AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4341 Del Skrevet 30. desember 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Koselig lite hus i Trondheim. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=241328915 Anonymkode: 5fd48...901 Skikkelig søtt og kult! Når jeg ser sånne boliger, til den prisen, skulle jeg virkelig ønske jeg hadde interesse av å bo i Trondheim 😊 Er dessverre stuck i et knallhardt Oslomarked. Anonymkode: 74c0e...c05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 30. desember 2021 #4342 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Koselig lite hus i Trondheim. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=241328915 Anonymkode: 5fd48...901 Det var veldig søtt! Men ligger huset over garasjene? Ikke at det spiller noen rolle, man merker vel ikke noe særlig til de andre som har bil der uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #4343 Del Skrevet 30. desember 2021 Fenomenalt lite hus som de har komprimert og uansett fått plass til alt man kan trenge....til og med utnyttet vaskerommets ytterkanter til ALT man kan trenge i kjelleren. Jeg har sett, sett og sett igjen gjennom alle bildene og smilt og kost meg mens jeg gjorde det, for det er bare helt bedårende i stilen. Genialt å lage en liten sitteplass og "hage" oppå garasjene...hvordan går det med vanning og renning av vann ned i garasjene...det lurer jeg på, men til og med en smal liten trapp går fra ens egen garasjeplass og opp i sin hage. Finurlig på en praktisk liten måte. Jeg skal heller ikke flytte til den byen, men jo, jeg falt for denne her. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampeguri Skrevet 30. desember 2021 #4344 Del Skrevet 30. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Fenomenalt lite hus som de har komprimert og uansett fått plass til alt man kan trenge....til og med utnyttet vaskerommets ytterkanter til ALT man kan trenge i kjelleren. Jeg har sett, sett og sett igjen gjennom alle bildene og smilt og kost meg mens jeg gjorde det, for det er bare helt bedårende i stilen. Genialt å lage en liten sitteplass og "hage" oppå garasjene...hvordan går det med vanning og renning av vann ned i garasjene...det lurer jeg på, men til og med en smal liten trapp går fra ens egen garasjeplass og opp i sin hage. Finurlig på en praktisk liten måte. Jeg skal heller ikke flytte til den byen, men jo, jeg falt for denne her. For meg som ikke er helt fremmed for å flytte til Trondheim på sikt hadde det huset vært et drømmehus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 30. desember 2021 #4345 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Koselig lite hus i Trondheim. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=241328915 Anonymkode: 5fd48...901 Hvilken sjarmbombe! 🤩 Om den er ledig igjen om 15 år så kanskje. Selv om Trondheim er feil plass for meg per nå. Men den var helt vidunderlig fin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #4346 Del Skrevet 30. desember 2021 Og dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokkos Skrevet 30. desember 2021 #4347 Del Skrevet 30. desember 2021 Ikke om man har en Oslobolig å bytte inn 🤪😅 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #4348 Del Skrevet 30. desember 2021 Sant nok, men jeg tror kanskje at flertallet ikke har slikt liggende i baklomma. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4349 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 28.12.2021 den 22.34): Bygget i 2013, fremdeles ikke ferdig... https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=241356262 Anonymkode: 3b767...67e Jeg sier ikke dette lett, men: dette er det styggeste huset jeg har sett. Fasaden er HELT krise. Og étt bad på FEM soverom?! Uferdig heis?! Herregud. AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 13.50): Jeg er på utkikk etter hus på Østlandet og synes dette var fint. Er det noen her som gidder å lese tilstandsrapporten (den trenger ikke å lastes ned) og si sin mening? Hadde dere turt å kjøpe huset med de feilene på badet og vaskerommet ? Evt hva ville dere gitt som bud ? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=242832437 Anonymkode: 71660...51e Dette lukter såå selger som prøver å få gratis hjelp på KG… AnonymBruker skrev (5 timer siden): Anonymkode: 5fd48...901 Herregud så sjarmerende! For lite for meg, men såå koselig. Takk til den som delte, dette var så fint å få se 🥰 Anonymkode: 3aaec...330 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4350 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Koselig lite hus i Trondheim. