å nevne navn 😌 For øvrig så bor jeg i Skien og synes ikke huset mitt var såå billig, men seff sammenlignet med Oslo så er jo alt det. Regner med at tråden her om eiendom på Finn er mer enn bare Oslo? Endret 27. august av Peanut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #10125 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Totalt uinteressant og billig hus. Som alt annet i Skien. Hvorfor skriver du ikke bare at det er Eveline Karlsen sitt, først som sist? Anonymkode: e2bcb...7eb Skien er jo stedet prisstigningen glemte, så dette syntes jeg faktisk var dyrt i forhold til størrelse og standard. Til å ligge i Skien, altså. Det er stylet fullstendig uinteressant, men det støter neppe potensielle kjøpere fra seg heller. Anonymkode: 17014...4d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #10126 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skien er jo stedet prisstigningen glemte, så dette syntes jeg faktisk var dyrt i forhold til størrelse og standard. Til å ligge i Skien, altså. Det er stylet fullstendig uinteressant, men det støter neppe potensielle kjøpere fra seg heller. Anonymkode: 17014...4d0 Utrolig gørr utsikt - rett inn åker. Kjedelig hus på ett kjedelig sted. Anonymkode: 5df08...a19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 27. august #10127 Del Skrevet 27. august Peanut skrev (28 minutter siden): Hva synes folket om denne: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=367968854 ? Er huset til en influenser (står om vedkommendes salg av huset i Varden). (Kan si at nabolaget er meget stille og bra og så har man Ibsens Venstøp rett borti gaten ^^, ) Helt uten sjel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. august #10128 Del Skrevet 27. august 2 minutter siden, K.B. said: Helt uten sjel. Dét er jeg enig i 🫢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #10129 Del Skrevet 27. august Kattugla skrev (6 timer siden): Synes denne boligen i Kristiansand var veldig fin, ikke minst utsikten fra hagen. Også denne her, litt av en tomt! Elendig standard på begge. Overpriset. Anonymkode: 5df08...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. august #10130 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Utrolig gørr utsikt - rett inn åker. Kjedelig hus på ett kjedelig sted. Anonymkode: 5df08...a19 Hei, ikke "diss" utsikten min!! Jeg ser det sørfra og synes det er veldig interessant å se hva bonden gjør. Det verste med det huset er at det er aaaaaaaaaaaaltfor langt fra folkeskikken, altså butikker og byen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. august #10131 Del Skrevet 27. august 3 minutter siden, sofie777 said: Det verste med det huset er at det er aaaaaaaaaaaaltfor langt fra folkeskikken, altså butikker og byen. Jeg synes ikke det er så langt med 5-7 min med bil til Lietorvet jeg da. Bruker 16 min med bil til foreldrene mine langs Porsgrunnsvegen et sted ^^, Liker stillheten her og det at jeg ser fjellene rundt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. august #10132 Del Skrevet 27. august Peanut skrev (5 minutter siden): Jeg synes ikke det er så langt med 5-7 min med bil til Lietorvet jeg da. Bruker 16 min med bil til foreldrene mine langs Porsgrunnsvegen et sted ^^, Liker stillheten her og det at jeg ser fjellene rundt Når man ikke har bil, er det litt langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. august #10133 Del Skrevet 27. august Det huset her er lagt ut igjen til salgs for litt mindre enn det det gjorde for litt siden: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=358203801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #10134 Del Skrevet 27. august Anonym123123123 skrev (På 26.8.2024 den 12.07): Her: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=317871587 Takk. Anonymkode: fd8ef...c7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 27. august #10135 Del Skrevet 27. august Kattugla skrev (6 timer siden): Likte egentlig selve huset her godt. Men ikke helt fan av løsningene. Liker ikke den åpne kjøkkenløsningen og synes huset fremstår litt vel mørkt (veldig svart/brunt). Lurer også på hvordan det er med oppbevaring. Og så alle disse downlights-ene... Ble solgt for 2,5 i 2023, lurer på om ikke jeg hadde likt det bedre før totalrenoveringen! Det var stilig som bare det, men jeg vet med meg selv at jeg hadde fått massiv mørkeredsel i det huset gjennom høst og vinter når det er halvmørkt/mørkt ute og man er på utstilling i nær sagt alle rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #10136 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 22.14): Synes megler overdriver bittelitt når han sier det er en herlig balkong. I tillegg nevnes det på et annet bilde at det er plass til grill, men det er ganske meningsløst all den tid det er forbud mot all grilling på balkongene i det borettslaget. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=367844348 Anonymkode: 998ed...c9f En ting å gjøre med denne, skrellet alt, absolutt alt innvendig, og bygge opp på nytt. Altanen er en katastrofe. Anonymkode: fd8ef...c7f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #10137 Del Skrevet 27. august Peanut skrev (1 time siden): Hva synes folket om denne: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=367968854 ? Er huset til en influenser (står om vedkommendes salg av huset i Varden). (Kan si at nabolaget er meget stille og bra og så har man Ibsens Venstøp rett borti gaten ^^, ) Ville ikke bodd der om jeg fikk det kasta etter meg. Sorry 😅 Huset var sjelløst og kjedelig og hagen likeså. Anonymkode: 06c20...ad8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 27. august #10138 Del Skrevet 27. august 6 hours ago, Kattugla said: Og så alle disse downlights-ene... Hva er egentlig galt med downlights? <_< Har det her jeg bor og, og hadde det i Oslo. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #10139 Del Skrevet 28. august Kattugla skrev (10 timer siden): Likte egentlig selve huset her godt. Men ikke helt fan av løsningene. Liker ikke den åpne kjøkkenløsningen og synes huset fremstår litt vel mørkt (veldig svart/brunt). Lurer også på hvordan det er med oppbevaring. Og så alle disse downlights-ene... Ble solgt for 2,5 i 2023, lurer på om ikke jeg hadde likt det bedre før totalrenoveringen! Det der var som å komme på hytta. Og, Moelv, et knøttlite sted ute i ingenmannsland. Tror du må være født og oppvokst på et sånt sted for å trives der. Anonymkode: 0c518...45d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #10140 Del Skrevet 28. august Sørlandsidyll som familien har eid siden før krigen. Søgne skal være kommunen med flest soltimer i Norge. Anonymkode: de541...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå