Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har vært inne i det huset noen ganger og man hører ikke trafikken inne men med en gang en åpner et vindu så hører en veistøy

Anonymkode: 22949...a68

Det var delvis et tilsvar til alle de som sier de ikke kan bo 1 mil fra nærmeste motorvei pga støyen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menelaos

Fint uteområde, 

Like ikke hvordan huset ser ut på utsiden,

Innsiden synes jeg var fin, bortsett fra taket som vises på bilde 31 (samt andre bilder) det var jo helt grusomt. synes og det var for mye vinduer. kunne fjernet 50-60% av vinduene.

Endret av Menelaos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=325889486

Helt ny enebolig til 12,8 mill uten megler. "Flott opparbeidet hage" står det, den har jo ikke hage i det hele tatt, og tomta er på 370 kvm. Fire meter bak huset ligger det en stor enebolig ruvende over denne, men det synes ikke på bildene. Men jeg er kanskje litt negativ, er det noen som ser noe positivt ved denne?

Anonymkode: a820e...8b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=325889486

Helt ny enebolig til 12,8 mill uten megler. "Flott opparbeidet hage" står det, den har jo ikke hage i det hele tatt, og tomta er på 370 kvm. Fire meter bak huset ligger det en stor enebolig ruvende over denne, men det synes ikke på bildene. Men jeg er kanskje litt negativ, er det noen som ser noe positivt ved denne?

Anonymkode: a820e...8b8

Byggeår 2023? Det ser ut som en tomannsbolig fra 1950 som noen halvhjertet har forsøkt å modernisere. Garasjen som henger ved er også fra den tidsepoken. Her er det noen som lyver...

Og så har noen halvhjertet forsøkt å style den til salg. Og som hagedesigner skulle jeg gjerne sett noen bilder fra den flott opparbeidede hagen, alt jeg ser er grus? Det hevdes å være "brukt gode kvaliteter på gulv", hva nå det betyr, men det er det eneste positive jeg finner...

Anonymkode: 17014...4d0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Byggeår 2023? Det ser ut som en tomannsbolig fra 1950 som noen halvhjertet har forsøkt å modernisere. Garasjen som henger ved er også fra den tidsepoken. Her er det noen som lyver...

Og så har noen halvhjertet forsøkt å style den til salg. Og som hagedesigner skulle jeg gjerne sett noen bilder fra den flott opparbeidede hagen, alt jeg ser er grus? Det hevdes å være "brukt gode kvaliteter på gulv", hva nå det betyr, men det er det eneste positive jeg finner...

Anonymkode: 17014...4d0

Det så nitrist ut. Og elendige bilder i tillegg, så fremstår alt annet enn attraktivt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt: jeg syns det er veldig dårlig stil å bygge et digert og kanskje veldig annerledes hus midt mellom småhus som kanskje er i gammel stil...bare for å vise at man har penger, kjøpe seg den beste tomten, eie strandlinjen, skal ha hele havutsikten og gir blanke i hva naboene måtte mene om å få påtvunget innsyn til de nye naboenes liv fra alle kanter. Digre vindusflater gjemmer ingenting og folk får sine småhus og hager forringet for all fremtid. Noen mennesker gir bare F***. Jeg liker det rett og slett ikke. :( 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Byggeår 2023? Det ser ut som en tomannsbolig fra 1950 som noen halvhjertet har forsøkt å modernisere. Garasjen som henger ved er også fra den tidsepoken. Her er det noen som lyver...

Og så har noen halvhjertet forsøkt å style den til salg. Og som hagedesigner skulle jeg gjerne sett noen bilder fra den flott opparbeidede hagen, alt jeg ser er grus? Det hevdes å være "brukt gode kvaliteter på gulv", hva nå det betyr, men det er det eneste positive jeg finner...

Anonymkode: 17014...4d0

Jeg bor i området og det er faktisk helt nytt, var ikke noe der før. Det er ikke annen hage enn grus der (og som sagt en annen enebolig 4 meter fra husveggen, men det synes ikke på bildene), så jeg skjønner virkelig ikke poenget med å skrive at det er en flott opparbeidet hage😅 haha. Veldig dårlig forsøk på styling ja, kunne like godt latt være. 

Anonymkode: a820e...8b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg bor i området og det er faktisk helt nytt, var ikke noe der før. Det er ikke annen hage enn grus der (og som sagt en annen enebolig 4 meter fra husveggen, men det synes ikke på bildene), så jeg skjønner virkelig ikke poenget med å skrive at det er en flott opparbeidet hage😅 haha. Veldig dårlig forsøk på styling ja, kunne like godt latt være. 

