Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pikeliten skrev (På 24.2.2021 den 9.14):

Hva er greia med å ha med kjæledyr på bilder? Gir ikke inntrykk av at det er dyrevennlig med hund i sofaen? Hadde forstått det om det var hund i hagen eller en katt ute på trammen.

Tilfeldig eksempel: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=208545027

Jeg liker når kjæledyr er med på bildene jeg :) 

Anonymkode: d6c3e...958

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg liker når kjæledyr er med på bildene jeg :) 

Anonymkode: d6c3e...958

Hva er det du liker med det? Spør fordi jeg er nysgjerrig 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, Pikeliten said:

Hva er det du liker med det? Spør fordi jeg er nysgjerrig 😊

Jeg liker det også fordi bilder av dyr for meg gir meg en positiv følelse/glede, synes det gjør bildene mer levende og at boligen ser kosligere ut. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=209592397
 

Altså, fargene 😍😍😍 jeg har vært i andre leiligheter i det bygget som jeg har syntes var sjelløse og kalde, men denne er så varm og innbydende! 

Anonymkode: 3aaec...330

Fin og gjennomført leilighet 🤩

https://byggfaktabolig.no/fargerik-transformasjon-av-stor-osloleilighet-177532/nyhet.html

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=209592397
 

Altså, fargene 😍😍😍 jeg har vært i andre leiligheter i det bygget som jeg har syntes var sjelløse og kalde, men denne er så varm og innbydende! 

Anonymkode: 3aaec...330

Veldig fin! Liker kjøkkenet. 

Var ikke denne leiligheten med på «hvem bor her» eller noe sånt? 

Anonymkode: 50559...d73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Veldig fin! Liker kjøkkenet. 

Var ikke denne leiligheten med på «hvem bor her» eller noe sånt? 

Anonymkode: 50559...d73

Jo. Det var den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (26 minutter siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=209515844 

Lurer på hvordan det er å bo i Sørkedalen, jeg bor i byen nå så må si det er litt fristende å kunne bo så landlig men nære Oslo... :) Synes dette huset var veldig fint :)

Likte huset, men liker ikke Sørkedalen, det blir for mørkt for meg. Men snøen ligger lenge da, hvis man er glad i å gå på ski.

Jeg syntes huset så så stort ut, helt til jeg så dronebildet med de to andre husene😂 Lurer litt på hvordan det er å bo på et sånt tun. Kan man for eksempel skifte farge på huset, eller må alle tre husene være like? Jeg hadde nok ikke betalt så mye for å bo i skauen, hvis de tre naboene jeg hadde bodde omtrent på dørstokken min.

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Likte huset, men liker ikke Sørkedalen, det blir for mørkt for meg. Men snøen ligger lenge da, hvis man er glad i å gå på ski.

Jeg syntes huset så så stort ut, helt til jeg så dronebildet med de to andre husene😂 Lurer litt på hvordan det er å bo på et sånt tun. Kan man for eksempel skifte farge på huset, eller må alle tre husene være like? Jeg hadde nok ikke betalt så mye for å bo i skauen, hvis de tre naboene jeg hadde bodde omtrent på dørstokken min.

Anonymkode: 3b767...67e

Ja rart de husene i tunet lå så nærme hverandre, enig der. Antar det er en tidligere gård som er gjort om til et mini boligfelt, det er jo strenge regler for hvor man kan bygge uti der. Hvorfor er det mørkt i Sørkedalen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SoftKitty skrev (Akkurat nå):

Ja rart de husene i tunet lå så nærme hverandre, enig der. Antar det er en tidligere gård som er gjort om til et mini boligfelt, det er jo strenge regler for hvor man kan bygge uti der. Hvorfor er det mørkt i Sørkedalen? 

Fordi det er en dal og det er mye granskog. Det kommer selvfølgelig an på hvor i Sørkedalen du bor, men jeg har en bekjent som bor i en annen klynge med hus der inne (du har sikkert rett ang gården), og han spøker om at naboene har lysfest hver vår. Som i Røros (er det ikke Røros som ikke har sol om vinteren, eller blander jeg med et annet sted?)