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=241328915 Anonymkode: 5fd48...901 Det var fint!! Men hvor er kjøleskapet?? Eller er jeg blind? Er det bare et lite benk kjøleskap der? Anonymkode: 45ade...0aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #4351 Del Skrevet 30. desember 2021 Nå måtte jeg lete jeg også og du har rett...med mindre de har et usedvanlig lite et gjemt i et av skapene på kjøkkenet, så står det oppå vaskemaskinen i kjelleren. Det er jo en enkel sak å ta med en liten kurv opp og ned trappene og hente/bringe alt derfra. Alt går om en må og vil. Nok en liten artig ting med plassen. Man får noen løsninger som ikke så mange andre har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4352 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 29.12.2021 den 10.00): Harry. Anonymkode: 5fd48...901 Det synes jeg ikke, sett bort fra størrelsen. Hadde dog vært noe penere uten alle ikea møblene 🙈 Anonymkode: 283ac...95e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4353 Del Skrevet 30. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå måtte jeg lete jeg også og du har rett...med mindre de har et usedvanlig lite et gjemt i et av skapene på kjøkkenet, så står det oppå vaskemaskinen i kjelleren. Det er jo en enkel sak å ta med en liten kurv opp og ned trappene og hente/bringe alt derfra. Alt går om en må og vil. Nok en liten artig ting med plassen. Man får noen løsninger som ikke så mange andre har. Se der ja. Der var det. Hadde foretrukket det tettere på kjøkkenet.😂😂😂 Anonymkode: 45ade...0aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 30. desember 2021 Forfatter #4354 Del Skrevet 30. desember 2021 Jeg kjenner at jeg begynner å glede meg til første linken som noen vil dele med oss i det nye året. Nyttårshuset! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4355 Del Skrevet 30. desember 2021 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jeg kjenner at jeg begynner å glede meg til første linken som noen vil dele med oss i det nye året. Nyttårshuset! Beklager å skuffe deg, jeg vet du ikke liker store vindusflater, men dette var storslagent. Eller bare stort? Bygget i 2019, eier har tydeligvis brukt mye tid og penger på det. Lurer på hvorfor de allerede skal selge? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=242924999 Anonymkode: 3b767...67e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4356 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Beklager å skuffe deg, jeg vet du ikke liker store vindusflater, men dette var storslagent. Eller bare stort? Bygget i 2019, eier har tydeligvis brukt mye tid og penger på det. Lurer på hvorfor de allerede skal selge? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=242924999 Anonymkode: 3b767...67e Fordi de fant ut at mange av løsningene de har valgt er irriterende? Jeg vet iallfall at mye de har valgt, ville jeg ikke hatt. Anonymkode: f8802...da6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4357 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Fordi de fant ut at mange av løsningene de har valgt er irriterende? Jeg vet iallfall at mye de har valgt, ville jeg ikke hatt. Anonymkode: f8802...da6 Se som elsker downlights må jo ha funnet himmelen med det huset der 🤪 Anonymkode: 283ac...95e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2021 #4358 Del Skrevet 30. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Se som elsker downlights må jo ha funnet himmelen med det huset der 🤪 Anonymkode: 283ac...95e Haha, ja ikke sant? 😄 Anonymkode: f8802...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cisne Skrevet 31. desember 2021 #4359 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi de fant ut at mange av løsningene de har valgt er irriterende? Jeg vet iallfall at mye de har valgt, ville jeg ikke hatt. Anonymkode: f8802...da6 Kanskje de er redde for skred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2021 Forfatter #4360 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Lurer på hvorfor de allerede skal selge? Anonymkode: 3b767...67e De fant ut at det ikke var så gøy å bo på en konstant opplyst scene som de trodde? Jeg likte vaskerommet som var skikkelig hoppedrøm`sk, men resten forstår jeg ikke. Et lunt hjem? Nei. Intensitet i farger og kontraster, inventar og "ting" er helt klart trendy, men vinduene er sååå overkill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå