Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan da? Skjønte det ikke utfra bildene/kartet.

Anonymkode: 74c0e...c05

Har tegnet over tomtegrensen, det er knapt noe tomt  på to sider av huset.

image.thumb.png.0d7d721c9d299632da762b399494d521.png 

Anonymkode: eaf6b...4c4

• Liker 2
Skrevet

Ganske fint hus, men tomtegrensene ødelegger idyllen

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=248902252

Er så harry med downlights-kasser rundt hele taket i alle stuene. Downlights passer ikke i gamle hus, sett bort i fra på bad og kjøkken.

Anonymkode: 283ac...95e

• Liker 2
Skrevet

Er jeg helt på jordet?

Har funnet en litt utydelig salgsannonse til en stor skogeiendom på Evje. På bildene, og i annonsen, så er det klart at det dreier seg om det mørkeste grå huset, nærmest vannet, som er til salgs. Det har også et annet husnummer enn det lysegrå nabohuset. MEN, på videoen, så viser de også det andre (lysegrå huset). Både utenfra og inni? F.eks er det et helt annet kjøkken, stue og soverom enn på bildene.

Så hva kan det komme av? Her er eiendommen på Finn. Er det bare meg, eller ser andre dette også?

Anonymkode: 45797...0cb

• Liker 1
Skrevet

Du har rett. En underlig annonse. :klo: Men jeg kunne godt ha tatt begge to og fått området for meg selv.  
Jeg er da ikke vanskelig. :lur: 

• Liker 3
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Er jeg helt på jordet?

Har funnet en litt utydelig salgsannonse til en stor skogeiendom på Evje. På bildene, og i annonsen, så er det klart at det dreier seg om det mørkeste grå huset, nærmest vannet, som er til salgs. Det har også et annet husnummer enn det lysegrå nabohuset. MEN, på videoen, så viser de også det andre (lysegrå huset). Både utenfra og inni? F.eks er det et helt annet kjøkken, stue og soverom enn på bildene.

Så hva kan det komme av? Her er eiendommen på Finn. Er det bare meg, eller ser andre dette også?

Konkursbo, og her var det mye som var uavklart. I teksten synes jeg det fremgår ganske tydelig at det er snakk om kun det mørkegrå huset, men så står det at tre garasjer følger med hvor den ene står på naboen sin tomt (?). Videoen var voldsomt forvirrende. Siden det er konkursbo kan det være snakk om at man kjøper det mørkegrå og at det andre huset kan forhandles om i etterkant? Jeg har hvertfall vært borti en slik situasjon før, hvor konkursboet selges offentlig og nærliggende hus privat i samme slengen, men da skal ikke annonsen se slik ut 😅

• Liker 2
Skrevet
loveli skrev (8 minutter siden):

https://www.finn.no/247563295

Fortsatt ikke solgt. 😅

😵 Tross Halvor-knekken på utallige puter?

Jaja, putene på ett soverom var lite samarbeidsvillige...

• Liker 2
Skrevet

Det er litt avhengig av mitt dagshumør, men i kveld (!) kunne jeg godt ha bodd der. :jepp: Godt lys, trenger litt farger og tlc. 

Skrevet
loveli skrev (2 timer siden):

Fortsatt ikke solgt. 😅

Det har kun ett soverom?! Jeg er barnfri selv altså, men det er utrolig merkelig å ha så mye plass, men kun ett eneste soverom. 

Anonymkode: 3aaec...330

• Liker 6
Skrevet
loveli skrev (2 timer siden):

Fortsatt ikke solgt. 😅

Liker det samtidig som jeg ikke liker det. Veldig kjedelig utsikt da🙄

Anonymkode: f7294...c79

Skrevet

Jeg tror dette påbegynte huset har mulighet for å bli fantastisk flott, men jeg skal innrømme at jeg lurer veldig på prisen.

UNIK MULIGHET PÅ FEDJE | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror dette påbegynte huset har mulighet for å bli fantastisk flott, men jeg skal innrømme at jeg lurer veldig på prisen.

Privat selger ser jeg. Må være snakk om en 0 eller to før mye?

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Liker det samtidig som jeg ikke liker det. Veldig kjedelig utsikt da🙄

Anonymkode: f7294...c79

Fantastisk hus! Vi kjente og var ofte hos naboen... super beliggenhet, men noe snålt! For liebhabere!

• Liker 1
Skrevet

Kjenner ikke boligmarkedet på Fedje, men ca. ett mål tomt og et bygg som ble påbegynt i 2015 høres ikke ut som et kupp akkurat...

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2022 den 2.58):

Er jeg helt på jordet?

Det er ute to annonnser. I den andre annonnsen er begge husene til salgs. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=220924456

Jeg tipper at megleren har gjort en tabbe. I stedet for å slette annonnsen med bare det ene huset, så har han lagt videoen der.

• Liker 3
Skrevet
Hulderen skrev (5 minutter siden):

Det er ute to annonnser. I den andre annonnsen er begge husene til salgs. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=220924456

Jeg tipper at megleren har gjort en tabbe. I stedet for å slette annonnsen med bare det ene huset, så har han lagt videoen der.

Se der ja, da ga det mer mening. 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...