Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Kattugla skrev (På 4.11.2022 den 21.24):

Syntes denne boligen virket som den hadde et potentiale, men litt vanskelig å si med sikkerhet med det kaotiske interiøret og merkelige fargevalget (bare se spisestuegulvet..)! Og så var den riktignok i største laget, men likte at den er litt annerledes :) 

Ser jeg feil, eller har den virkelig "åpen løsning" på dette badet? Man sitter på do og hvem som helst kan gå forbi mens man sitter og presser? Eller når man sitter over bideet der og vasker seg i rassen, mens folk går forbi... 😬Ser ut som en gang med dører inn til diverse rom utenfor, og jeg ser ingen dør, forheng (....) eller skyvedør til doen og badet!

Herregud, at det går an. 

Og det kjøkkengulvet gjorde meg sjøsyk.

Her er badet jeg snakker om:

938_1188983179.jpg

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Million skrev (39 minutter siden):

Ser jeg feil, eller har den virkelig "åpen løsning" på dette badet? Man sitter på do og hvem som helst kan gå forbi mens man sitter og presser? Eller når man sitter over bideet der og vasker seg i rassen, mens folk går forbi... 😬Ser ut som en gang med dører inn til diverse rom utenfor, og jeg ser ingen dør, forheng (....) eller skyvedør til doen og badet!

Herregud, at det går an. 

Og det kjøkkengulvet gjorde meg sjøsyk.

Her er badet jeg snakker om:

938_1188983179.jpg

Åpen løsning i ensuite… ref tegning, og også et forheng som man ser på annet bilde.
Kjøkkengulvet var ille ja… uff! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker atriumshus, og denne var skikkelig fin🤩 Men skulle gjerne hatt et bad/toalett i nærheten av inngangen. Nå må man jo gjennom hele huset og nesten inn på soverommet.

https://www.finn.no/325928530

Anonymkode: 23376...614

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg elsker atriumshus, og denne var skikkelig fin🤩 Men skulle gjerne hatt et bad/toalett i nærheten av inngangen. Nå må man jo gjennom hele huset og nesten inn på soverommet.

https://www.finn.no/325928530

Anonymkode: 23376...614

Kjempefint! Og veldig lekkert innredet. Men jeg hadde ikke orket å bo med bare ett bad. Bittelite var det også. I det minste burde det være separat toalett. Jeg ser for meg at det tar ca tre sekunder fra man har lagt seg i badekaret til en eller annen må gjøre sitt fornødne... 

Anonymkode: 17014...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menelaos
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg elsker atriumshus, og denne var skikkelig fin🤩 Men skulle gjerne hatt et bad/toalett i nærheten av inngangen. Nå må man jo gjennom hele huset og nesten inn på soverommet.

https://www.finn.no/325928530

Anonymkode: 23376...614

 

Fint, men overdrevent mye vinduer

 

Endret av Menelaos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Million skrev (19 timer siden):

Ser jeg feil, eller har den virkelig "åpen løsning" på dette badet? Man sitter på do og hvem som helst kan gå forbi mens man sitter og presser? Eller når man sitter over bideet der og vasker seg i rassen, mens folk går forbi... 😬Ser ut som en gang med dører inn til diverse rom utenfor, og jeg ser ingen dør, forheng (....) eller skyvedør til doen og badet!

Herregud, at det går an. 

Og det kjøkkengulvet gjorde meg sjøsyk.

Her er badet jeg snakker om:

938_1188983179.jpg

Herlig 💩

Anonymkode: 60f08...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg elsker atriumshus, og denne var skikkelig fin🤩 Men skulle gjerne hatt et bad/toalett i nærheten av inngangen. Nå må man jo gjennom hele huset og nesten inn på soverommet.

https://www.finn.no/325928530

Anonymkode: 23376...614

OMG! Jeg tar den! 🤩 Fullt møblert, takk 😊 Skal alltids klare å få anlagt et gjestetoalett nær stue/kjøkken, samt et ekstra bad i kjelleren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Nydelig hus med imponerende vinkjeller! 

🍾🍷

https://www.finn.no/316848163

Har ligget ute en stund, nok for spesielt interesserte... 

Anonymkode: b68d5...733

Ja, spesielt når eierne allerede har sett sitt snitt til å tjene noen kroner ekstra i forb. med salget ved å fradele et helt mål som en egen tomt og selge den separat. Da blir huset stående igjen på en ganske mye mindre tomt, hvor hagen er okkupert mye av en stor haug der den fordums vikinggraven ligger (som sannsynligvis er fredet og ikke kan planeres ut). Hva blir det igjen av hageareal å faktisk bruke da? Selger de ett mål er det igjen bare 979 av opprinnelig eiendom/tomt. Stusselig til et så fint og gammelt hus, som fortjener litt prakt og flott eiendom rundt seg. Ikke bare et frimerke.

Men huset var kjempefint. Veldig godt restaurert, bevart stilen godt men likevel modernisert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nydelig hus med imponerende vinkjeller! 

🍾🍷

https://www.finn.no/316848163

Har ligget ute en stund, nok for spesielt interesserte... 

Anonymkode: b68d5...733

Hva er egentlig vanlig i slike tilfeller med vinkjeller? Jeg kan aldri tenke meg at flaskene følger med? Hvorfor er det da i så fall så viktig å fremheve en "imponerende vinkjeller" når det som selges er "et tomt rom med hyller".

Anonymkode: 60f08...cd7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor man lager moderne hus så kjedelige og sjelløse. 

Anonymkode: 64af8...5b0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

sofie777 skrev (På 18.10.2023 den 23.33):

Apropos å hører bruset fra motorveien nedenfor! 

image.png.9cfc4877dfc184a679b26fd4bba163d7.png

Har vært inne i det huset noen ganger og man hører ikke trafikken inne men med en gang en åpner et vindu så hører en veistøy

Anonymkode: 22949...a68

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (På 23.10.2023 den 1.26):

Vår søstergruppe på Facebook tillater også bilder fra andre lignende salgskanaler, så håper det er greit at jeg deler noe derfra. Her er et flott hus fra Sverige

Wow kunne kjøpt det bare pga hvordan det så ut utenfra, bare synd det er i feilt land

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.B. skrev (På 23.10.2023 den 15.16):

En funkis McMansion det der. Ikke veldig heldig overgang mellom nytt og gammelt.
Edit: 466 M2, hvem i huleste trenger så mye plass?

De av oss med mange unger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Menelaos
sofie777 skrev (På 23.10.2023 den 1.26):

Vår søstergruppe på Facebook tillater også bilder fra andre lignende salgskanaler, så håper det er greit at jeg deler noe derfra. Her er et flott hus fra Sverige

 

Jeg likte den

Selvom de som bor der nå, kanskje har det litt overfylt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...