Men det er utrolig fredelig der ute, til å være så nær Oslo. Det er nok attraktivt for mange. Særlig når huset er så lekkert som det!

Anonymkode: 3b767...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fordi det er en dal og det er mye granskog. Det kommer selvfølgelig an på hvor i Sørkedalen du bor, men jeg har en bekjent som bor i en annen klynge med hus der inne (du har sikkert rett ang gården), og han spøker om at naboene har lysfest hver vår. Som i Røros (er det ikke Røros som ikke har sol om vinteren, eller blander jeg med et annet sted?)

Men det er utrolig fredelig der ute, til å være så nær Oslo. Det er nok attraktivt for mange. Særlig når huset er så lekkert som det!

Anonymkode: 3b767...67e

Røros ligger på vidda og har sol om vinteren, iallfall når den skinner.  Kanskje du tenker på Rjukan?

Anonymkode: f8802...da6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Veldig fin! Liker kjøkkenet. 

Var ikke denne leiligheten med på «hvem bor her» eller noe sånt? 

Anonymkode: 50559...d73

Ja, jeg forelsket meg i den der 🥰

SoftKitty skrev (2 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=209515844 

Lurer på hvordan det er å bo i Sørkedalen, jeg bor i byen nå så må si det er litt fristende å kunne bo så landlig men nære Oslo... :) Synes dette huset var veldig fint :)

Utrolig merkelig med hvor liten stua er! Den blir vanskelig å møblere med plass til 5+ mennesker, som det jo er plass til i huset med fem soverom.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fordi det er en dal og det er mye granskog. Det kommer selvfølgelig an på hvor i Sørkedalen du bor, men jeg har en bekjent som bor i en annen klynge med hus der inne (du har sikkert rett ang gården), og han spøker om at naboene har lysfest hver vår. Som i Røros (er det ikke Røros som ikke har sol om vinteren, eller blander jeg med et annet sted?)

Men det er utrolig fredelig der ute, til å være så nær Oslo. Det er nok attraktivt for mange. Særlig når huset er så lekkert som det!

Anonymkode: 3b767...67e

Rjukan :) Det ligger i en så smal dal at sola når ikke ned om vinteren. Og de har til og med bygd et speil på fjellet så det når noe sol ned på torget midvinters.

Anonymkode: 3aaec...330

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Røros ligger på vidda og har sol om vinteren, iallfall når den skinner.  Kanskje du tenker på Rjukan?

Anonymkode: f8802...da6

 

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

 

Rjukan :) Det ligger i en så smal dal at sola når ikke ned om vinteren. Og de har til og med bygd et speil på fjellet så det når noe sol ned på torget midvinters.

Anonymkode: 3aaec...330

Haha, takk😘

Anonymkode: 3b767...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=209592397
 

Altså, fargene 😍😍😍 jeg har vært i andre leiligheter i det bygget som jeg har syntes var sjelløse og kalde, men denne er så varm og innbydende! 

Anonymkode: 3aaec...330

Enig, jeg likte også veldig godt fargevalget. Men de kobberrørene burde vært innekasset, jeg ville vært tedd for at småbarn eller kjæledyr skulle brent seg på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=209592397
 

Altså, fargene 😍😍😍 jeg har vært i andre leiligheter i det bygget som jeg har syntes var sjelløse og kalde, men denne er så varm og innbydende! 

Anonymkode: 3aaec...330

Det jeg synes var merkeligst her er at det er to bad i en så liten leilighet. Badet nede er ganske malplassert, synes jeg. Ellers var det en fin leilighet, og stor til å være så liten.

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sofie777 skrev (23 minutter siden):

Det jeg synes var merkeligst her er at det er to bad i en så liten leilighet. Badet nede er ganske malplassert, synes jeg. Ellers var det en fin leilighet, og stor til å være så liten.

90 kvadratmeter er ikke lite i Oslo. Bare folk med penger som råd til mer.

Anonymkode: 5fd48...901

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...