Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det var så sjarmerende og godt ivaretatt! Er det så billig i Sarpsborg? (vurderer å dra fra Oslo 🤔)

Anonymkode: 958c2...98e

Ser bare trappen jeg og gulvene i andre etasje som er originale. Alt annet er bytta ut 🤔

Anonymkode: 283ac...95e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ser bare trappen jeg og gulvene i andre etasje som er originale. Alt annet er bytta ut 🤔

Anonymkode: 283ac...95e

Ser den, men det var da i det minste pusset opp som om det kunne sett autentisk ut 👍

Anonymkode: 67c3d...5c0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 timer siden):

Igjen? Jeg synes de solgte den stallbygningezn omtrent i går?

Det tror jeg er den gråeste leiligheten jeg har sett! Hadde det ikke vært for stresslessen i stua, hadde jeg trodd bildene var i sort/hvitt

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 5
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=251292129

"Nåværende eier, en eldre herremann, ønsker å leie leiligheten i 5 år fra overtakelse, eller til hans død. Leiligheten selges følgelig med denne forutsetningen. "

Lurer på hva bakgrunnen for dette er?

Anonymkode: 11fcd...f10

Kanskje han har dårlig likviditet? Eller kanskje han vil dele ut arven sin mens han lever? Kanskje han er i fin form og trenger penger for å reise/oppleve ting mens han kan? Eller kanskje noen barnebarn trenger hjelp til egenkapital?  Kanskje han tror markedet skal kræsje og vil selge på topp? Mulig han vil investere i gull i steden? 

Hvem vet :vetikke: 

Lurer på hvor gammel han er. 

Endret av Pølsevann
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=251292129

"Nåværende eier, en eldre herremann, ønsker å leie leiligheten i 5 år fra overtakelse, eller til hans død. Leiligheten selges følgelig med denne forutsetningen. "

Lurer på hva bakgrunnen for dette er?

Anonymkode: 11fcd...f10

Jeg ble litt nysgjerrig så jeg sjekket opp litt. Mannen er 90+, enkemann, og vil nok ha orden i sysakene sine før han går bort, tenker jeg.

Anonymkode: 45ade...0aa

• Liker 7
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg ble litt nysgjerrig så jeg sjekket opp litt. Mannen er 90+, enkemann, og vil nok ha orden i sysakene sine før han går bort, tenker jeg.

Anonymkode: 45ade...0aa

Jeg ville aldri kjøpt et slikt objekt selv, men kan absolutt forstå tanken om å få frigjort midler til barn for eksempel. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2022 den 13.27):

Det må jo være huset? Det er jo en tomannsbolig. I så fall er det utrolig billig!  

Plantegningen i første etasje var fin, og det ser ut til å ligge fint til. Men det er mye bortkastet plass i andre etasje. To små soverom og en diger gang uten vindu?

Anonymkode: 3b767...67e

Det er ikke så billig når det er i Lindesnes RETT inntil E39. Går utfra det er rød støy- og forurensingssone. 

Hadde under ingen omstendighet vurdert den selv. 

AnonymBruker
Skrevet
Tanuki skrev (På 15.3.2022 den 7.13):

Hva mener dere om Denne typen "spennende" rekkehus? For den prisen hadde jeg heller kjøpt meg en leilighet.

Det ser ut som husene står i planken😂

Og veldig rotete og liten plass.

Anonymkode: d8521...1a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...