AnonymBruker Skrevet 12. oktober #11121 Skrevet 12. oktober K.B. skrev (På 10.10.2025 den 0.48): Sjokkerende stygt og for noen løsninger, spesielt i andre etasje. hvem trenger egentlig 800 kvadratmeter? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=429656799&ci=2 Huff, så mye penger, og så dårlig smak! Det vil koste en formue å gjøre noe med dette. Rett og slett ukoselig, med mange stygge gulv. Jeg blir også svært skeptisk når de har basseng - og det er ikke vann i bassenget. Hva er feil da, lurer jeg umiddelbart på! Jeg kjenner noen som har svømmebasseng i kjelleren, og la meg si det slik - det er gode grunner til at de ikke har vann i det bassenget. Anonymkode: 18d3b...e81 2 3
K.B. Skrevet 12. oktober #11122 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Huff, så mye penger, og så dårlig smak! Det vil koste en formue å gjøre noe med dette. Rett og slett ukoselig, med mange stygge gulv. Jeg blir også svært skeptisk når de har basseng - og det er ikke vann i bassenget. Hva er feil da, lurer jeg umiddelbart på! Jeg kjenner noen som har svømmebasseng i kjelleren, og la meg si det slik - det er gode grunner til at de ikke har vann i det bassenget. Anonymkode: 18d3b...e81 Ja noen ønsker bør nok forbli på idé-stadiet.. Fantastisk utsikt da. 2
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober Forfatter #11123 Skrevet 12. oktober sofie777 skrev (På 8.10.2025 den 11.36): Det virker som du er ironisk når du skriver om "lyse rom"... Å neida. Rommene med fine vinduer er jo lyse og fine i seg selv. Det kommer litt an på hva folk gjør med malingen sin. 1
Million Skrevet 12. oktober #11124 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Huff, så mye penger, og så dårlig smak! Det vil koste en formue å gjøre noe med dette. Rett og slett ukoselig, med mange stygge gulv. Jeg blir også svært skeptisk når de har basseng - og det er ikke vann i bassenget. Hva er feil da, lurer jeg umiddelbart på! Jeg kjenner noen som har svømmebasseng i kjelleren, og la meg si det slik - det er gode grunner til at de ikke har vann i det bassenget. Anonymkode: 18d3b...e81 Det kan være utett basseng, det er jo en grunn, men det kan også være kostnadene ved det. En venninne av meg kjøpte en gang en generasjonsbolig med sine foreldre, og i kjelleren i hennes del av huset, var det et stort svømmebasseng. Men de hadde aldri råd til å bruke det, fordi det kostet er hel formue i vannforbruk og strømregningene skjøt til himmels. Det koster utrolig mye penger å varme opp så mange liter vann og holde det varmt nok til at det blir behagelig å svømme der. Kan forstå at folk som må selge boligen pga økonomiske problemer, ikke vil fylle bassenget selv på bilder/visning. Fordi det koster vel mer enn det smaker. Dersom årsaken er at det er lekk eller feil med bassenget, plikter de vel å opplyse megler/takstmann om dette, så det burde stå i salgsoppgaven/taktsrapporten? 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober Forfatter #11125 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Å neida. Rommene med fine vinduer er jo lyse og fine i seg selv. Det kommer litt an på hva folk gjør med malingen sin. ...men nå har jeg forstørret og glodd i dybden: likte godt det bildet de har over doen. De sto sikkert ikke modeller på ekte her, men uttrykker ting humoristisk og vel. Bilde 31.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #11126 Skrevet 12. oktober Million skrev (1 time siden): Det kan være utett basseng, det er jo en grunn, men det kan også være kostnadene ved det. En venninne av meg kjøpte en gang en generasjonsbolig med sine foreldre, og i kjelleren i hennes del av huset, var det et stort svømmebasseng. Men de hadde aldri råd til å bruke det, fordi det kostet er hel formue i vannforbruk og strømregningene skjøt til himmels. Det koster utrolig mye penger å varme opp så mange liter vann og holde det varmt nok til at det blir behagelig å svømme der. Kan forstå at folk som må selge boligen pga økonomiske problemer, ikke vil fylle bassenget selv på bilder/visning. Fordi det koster vel mer enn det smaker. Dersom årsaken er at det er lekk eller feil med bassenget, plikter de vel å opplyse megler/takstmann om dette, så det burde stå i salgsoppgaven/taktsrapporten? Det gjør nok det, men man vet jo ikke om det er et problem hvis man ikke har vann i bassenget heller. For meg er det rett og slett lite tillitsvekkende. Anonymkode: 18d3b...e81
K.B. Skrevet 12. oktober #11127 Skrevet 12. oktober (endret) Rett ved der jeg bor. Et godt eksempel på at penger ikke kan kjøpe stil.. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=402579198&ci=49 Endret 12. oktober av K.B. 5
Million Skrevet 12. oktober #11128 Skrevet 12. oktober K.B. skrev (2 minutter siden): Rett ved der jeg bor. Et godt eksempel på at penger ikke kan kjøpe stil.. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=402579198&ci=49 Jeg orket ikke se ferdig.... bladde bare noen få bilder. Huff. Hvitt overalt men leopardmønstrede sofaputer 😛
