Gå til innhold

Eiendom på finn.no

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Åh, men så flott. Huset(ene) er bygget på en tid da man hadde tilgang på store utsiktseiendommer og man kunne bygge husene tilsvarende store. Store luftige rom med store vinduer. Der vinduene faktisk har en gjennomtenkt funksjon - sånn i motsetning til dagens funkishus hvor vinduene er strødd vilt omkring uten mål og mening. Åja, liker 60-70-tallshus.

Anonymkode: d81d6...3a5

Enig. Jeg misliker veldig kjøkken med en smal strime av vinduer helt nede ved kjøkkenbenken, blir veldig innestengt følelse på kjøkkenet. 

Som dette: 

Og de spilene over må være gøy å tørke støv av stadig vekk, skikkelig lur løsning!

kk.jpg

Anonymkode: f8802...da6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Enig. Jeg misliker veldig kjøkken med en smal strime av vinduer helt nede ved kjøkkenbenken, blir veldig innestengt følelse på kjøkkenet. 

Som dette: 

Og de spilene over må være gøy å tørke støv av stadig vekk, skikkelig lur løsning!

kk.jpg

Ah, ja!!! Jeg leide et sted med liggende panel en gang, det var et mareritt! 

Anonymkode: 04930...9a5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som dette: 

kk.jpg

Skippet gjennom bildene veldig raskt og trodde det var en persienne...😂

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som dette: 

kk.jpg

Spesielt gøy å tørke støv iblandet fett 😬

Anonymkode: 35ba9...78e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Som dette: 

kk.jpg

Du och jag, Anonym Bruker, du och jag. Vi tenker likt! Jeg får akutt irritasjonskløe på ryggen av slike smale vindusstriper, spesielt over kjøkkenbenken! Noe så totalt ubrukelig!!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du och jag, Anonym Bruker, du och jag. Vi tenker likt! Jeg får akutt irritasjonskløe på ryggen av slike smale vindusstriper, spesielt over kjøkkenbenken! Noe så totalt ubrukelig!!

Og så finner man gjerne et vindu på badet som går fra gulv til tak, presis det man ønsker seg på badet! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Akkurat den der var spesialbestilt til et kollektiv bestående av blotternaturistkvinner. De vet hva de ba om. :lur: 

Frida skrev (10 timer siden):

Og så finner man gjerne et vindu på badet som går fra gulv til tak, presis det man ønsker seg på badet! 

Jammen kanskje det er sånne snasne vinduer som kan gjøres helmatte på et blunk og det er jo praktisk helt til det plutselig slutter å virke og man er i full innsåpet frontal hjelpeløshet og såpa falt på gulvet og alt er glatt og... :sjokkert:
Man må tenke litt på underholdningen til naboene også. ;) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Dette var jo bare rart, og hvordan andre lever i en bolig jeg lurer på å kjøpe er totalt uinteressant. Om folkene følger med på lasset så stiller det seg noe annerledes. 

Megler beskriver gangen som ærverdig. Jeg forstår ikke hva som er ærverdig med den, noen forslag?

image.thumb.png.9b60a1097c54466480d6818738c439c7.png

Anonymkode: eaf6b...4c4

Han skrev idet minste ikke "ærbødig", som en megler her klarte å beskrive et staselig, gammelt hus som 😬

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kveldshimmel skrev (9 timer siden):

Jeg forsto ikke plantegningen, er det ingen mulighet å komme seg fra 1. etasje til leiligheten i underetasjen (som jeg antar er en ikke godkjent utleiedel)? Hvis man kjøper det, og ikke har lyst til å leie ut, så må man sette inn en trapp? Eller åpne fra det enslige soverommet som tilhører 1. etasje?

Jeg fatter ikke at man vil leie ut, hvis man har en slik tomt. Hvis man skal bruke hagen og stranda, så er man rett i glaninga for leietaker.  Jeg hadde følt at jeg invaderte privatlivet deres

Skjermbilde 2022-03-14 kl. 08.36.46.png

Anonymkode: 3b767...67e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lunaris
AnonymBruker skrev (På 11.3.2022 den 19.08):

Som dette: 

kk.jpg

Jeg trodde det var en stor persienne 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener dere om Denne typen "spennende" rekkehus? For den prisen hadde jeg heller kjøpt meg en leilighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Tanuki said:

Hva mener dere om Denne typen "spennende" rekkehus? For den prisen hadde jeg heller kjøpt meg en leilighet.

Halve innendørsarealet spises opp av trappa 🤷 litt for mye trapp og trange rom, men rekkehus på enden av rekka er et stort pluss i det minste.

Anonymkode: 74c0e...c05

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skrev (16 minutter siden):

Jeg likte det. Jeg ville heller hatt et enderekkehus enn leilighet. Greit å slippe å ha felles inngangsparti med andre. Men det er dumt at det er så liten plass i leiligheten at de må ha vaskemaskin og tørketrommel i garasjen. Det trekker veldig ned.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Tanuki skrev (2 timer siden):

Jeg likte den, og den koster like mye som en liten toroms her jeg bor. Syns det er greit med ulike plan, for da kan man få ulike soner. To uteplasser er heller ikke dumt.

Anonymkode: 9ecb3...077

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skrev (2 timer siden):

Jeg er litt fan av sånne halv-etasjer, selv om det nok kan være litt upraktisk, men joda... kunne godt ha bodd sånn, i hvertfall til DEN prisen

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Oi, 20 millioner men ingen garasje? Anonymkode: d81d6...3a5

Man trenger ingen garasje når man ikke har penger igjen til å kjøpe en bil. ;) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tanuki skrev (12 timer siden):

Helt jævlig, kunne aldri i livet funnet på å kjøpe det der/noe sånt. Hadde veldig mye heller bodd i en vanlig treromsleilighet med garasjeplass.

Anonymkode: e2bcb...7eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...