Anonymkode: a820e...8b8

Hæ? Har de virkelig startet med blanke ark, og så endt opp med et hus som ser ut slik? Det ser prikk lik ut som huset til besteforeldrene mine, bygget i 1945. Inkludert garasjen, med to små porter etter hverandre. Altfor trang til å få inn en moderne elbil...

Jeg tok en titt på takstrapporten, og den var like stusselig som huset selv. Dette huset hadde jeg ikke våget å kjøpe

 

Anonymkode: 17014...4d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Byggeår 2023? Det ser ut som en tomannsbolig fra 1950 som noen halvhjertet har forsøkt å modernisere. Garasjen som henger ved er også fra den tidsepoken. Her er det noen som lyver...

 

Veldig enkelt å sjekke dette nederst i annonsen

image.png.c61430db7733d931465226720524e7d2.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=325889486

Helt ny enebolig til 12,8 mill uten megler. "Flott opparbeidet hage" står det, den har jo ikke hage i det hele tatt, og tomta er på 370 kvm. Fire meter bak huset ligger det en stor enebolig ruvende over denne, men det synes ikke på bildene. Men jeg er kanskje litt negativ, er det noen som ser noe positivt ved denne?

Anonymkode: a820e...8b8

Det er den tynneste salgsoppgaven jeg har sett og ganske stusselige bilder også. Tror de lett kunne tjent inn pengene om de hadde brukt litt mer på en god fotograf og litt bedre styling. Og det er ganske merkelig at det ikke er med en plantegning i annonsen eller salgsoppgaven.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 17.18):

Siden tråden ble startet om drømmehus, så er utsikten her helt fantastisk. Drømmehuset mitt har også mer natur rundt seg, men det er jo ikke alt man kan få.

689_855783266.thumb.jpg.c1bf5df7cae6762954d3612e427bb653.jpg

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=325927689&ci=1

Anonymkode: 09cec...909

Hvorfor skal nåværende eier ødelegge hele tomta med å bygge nytt hus der når han uansett skal flytte??

Anonymkode: d8521...1a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvorfor skal nåværende eier ødelegge hele tomta med å bygge nytt hus der når han uansett skal flytte??

Anonymkode: d8521...1a9

For å tjene penger, selvsagt.

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

For å tjene penger, selvsagt.

Anonymkode: ebd02...684

Så utrolig trist. Det er helt nydelig der så skal han bare ødelegge alt og forlate det slik. 

Anonymkode: d8521...1a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

For å tjene penger, selvsagt.

Anonymkode: ebd02...684

 

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Så utrolig trist. Det er helt nydelig der så skal han bare ødelegge alt og forlate det slik. 

Anonymkode: d8521...1a9

Om man ikke har ubegrenset med penger vil vel svært mange si ja takk til utbygging på tomt de skal flytte fra, om de kan tjene et par millioner+ på det.

Endret av Alauda
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 16.50):

Tvangssalg 

https://www.finn.no/326488209
 

Anonymkode: 22949...a68

Er dette vanlige Oslo priser ? Alle andre steder hadde jo noe slikt ligget rundt 3-3.5 maks. 

Anonymkode: cd8d1...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Så utrolig trist. Det er helt nydelig der så skal han bare ødelegge alt og forlate det slik. 

Anonymkode: d8521...1a9

Tja, Oslo trenger jo sykt mange nye boliger, store eplehagene er estetisk det, men har ikke lenger den praktiske rollen de en gang hadde. 
 

enten må man fortette i småhusområdene, flytte markagrensen, bygge høyt i sentrum, eller leve med den fremtiden vi ser på nå at kun de aller rikeste kan bo i Oslo. 

Anonymkode: ebd02...684

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tja, Oslo trenger jo sykt mange nye boliger, store eplehagene er estetisk det, men har ikke lenger den praktiske rollen de en gang hadde. 
 

enten må man fortette i småhusområdene, flytte markagrensen, bygge høyt i sentrum, eller leve med den fremtiden vi ser på nå at kun de aller rikeste kan bo i Oslo. 

Anonymkode: ebd02...684

Men hvorfor må alt som bygges være så utrolig stygt? 90% er sjelløse grå, brune eller svarte kasser. Det ødelegger jo den eksisterende visuelle helheten i slike nabolag.

Anonymkode: 35ba9...78e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...