AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4501 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=245173720 Sjelden sett så stor forskjell på innside og utside. Ser ut til at noen har kjøpt denne for å pusse opp og selge igjen, og så har de kanskje tatt "litt" av.... ser heller for meg at en mer nordisk, 50-tallsinspirert enkelhet hadde passet bedre inn. Anonymkode: 3180b...a80 Oi, det var to forskjellige verdener, ja! Den trappa ser livsfarlig ut! Det er faktisk ikke lov til å ha trapp uten gelender. Vi har akkurat bygget hus og søkte om å få slippe gelender på ene siden, pga lignende glassløsning, men fikk blankt avslag. Det får meg til å lure på hvilke andre snarveier de har tatt under oppussing. (ja, jeg er litt paranoid når det kommer til oppussing) Anonymkode: 3b767...67e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4502 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=245173720 Sjelden sett så stor forskjell på innside og utside. Ser ut til at noen har kjøpt denne for å pusse opp og selge igjen, og så har de kanskje tatt "litt" av.... ser heller for meg at en mer nordisk, 50-tallsinspirert enkelhet hadde passet bedre inn. Anonymkode: 3180b...a80 Så harry oppusset… dette kommer til å se veldig utdatert ut iløpet av noen år Anonymkode: c1a55...a92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4503 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, det var to forskjellige verdener, ja! Den trappa ser livsfarlig ut! Det er faktisk ikke lov til å ha trapp uten gelender. Vi har akkurat bygget hus og søkte om å få slippe gelender på ene siden, pga lignende glassløsning, men fikk blankt avslag. Det får meg til å lure på hvilke andre snarveier de har tatt under oppussing. (ja, jeg er litt paranoid når det kommer til oppussing) Anonymkode: 3b767...67e Shit, ja det er et godt poeng. Jeg tenkte mer på at de glassveggene blir et helvete, ettersom det sannsynligvis er en småbarnsfamilie som flytter inn. Men manglende gelender der er jo helt krise. Huff. Anonymkode: 3180b...a80 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 20. januar 2022 #4504 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=245173720 Sjelden sett så stor forskjell på innside og utside. Ser ut til at noen har kjøpt denne for å pusse opp og selge igjen, og så har de kanskje tatt "litt" av.... ser heller for meg at en mer nordisk, 50-tallsinspirert enkelhet hadde passet bedre inn. Anonymkode: 3180b...a80 Den stuelampa var plagsomt dominerende. Ikke godt å vite om den oppleves sånn i virkeligheten, men fotografen har den jo med på alle bildene i stueområdet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4505 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=245173720 Sjelden sett så stor forskjell på innside og utside. Ser ut til at noen har kjøpt denne for å pusse opp og selge igjen, og så har de kanskje tatt "litt" av.... ser heller for meg at en mer nordisk, 50-tallsinspirert enkelhet hadde passet bedre inn. Anonymkode: 3180b...a80 Den planteveggen på badet nede, er det ekte planter? Det må jo bli veldig stygt hvis plantene begynner å dø eller vokser raskt. Og du må hele tiden vaske opp jord, pollenstøv og døde blader... Anonymkode: 23376...614 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4506 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Den planteveggen på badet nede, er det ekte planter? Det må jo bli veldig stygt hvis plantene begynner å dø eller vokser raskt. Og du må hele tiden vaske opp jord, pollenstøv og døde blader... Anonymkode: 23376...614 Ekte ja. Sånne vegger pleier å se ganske shabby ut etter en stund. Syns det er så rart at de har brukt penger på sånt, når de uansett bare skulle selge... Anonymkode: 3180b...a80 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4507 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 18.1.2022 den 16.29): https://www.finn.no/238227778 Denne boligen fascinerer meg, så at den ble lagt ut på nytt i dag. I første øyekast ser det ut som en ok bolig i området hvor vi vil bo. Men omtrent slik er galt med boligen🙈 Det er lekkasjer både her og der, elektrisk er ikke i orden, tak og kledning er råttent og hyblene er ikke godkjente. Og det er ikke en eneste brannvarsler eller brannslukningsapparat i boligen. Skikkelig brannfelle Anonymkode: 23376...614 Og når boligen ligger i bakken der den gjør så mister du sola veldig tidlig, ca midt på dagen. Rekkehusene nedenfor beholder solen minst 3 timer lenger nå på vinteren. Anonymkode: