Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Flott hus, men det mest bemerkelsesverdige er vinkjelleren! Voldsomt å ha noe sånt i en privatbolig.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=316848163

IMG_1295.thumb.jpeg.06a3578c1b781019b8d674a5c2e51d98.jpeg

Anonymkode: ef6b8...f09

Kjempefint hus, men hang meg opp i at det, til tross for masse dyre møbler ol, gjennomgående har slike kjipe gardiner med runde hull med ringer i. Vet ikke hva det kalles, men gir meg flashback til studenttiden på tidlig 2000-tall da alle hadde slike gardiner fra ikea. 😆

Endret av Kaffemonsteret
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaffemonsteret skrev (13 minutter siden):

Kjempefint hus, men hang meg opp i at det, til tross for masse dyre møbler ol, gjennomgående har slike kjipe gardiner med runde hull med ringer i. Vet ikke hva det kalles, men gir meg flashback til studenttiden på tidlig 2000-tall da alle hadde slike gardiner fra ikea. 😆

Er ikke det helt vanlige gardiner? :ler:

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemonsteret skrev (3 timer siden):

Kjempefint hus, men hang meg opp i at det, til tross for masse dyre møbler ol, gjennomgående har slike kjipe gardiner med runde hull med ringer i. Vet ikke hva det kalles, men gir meg flashback til studenttiden på tidlig 2000-tall da alle hadde slike gardiner fra ikea. 😆

Studentene her i strøket stifter opp laken eller dynetrekk foran vinduene, så tidene har forandret seg 😁

Anonymkode: f8802...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (3 timer siden):

Er ikke det helt vanlige gardiner? :ler:

Ganske vanlige ja

Anonymkode: f8802...da6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.8.2024 den 21.16):

Jøss, aldri sett før at alle bilder/malerier i en bolig er sensurert? Må være enten veldig personlige, veldig vulgære eller veldig dyre bilder.

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=315993830

 

IMG_1296.jpeg

Anonymkode: ef6b8...f09

Ser at eier av hus også er innehaver av et galleri. Så er kanskje en privat samling hun vil holde hemmelig. Mye rart i kunstverden. 

Anonymkode: 4ff3c...b88

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ser at eier av hus også er innehaver av et galleri. Så er kanskje en privat samling hun vil holde hemmelig. Mye rart i kunstverden. 

Anonymkode: 4ff3c...b88

Var jo en gallerieier i Trondheim som ble beskylde for plagiat, kan det være henne?

Anonymkode: 9ecb3...077

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Var jo en gallerieier i Trondheim som ble beskylde for plagiat, kan det være henne?

Anonymkode: 9ecb3...077

Kommer ikke noe opp når man søker på navnet hennes, men jeg vet ikke. Eldre dame, så kan hende hun bare vil i leilighet.

Anonymkode: 4ff3c...b88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 10.8.2024 den 16.39):

Kommer ikke noe opp når man søker på navnet hennes, men jeg vet ikke. Eldre dame, så kan hende hun bare vil i leilighet.

Anonymkode: 4ff3c...b88

Veldig stor eiendom/hage å holde vedlike, så skjønner godt at man vil over i leilighet når man blir eldre.

 

Anonymkode: 0c518...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/9/2024 at 12:41 PM, Hoppetaujenta said:

....det ingen av dere har tenkt på er at bildene faktisk ser slik ut og er malt i en dus mediterende tone. :fnise: 

Nei, for her har de ikke klart å duse ned helt  IMG_8080.thumb.jpeg.4c0131bd69d5991130976aab9b8f8bb4.jpeg

Anonymkode: a71f7...4ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Nei, for her har de ikke klart å duse ned helt  

Anonymkode: a71f7...4ad

Jeg er 99,5% sikker på at det var en spøk.

Anonymkode: 998ed...c9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=365582989&ci=15 Hva tror dere er brukt på veggene her? Syns det var litt stilig, og bor i tilsvarende rekkehus et annet sted i byen.

Anonymkode: 9ecb3...077

Jeg synes det kan se ut som kryssfinerplater, kanskje i bjørk? https://www.byggern.no/product/24452641

Anonymkode: 09cec...909

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.8.2024 den 9.53):

Veldig spesielt. Gitt prisklassen så kan det jo hende at det er delvis dyre og sjeldne bilder som er sensurert for å unngå å friste innbruddstyver?

Anonymkode: 60f08...cd7

Selger eier og driver et kunstgalleri. Vil tro det er mange bilder derfra på veggene. Men selve huset er priset altfor høyt. Det er ingenting spesielt ved det, og de som er solgt/ligger ute til rundt den prisen er i vesentlig bedre stand/har noe unikt ved seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=356790097

Er det meninga det er kongelige som skal bo her? Hvem har råd til dette  Anonymkode: bb13e...dbb

Uklokt med all vidåpenheten i så fall. Lite å søke ly bak/under. :klo:  Ville ikke hatt det, men om jeg fikk det...ok da. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=356790097

 

Er det meninga det er kongelige som skal bo her? Hvem har råd til dette 

Anonymkode: bb13e...dbb

Tviler på at boligen går for prisantydningen.  Prisantydningen er 75 millioner kroner over forrige rekord i Bergen. Kombinert med at tomten er usentral.  Kanskje selgeren tenker "det er lov å prøve seg"? og satte prisantydningen langt over hva som er realistisk i håp om at det er en riking som elsker boligen og er villig til å kjøpe den for prisantydningen?

Har også hørt at del av disse riking-boligene. får høy prisantydning pga markedsføring for å komme i avisene. I tillegg til at de da kan selge med "rabatt" og at en del kjøpere blir fornøyd om de føler de har klart å prute ned prisen.  Selv om den opprinnelige salgsprisen aldri var realistisk. 

Anonymkode: a0ffc...683

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tviler på at boligen går for prisantydningen.  Prisantydningen er 75 millioner kroner over forrige rekord i Bergen. Kombinert med at tomten er usentral.  Kanskje selgeren tenker "det er lov å prøve seg"? og satte prisantydningen langt over hva som er realistisk i håp om at det er en riking som elsker boligen og er villig til å kjøpe den for prisantydningen?

Har også hørt at del av disse riking-boligene. får høy prisantydning pga markedsføring for å komme i avisene. I tillegg til at de da kan selge med "rabatt" og at en del kjøpere blir fornøyd om de føler de har klart å prute ned prisen.  Selv om den opprinnelige salgsprisen aldri var realistisk. 

Anonymkode: a0ffc...683

Edit: Det er et flott hus med flott tomt og utsikt! 

Anonymkode: a0ffc...683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...