Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Helt fantastisk utsikt der oppe, men et stykke fra Melhus sentrum og Trondheim. Kjip vei om vinteren, bratt og glatt - kanskje de vil bo nærmere byen eller slippe å tenke på vinterføret.

Anonymkode: 14030...260

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

De fant ut at det ikke var så gøy å bo på en konstant opplyst scene som de trodde? :lur: 

Jeg likte vaskerommet som var skikkelig hoppedrøm`sk, men resten forstår jeg ikke. Et lunt hjem? Nei.
Intensitet i farger og kontraster, inventar og "ting" er helt klart trendy, men vinduene er sååå overkill. 

Personlig pleier jeg å elske moderne hus, men har frem til i dag aldri sett et moderne hus i Norge som er fint. Det er alltid bare hvite bokser med store vinduer og dårlige planløsninger. Arkitekten har feilet litt her, som de store vinduene i entreen, alle naboene kan jo se langt inn i boligen.

Har ikke noe i mot downlights men de har jo gjort det feil, hvem er det som velger stål farger og firkantet?! Til å grine av, også er de malplasserte på kjøkkenet, «stjernehimmel» er så tacky. Badene er tacky, åpenbart at eierne ikke har smak. Huff, slutt med fake glinsende marmoor! Særlig svart. 15mill når den er 30min biltur unna trondheim, ingen hage og ordinære løsninger på innsiden.. nei takk, selv om utsikten var fantastisk. Hva er vitsen med enebolig om man ikke i det minste har en liten hageflekk?

Anonymkode: 459a3...a07

• Liker 6
Skrevet

Kanskje de uansett jobber såpass mye at de ikke har tid til grønske på knærne?  :klo: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

De fant ut at det ikke var så gøy å bo på en konstant opplyst scene som de trodde? :lur: 

Jeg likte vaskerommet som var skikkelig hoppedrøm`sk, men resten forstår jeg ikke. Et lunt hjem? Nei.
Intensitet i farger og kontraster, inventar og "ting" er helt klart trendy, men vinduene er sååå overkill. 

Her må jeg si meg enig med deg. Jeg liker moderne hus, og bor i ett selv, men innsyn er ett av problemene ved slike hus. Vi bor ikke slik at naboer har direkte innsyn, men det går en tursti forbi her, og jeg merker at folk stirrer inn. Særlig på kvelden, for da går mange med hodelykt. Ikke gjør det hvis du er av den nysgjerrige typen😂

Vi har akkurat flyttet inn (huset ble kjøpt etter at jeg ble obs på området i denne tråden, faktisk). Jeg elsker alt lyset de store vinduene gir, men har planer om et hageanlegg som vil hindre innsyn. Det ser jeg at blir umulig for mange av disse digre klossene, fordi de dekker omtrent 100% av tomten. 

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Beklager å skuffe deg, jeg vet du ikke liker store vindusflater, men dette var storslagent. Eller bare stort? Bygget i 2019, eier har tydeligvis brukt mye tid og penger på det. Lurer på hvorfor de allerede skal selge? 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=242924999

Sikkert for å tjene på det.

Anonymkode: 04930...9a5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Beklager å skuffe deg, jeg vet du ikke liker store vindusflater, men dette var storslagent. Eller bare stort? Bygget i 2019, eier har tydeligvis brukt mye tid og penger på det. Lurer på hvorfor de allerede skal selge? 

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=242924999

Der fikk jeg følelsen av å være i en VIP lounge på en flyplass. Med andre ord veldig upersonlig. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fikk litt sjokk når jeg klikket meg inn på "Hva er denne boligen solgt for tidligere" delen av DENNE annonsen. Er det noen som kan tyde den for meg? Forventet kanskje litt færre punkter...

Anonymkode: 45797...0cb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fikk litt sjokk når jeg klikket meg inn på "Hva er denne boligen solgt for tidligere" delen av DENNE annonsen. Er det noen som kan tyde den for meg? Forventet kanskje litt færre punkter...

Anonymkode: 45797...0cb

Det er ikke lagt inn andelsnummer i annonsen, så du får opp alle leiligheter som er solgt i borettslaget, ikke bare den i annonsen.

Anonymkode: 23376...614

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker skrev (På 31.12.2021 den 13.03):

Personlig pleier jeg å elske moderne hus, men har frem til i dag aldri sett et moderne hus i Norge som er fint. Det er alltid bare hvite bokser med store vinduer og dårlige planløsninger. Arkitekten har feilet litt her, som de store vinduene i entreen, alle naboene kan jo se langt inn i boligen.

Har ikke noe i mot downlights men de har jo gjort det feil, hvem er det som velger stål farger og firkantet?! Til å grine av, også er de malplasserte på kjøkkenet, «stjernehimmel» er så tacky. Badene er tacky, åpenbart at eierne ikke har smak. Huff, slutt med fake glinsende marmoor! Særlig svart. 15mill når den er 30min biltur unna trondheim, ingen hage og ordinære løsninger på innsiden.. nei takk, selv om utsikten var fantastisk. Hva er vitsen med enebolig om man ikke i det minste har en liten hageflekk?

Anonymkode: 459a3...a07

Så enig med deg om downlights. Downlights kan være en kjekk og enkel måte å lyse opp et areal på, men hovedfordelen er jo at det er relativt diskret i forhold til den mengden lamper som ellers hadde måttet til. Så hvorfor disse stygge firkantede grå greiene som bare tar blikket bort fra det man egentlig vil se nemlig utsikten? Virker gammeldags med slik fokus på downlights. For en del tiår siden kunne det vært en statement men ikke nå.

Anonymkode: f604d...27d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2021 den 14.22):

Jeg fikk litt lyst til å flytte til Hvaler :) stor tomt, nylig tilknyttet vann og avløp gir mulighet for å få vannklosett i 2. etg også. En garasje i tillegg så hadde jeg vært langt på vei med noe oppussing

Idyllisk eiendom med skjermet beliggenhet | Stor selveier tomt med flotte uteområder og skog | Generasjonsdel | FINN.no

Anonymkode: 09cec...909

For et nydelig hus og ingen naboer😍😍 Med mye maling og en del oppussing hadde dette blitt drømmehuset!

Anonymkode: d8521...1a9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.12.2021 den 21.26):

For dem som er glad i oransje... https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=233785815

37038774_Skjermbilde2021-12-23kl_21_23_35.thumb.png.658188ee33ac401a8be8d65ac7b7e1c4.png

Bare en liten tanke: Jeg skjønner at hus som dette vil få helt forferdelig akustikk uten akustikkplater i taket, MEN fy så stygt det er! Og de ble ikke penere i oransje. 

Hele huset skriker «sydenferie i 1985!»

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 30.12.2021 den 10.23):

image.jpeg.3bd1db6fb883c05aa71a9b45119914a8.jpeg

Anonymkode: 5fd48...901

Helledussen for et nusselig hus ❤️🥰

Altså, jeg likte ALT! Hadde nok gått for noe mer praktisk selv, men altså. Tenk å ha noe sånt i nabolaget!

Ser ut på bildet som ei gate jeg hadde likt :) 

Endret av Fløff
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er dette huset så billig? 

12 millioner for en enebolig i Holmenkollåsen? Det er utsikt, huset er fra 2005 og det kan umulig være ekstremt mye oppussing vel? Ja det trenger sikkert noe. 

Men 12 millioner?!

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=243033561

Ser at det ikke så stort forøvrig. Men det er likevel billig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hele huset skriker «sydenferie i 1985!»

Hva er galt med sydenferie i 1985? Folk levde livet og pleiet med hockeysveisen med hårkur på stranden!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...