Gå til innhold

Eiendom på finn.no


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

53 minutter siden, cattleya said:

God plass kan man da få uten «småbruk» med uthus, dyr og tomt, utmark å ta vare på?  En gård i miniatyr er vel det man får med «småbruk»? 😅😅😅

Utmarka trenger ikke stort med stell. Innmarka kan man sette bort. Uthuset kan fungere som lager. 😊

Avslutter diskusjonen og bringer tråden tilbake til annonser, nemlig et småbruk😎

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=154698709

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cattleya skrev (7 timer siden):

Har alltid lurt på hvem disse menneskene som søker på småbruk er? Det er visst nok det mest brukte søkeordet på finn, men jeg har aldri møtt noen som sier de drømmer om det, men her er visst gjengen👆🏼
 

Hvordan tenker dere å kombinere det? Et småbruk er jo for lite til å leve av, så da har man gjerne en 100% jobb ved siden av, med lang pendlervei siden småbruk ikke ligger i sentrale strøk. Når man så er ferdig med arbeidsdag og pendlervei, hjemme i tidligst 17 tiden,  så er det hjem og fore, stelle, møkke etc. hva slags übermennesker er dere?😅😅😅

 

hatten av altså, men jeg blir utslitt av å tenke på det. Skjønner godt at det er givende altså, men dere må ha et enormt energinivå🥱😴😵

Dette er ca 15 minutter kjøring unna Skien sentrum, så ikke sånn fryktelig usentralt akkurat. 

Anonymkode: 3aaec...330

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malika skrev (9 timer siden):

Her kunne jeg bodd om denne lå et annet sted :) Men med samme lysforhold og utsikt. 

Det var en flott, likte særlig godt at alle soverommene har en bra størrelse :) . For ikke å snakke om utsikten da. For en som bor i Oslo så synes jeg at prisen var veldig bra også.

Pikeliten skrev (9 timer siden):

Utmarka trenger ikke stort med stell. Innmarka kan man sette bort. Uthuset kan fungere som lager. 😊

Avslutter diskusjonen og bringer tråden tilbake til annonser, nemlig et småbruk😎

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=154698709

For et eventyr av et hus, og morsomt at de har bygget rundt det opprinnelige huset. Veldig flott sted, var mye jeg likte der :) Og så tror jeg bibliotekansvarlig er en liten rotekopp :fnise:

Anonymkode: 2e697...0cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/20/2021 at 12:04 AM, ti10 said:

Jo, nå ser jeg det. Ble forvirret at at det ble kalt allbruksrom, mens det var bilde av et vaskerom. Kaller det sikkert det for at ikke folk skal låse seg til tanken om at det er et vaskerom ;) 

Men nå så jeg en annen ting jeg stusser på. Det er da litt råflott med to bad i en leilighet på 114 kvm. Lurer på hva tanken bak det var. Og rart at de ikke har flere bilder fra badene heller enn x antall nesten like fra stuen.

Vi har 2 bad på 98kvm, ganske vanlig i nybygde leiligheter i Oslo ser jeg. Ikke veldig nødvendig for oss da men praktisk en gang i blant. Vi har 4-roms da så er vel egentlig tenkt at man skal bo her med barn, men vi er bare 2 voksne.

 

On 2/20/2021 at 12:52 AM, AnonymBruker said:

Her kunne jeg bodd: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=189239499

Anonymkode: 2e697...0cd

Koslig sted :) Men hva skjer med badet? "herskapelig"...... uff det var fælt 😄 

Anonymkode: fccee...44a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Koslig sted :) Men hva skjer med badet? "herskapelig"...... uff det var fælt 😄 

Anonymkode: fccee...44a

Enig i badet, eller i grunn begge badene trenger litt jobb. Og jeg ville også gjort noe med tapeten i spisestuen :) 

Anonymkode: 2e697...0cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/20/2021 at 11:56 PM, Pikeliten said:

Utmarka trenger ikke stort med stell. Innmarka kan man sette bort. Uthuset kan fungere som lager. 😊

Avslutter diskusjonen og bringer tråden tilbake til annonser, nemlig et småbruk😎

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=154698709

Herregud, biblioteket er som tatt ut av Mummihuset! 😍😍

Anonymkode: 958c2...98e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/20/2021 at 11:56 PM, Pikeliten said:

Utmarka trenger ikke stort med stell. Innmarka kan man sette bort. Uthuset kan fungere som lager. 😊

Avslutter diskusjonen og bringer tråden tilbake til annonser, nemlig et småbruk😎

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=154698709

Dette likte jeg! Selv om innredning ikke er helt min smak, så hadde  huset masse personlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pikeliten skrev (1 minutt siden):

Hva er greia med å ha med kjæledyr på bilder? Gir ikke inntrykk av at det er dyrevennlig med hund i sofaen? Hadde forstått det om det var hund i hagen eller en katt ute på trammen.

Tilfeldig eksempel: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=208545027

Det ville automatisk fått meg til å se etter riper i parkett og trapp. Og inspirert av en annen tråd her inne, hvor noen lot bikkja si drite på terrassen, så hadde jeg sniffet rundt på uteområdene etter kloakklukt. Dumt å sette selger på den tanken. Dessuten vil allergikere kvie seg for å gå på visning.

Anonymkode: 3b767...67e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det ville automatisk fått meg til å se etter riper i parkett og trapp. Og inspirert av en annen tråd her inne, hvor noen lot bikkja si drite på terrassen, så hadde jeg sniffet rundt på uteområdene etter kloakklukt. Dumt å sette selger på den tanken. Dessuten vil allergikere kvie seg for å gå på visning.

Anonymkode: 3b767...67e

Enig i alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

rampeguri skrev (På 21.2.2021 den 5.30):

:duskedame:Denne tråden hadde tiårsjubileum i går 

Yii-haa! :mynona: ...og vi går for minst ti nye trivelige drømmebolig-år! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pikeliten skrev (10 timer siden):

 

Hulderen skrev (5 timer siden):

Huset ser jo innbydende ut, helt til man legger merke til at det ligger helt inntil et industriområde. Å være i bakgården til Monteringsservice er ingen ønskedrøm.

 

Hadde glatt flyttet dit hvis jeg skulle relokalisert jeg. Har personlig aldri hatt utfordringer med industrinaboer men ser jo at det kan oppleves som utfordrende for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...