K.B. Skrevet 12. oktober #11129 Skrevet 12. oktober Million skrev (4 minutter siden): Jeg orket ikke se ferdig.... bladde bare noen få bilder. Huff. Hvitt overalt men leopardmønstrede sofaputer 😛 Beklager 😄😆
Gliffy Skrevet 12. oktober #11130 Skrevet 12. oktober Begge de to som er lenket til her sist ser veldig malplassert ut. Sånne hus skal jo liksom ha en svær eiendom rundt med gress og hekkelabyrinter og tennisbane liksom. Når de ligger klemt inn i et boligfelt sammen med resten av block Watne husene så ser det jo veldig rart ut.. Og begge har den samme rare, kantete doen! Kanskje det er noe spesielt som rikinger syns er fint og som vi vanlig dødelige aldri har hørt om. 3
Million Skrevet 12. oktober #11131 Skrevet 12. oktober K.B. skrev (Akkurat nå): Beklager 😄😆 Det er jo interessant å se det. Tenk at folk kan ha så totalt ulik smak og sånt når det gjelder innredning, interiør og hus? 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #11132 Skrevet 12. oktober K.B. skrev (1 time siden): Rett ved der jeg bor. Et godt eksempel på at penger ikke kan kjøpe stil.. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=402579198&ci=49 Haha, jeg må le. Vet denne tråden egentlig ikke var laget for å henge ut boliger, men den der tror jeg nesten er det *snip* "minste pene" jeg har sett de siste årene. Hva skjer med all marmoren? 😅 Anonymkode: 283ac...95e 6
K.B. Skrevet 12. oktober #11133 Skrevet 12. oktober (endret) AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Haha, jeg må le. Vet denne tråden egentlig ikke var laget for å henge ut boliger, men den der tror jeg nesten er det *snip* "minste pene" jeg har sett de siste årene. Hva skjer med all marmoren? 😅 Anonymkode: 283ac...95e Det er en av de verste jeg har sett.. Mange flott hus også da, hadde jeg hatt cash, så hadde denne vært helt fantastisk. 15 millioner er MYE penger, men tenk hva det hadde kostet i Oslo. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=407697548&ci=41 Gikk tur i Gamlebyen i dag, omtrent sånn er utsikten fra det huset. Dette er dog tatt fra andre siden av elva. Endret 12. oktober av K.B. 1
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #11134 Skrevet 12. oktober K.B. skrev (1 time siden): Rett ved der jeg bor. Et godt eksempel på at penger ikke kan kjøpe stil.. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=402579198&ci=49 Skift til klassiske pene tregulv i ety mønster så kan jeg flytte inn jeg. Men akkurat nå kan jeg se ekkoet 😅 Anonymkode: ab3db...598
AnonymBruker Skrevet 12. oktober #11135 Skrevet 12. oktober K.B. skrev (10 minutter siden): Det er en av de verste jeg har sett.. Mange flott hus også da, hadde jeg hatt cash, så hadde denne vært helt fantastisk. 15 millioner er MYE penger, men tenk hva det hadde kostet i Oslo. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=407697548&ci=41 Gikk tur i Gamlebyen i dag, omtrent sånn er utsikten fra det huset. Dette er dog tatt fra andre siden av elva. Det var noe med byggestilen på den, storslagent og flott, uten å se pompøst og jålete ut. Kjempefint hus! (Hadde nok byttet gulv da, tror lyse gulv i eik, stavparkett i fiskeben eller firkantmønster hadde blitt bra 🥳) Anonymkode: 283ac...95e 3
K.B. Skrevet 12. oktober #11136 Skrevet 12. oktober AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det var noe med byggestilen på den, storslagent og flott, uten å se pompøst og jålete ut. Kjempefint hus! (Hadde nok byttet gulv da, tror lyse gulv i eik, stavparkett i fiskeben eller firkantmønster hadde blitt bra 🥳) Anonymkode: 283ac...95e Deler den ideen. Utrolig flott område, Fredrikstads svar på ambassade gatene bak slottet og mot Sjølyst
sofie777 Skrevet 12. oktober #11137 Skrevet 12. oktober PS Til alle som liker å se annonsene fra begynnelsen: Man kan endre tallet i adresselinjen til 1, da kommer man til første bilde. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #11138 Skrevet 13. oktober Tror jeg kanskje har lagt ut denne før, men det ser ikke ut som den ble solgt da. Stor tomt og fantastisk utsikt https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=422067098&ci=2 Anonymkode: 09cec...909
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #11139 Skrevet 13. oktober Unik eiendom i Mysen sentrum! En liten oase med herlig hage/tomt, stor dobbel garasje, hagestue, uthus. Må oppleves! - Hjem | Boliger og eiendommer Ja takk 🤩 Anonymkode: 30331...769
AnonymBruker Skrevet 13. oktober #11140 Skrevet 13. oktober Munchlax skrev (På 3.10.2025 den 14.25): Skal det være et hus på 926 kvadrat til 20 mill (!!) på Sand, helt i utkanten av Jessheim? https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=429656799 No, thank you! Ååå. Det var sikkert dritlekkert i 2003! Anonymkode: ebd02...684
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå