Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Fredet og fint, men ville gjerne hatt et annet gulv på kjøkkenet.

Andebu - sjarmerende og ærverdig prestegårdsbolig til salgs. Flott arkitektur i vakker natur. Eiendommen er fredet. | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

Nydelig eiendom, men blir alltid skeptisk når meglere bruker "sjarmerende" for å beskrive eiendommen. Etter min erfaring er det en omskrivning for at eiendommen har en del feil. Typ det blåser rett gjennom veggen, man kan bare kjøre enten vaskemaskin eller oppvaskmaskin, ellers går sikringen, det er observert en liten rotte i kjelleren osv, men det er veldig sjarmerende altså! Jeg har ikke lest tilstandsrapporten, så det er mulig megler faktisk mener at eiendommen er sjarmerende, men  likevel et rødt flagg for meg. Særlig i kombinasjon med fredet.

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Er det bare jeg som synes det er fryktelig plagsomt med hvordan annonsene på Finn har blitt med såkalt "stor eller liten annonsepakke"? Føler det er vanskelig å få oversikt på telefonen, når store og små annonser blandes om hverandre, de små drukner litt i de store, og det i tillegg ligger en stor annonse øverst på siden, som ikke er den nyeste annonsen... 

Men enda verre: hva er greia med disse bildene som bare inneholder teksten "1. ETASJE", "2. ETASJE", "UTEOMRÅDET" osv? Har tilogmed sett "4. ETASJE" for en leilighet som i sin helhet ligger i, ja, fjerde etasje.... Det blir jo bare masse ekstra trykking! Jeg blir bare irritert når plantegningen for 1. etasje er plassert med 30 bilders mellomrom til plantegningen for 2. etasje, som igjen har 20 bilder mellomrom til plantegningen for underetasjen osv. Synes nesten plantegninger er like viktig som bildene for å få inntrykk av huset (og interiørbilder av mat på bordet og blomster i vasen sier meg ingenting om boligen), og MÅ se plantegning for alle etasjene i kombinasjon for å vurdere om det er et hus som funker eller ikke. Når det er masse bilder imellom ender jeg opp med å bla masse frem og tilbake for å få oversikt, og det er så unødvendig, når de lett kunne laget ett bilde med plantegningen for hele huset! 

#jåleri 🙄

Anonymkode: e2bcb...7eb

Enig i begge avsnittene dine. Finn skal tjene mer penger og har derfor laget ny type annonser som koster mye dyrere. De små annonsene drukner og folk føler seg tvunget til å kjøpe de dyre. Ser ikke ut til at finn.no bryr seg om at det oppleves mer tungvint å bruke sidene deres nå 

Anonymkode: eaf6b...4c4

• Liker 5
Skrevet
Pølsevann skrev (På 7.2.2022 den 20.44):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=247254709

Denne tenkte jeg først at var fin (hvis den hadde vært malt i noe annet enn grått overalt). Men de lampene var grusomme, heller spotter en de greiene der :P  Også så praktisk med så stor walk-in da, at man kan sitte på en stol der inne å se på klærne sine :ler:  Så jeg endte opp med å ikke like den likevel :P

Elsket fargevalget her jeg men nå er jeg en type person som blir rolig og avslappet av grå/mørke monokrome farger. Eneste jeg hadde slitt med i leiligheten her var hvordan jeg skulle fått dekket til det største vinduet i stuen. Den type glassfasader med vinkler som det der er noe herk å sette gardiner eller annen lysskjerming på.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg likte ALT ved dette huset! De som restaurerte det har virkelig tatt vare på husets sjel

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=247480858

Anonymkode: 3b767...67e

Wow! Dette var skikkelig flott. Den kakkelovnen 😍 Man må vel regne med å pusse opp badene igjen om ikke så lenge (siden de er fra midten av nittitallet), men ja helt fantastisk.

Anonymkode: 3aaec...330

Skrevet
17 hours ago, loveli said:

Glad i vinkler, men likevel kjedelig arkitektur?

Her er huset for deg!

https://www.finn.no/246901176

Her er det noe litt rart med plasseringen av vinduer på soverom og kontor som fucker med hjernen min. 

Anonymkode: d7ce7...5cf

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Her er det noe litt rart med plasseringen av vinduer på soverom og kontor som fucker med hjernen min. 

Utseendemessig ser det ut som de har bygd på huset i hytt og pine, uten noen plan. Ikke alle hus som er like vellykket uansett arkitekttegnet eller ei. 

Anonymkode: f8802...da6

• Liker 2
Skrevet

176_173974910.jpg

176_364412086.jpg

Annonse
Skrevet

Se på dette da! helt urørt, jeg vet ikke om jeg liker det litt eller om det er bare stygt, for det er litt begge deler. Jeg syns i alle fall det er trist at alt blir pusset opp, sjelden man finner noe som er tatt skikkelig vare på. Veggene, bildene, lampene (ikke noe spottehelvete her), komfyr på vaskerommet, sofaene. Er jo ganske nydelig selv om det er fælt også 

Skrevet
PallePalle skrev (3 minutter siden):

Se på dette da! helt urørt, jeg vet ikke om jeg liker det litt eller om det er bare stygt, for det er litt begge deler. Jeg syns i alle fall det er trist at alt blir pusset opp, sjelden man finner noe som er tatt skikkelig vare på. Veggene, bildene, lampene (ikke noe spottehelvete her), komfyr på vaskerommet, sofaene. Er jo ganske nydelig selv om det er fælt også 

Litt av en tapet på kjøkkenet :ler: 

De platene på veggene på badet, det er sånne jeg tenker på når jeg ser de marmor-badene som er så in nå. Klarer ikke å synes det er fint! 

• Liker 3
Skrevet
PallePalle skrev (2 timer siden):

Flott hus og likte godt stuen og panelen der. Og for en utsikt! Ser ut som den/de som har bodd har vært forsiktige og tatt vare på huset sitt.

Anonymkode: eaf6b...4c4

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...