d4bde...cc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 20. januar 2022 #4508 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Så harry oppusset… dette kommer til å se veldig utdatert ut iløpet av noen år Anonymkode: c1a55...a92 Enig. Fiskebensparkett er utrolig lekkert i boliger det passer i - men det krever størrelse på rommene. Og i hele boligen er ikke fint synes jeg. Den trappa gjør at jeg melder pass, den er jo farlig 🤷♀️ Jeg takler personlig ikke marmor - men litt som hexagonfliser tipper jeg det er superdupermegaut om kort tid. Ellers elsker jeg den type rekkehus, så om det var mer basic og stilrent oppusset+trygg trapp hadde jeg glatt gått på visning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 20. januar 2022 #4509 Del Skrevet 20. januar 2022 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=236642392 Et koselig hus synes jeg. Og med en fantastisk utsikt. Men her må en nok regne med noen tusen i ferjeutgifter hvis en jobber i byen og må ha med bilen over med ferjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4510 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 20.1.2022 den 9.53): Oi, det var to forskjellige verdener, ja! Den trappa ser livsfarlig ut! Det er faktisk ikke lov til å ha trapp uten gelender. Vi har akkurat bygget hus og søkte om å få slippe gelender på ene siden, pga lignende glassløsning, men fikk blankt avslag. Det får meg til å lure på hvilke andre snarveier de har tatt under oppussing. (ja, jeg er litt paranoid når det kommer til oppussing) Anonymkode: 3b767...67e Det er «lov» i ikke nybygg, men du får tg 2 på det. «Men» ikke i nybygg, skulle det stå⬆️ Anonymkode: 04930...9a5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4511 Del Skrevet 20. januar 2022 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=244770845 fint hus, men er det virkelig mulig å selge så dyre hus på Hamar? Anonymkode: c1a55...a92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2022 #4512 Del Skrevet 20. januar 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=244770845 fint hus, men er det virkelig mulig å selge så dyre hus på Hamar? Anonymkode: c1a55...a92 Ja hvorfor skulle ikke være mulig? Anonymkode: 8ef57...b2c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4513 Del Skrevet 21. januar 2022 Tanken på et familieselskap, hvor alle de overvektige i slekta er samlet på én side av huset, gjør meg nervøs i DENNE boligen.. 😳😅 (Kreativt var det i hvert fall.) Anonymkode: 45797...0cb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4514 Del Skrevet 21. januar 2022 sommermor skrev (19 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=236642392 Et koselig hus synes jeg. Og med en fantastisk utsikt. Men her må en nok regne med noen tusen i ferjeutgifter hvis en jobber i byen og må ha med bilen over med ferjen. Det følger med båtplass, så man kan kanskje kjøre egen båt til Molde😁? Koselig med badstu, og Midsund er vakkert. Anonymkode: 5fd48...901 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 21. januar 2022 #4515 Del Skrevet 21. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=244770845 fint hus, men er det virkelig mulig å selge så dyre hus på Hamar? Anonymkode: c1a55...a92 Forferdig grønt glass i dørene i stua 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2022 #4516 Del Skrevet 21. januar 2022 Pølsevann skrev (16 minutter siden): Forferdig grønt glass i dørene i stua 😳 Dørene har helt sikkert vært brune en gang i tiden. Veggene har nok også hatt en annen farge, og da tror jeg det grønne glasset passet bedre inn. Anonymkode: eaf6b...4c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 21. januar 2022 #4517 Del Skrevet 21. januar 2022 Ja, hva tenker dere, er det egentlig behov for oppgradering? 🤔 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 22. januar 2022 #4518 Del Skrevet 22. januar 2022 Kattugla skrev (7 timer siden): Ja, hva tenker dere, er det egentlig behov for oppgradering? 🤔 Er det politiets sperretape på blomsterpottene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pølsevann Skrevet 22. januar 2022 #4519 Del Skrevet 22. januar 2022 Jeg kjenner ikke til området, men synes 1200.000 var litt vel dyrt for den tomta der. Det er jo en tomt man må rive et hus på for å kunne bruke, og det koster i riving og. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. januar 2022 Forfatter #4520 Del Skrevet 22. januar 2022 Hvis noen gjerne vil ha litt mere penger å rutte med, så skal de ha for forsøket. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå